Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

X Factor UK Næste Udstemning

• 01
    CDbjerg
    2. november 2015 00:15
    Info om spil
    Tip Bupsi
    Odds 2,63
    Units 4 units
    Spillet ved

Så fik vi overstået alle de indledende runder ved X Factor i England.

Min favorit Louisa Johnson gik suverænt videre til liveshowsene så det var skønt.

Det er altid lidt svært at spå de første runder ved X Factor, for man ved aldrig hvad seerne helt kigger på og hvad der kan ske af ting og sager op til liveshowsene starter.

Umiddelbart ser jeg kun et par stykker som jeg tror kan ryge ud, og vil komme med lidt argumenter for og imod. Dog tror jeg mest på Bupsi ryger.

Reggie N Bollie, to mørke, sjove fyre som oprindeligt kommer fra Ghana. De bør ikke komme ret langt, men der er et eller andet sjovt over dem, og de kan faktisk godt fyre den af. Jeg tror englænderne er synes de er sjove, ihvertfald for et par runder.

Mason Noise var ude af showet efter han fik lavet en skandale ved 6 chair challenge. Han blev så taget til nåde og kom med igen da en af de 6 deltagere der var gået videre valgte at udgå. Mason Noise vil formentlig blive buhet af ved disse liveshows og får nok svært ved at komme langt. Dog har han et stort talent, og pigerne er vilde med hans bad-boy attitude. Jeg hader den, men han skal nok klare den nogle runder tror jeg.

Max Stone er drønkedelig og Simon Cowell har været efter ham i et stykke tid nu, men synge det kan han, ingen tvivl om det. Han kunne sagtens risikere at komme i farezonen for man kan nemt komme til at glemme ham.

Af en eller anden grund giver pigegruppen Alien ret lave odds til at ryge ud, og det forstår jeg ikke. Englænderne elsker gruppere og Alien er rigtig gode, jeg tror faktisk de kommer et stykke i showet.

Bupsi er i Simon Cowells over-katagori og hun er en lidt vild dame. Hun er ihvertfald ikke bange for at give den gas på scenen. Nok var det mere hendes show end hendes sang der fik hende videre. Jeg tror ihvertfald ikke ret meget på hende. Aner simpelthen ikke hvad Simon ser i hende, der var ihvertfald nogle af de andre som var meget meget bedre. Han virker til at kunne lide hun er så nasty. :)

Se hendes optræden i judges house her:

https://www.youtube.com/watch?v=gkGYuekK1mw

Se hendes Audition her:

https://www.youtube.com/watch?v=WkSJXL3kLtM

De andre dommere virker ikke for begejstrede for Bupsi, og jeg tror at ligemeget hvem hun kommer overfor vil de til enhver tid smide hende ud. Dog er jeg lidt bange for hun havner i farezonen med Max Stone, og så er det Simon selv der skal vælge hvem der skal ud. Er bange for han er mere vild med Bupsi her.

Jeg forsøger 4 units på at Bupsi ryger hjem i første liveshow til odds 2,63. På Betfair køber folk odds omkring 2,5 plus der så skal fratrækkes kommission.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
    CDbjerg
    2. november 2015 00:15

Farvel til Bupsi. :)

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
13. dec. 2017 00:25
11. dec. 2017 17:43
10. dec. 2017 22:05
10. dec. 2017 21:59