Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

West Bromwich - Aston Villa Odds og optakt d. 14. maj 2019

• 01
    Spilxperten
    13. maj 2019 15:22

West Bromwich Aston Villa Returopgøret i Play-Off, The Championship mellem West Bromwich og Aston Villa finder sted tirsdag aften. Aston Villa vandt det første opgør, dog på 2 sene mål. West Bromwich skal nu ud og jagte en sejr, mens Aston Villa formentlig vil forsøge at stå dybt og slå omstillinger. Kan West Bromwich nedbryde den kompakte Villa defensiv, eller vil Villa gøre arbejdet færdig? Vi bringer her odds, stream, optakt og spilforslag til West Bromwich - Aston Villa, der vises på Viaplay Sport og TV3MAX med kampstart kl. 21:00 tirsdag d. 14. maj 2019.

Odds på West Bromwich - Aston Villa

Hvem vinder kampen?
    West Bromwich: 2,70 – SPIL HER >>*

Uafgjort: 3,50 – SPIL HER >>*

Aston Villa: 2,55 – SPIL HER >>*

Antal mål
    Over 2,5 mål: 1,87 – SPIL HER >>*

Under 2,5 mål: 2,00 – SPIL HER >>*

Handicap (0-1)
    West Bromwich: 5,40 – SPIL HER >>*

Uafgjort: 4,60 – SPIL HER >>*

Aston Villa: 1,53 – SPIL HER >>*

Odds ved udgivelsestidspunktet. Odds kan ændre sig.

Live stream West Bromwich vs. Aston Villa d. 14. maj 2019

Vil du livestreame Championship Play Off kampen mellem West Bromwich og Aston Villa, kan du gøre dette nemt hos Viaplay Sport (289 kr. i måneden).

1. Gå til Viaplay.dk – KLIK HER!*

2. Klik på ”Prøv en gratis måned” og opret en konto

3. Du får en gratis måned til film og serier

4. Find kampen i kalenderen

Stream West Bromwich vs. Aston Villa hos Viaplay Sport – KLIK HER!*

Odds-forslag: West Bromwich går videre

West Bromwich tabte godt nok første opgør, men de kom foran og havde endda også et skud på overliggeren. Aston Villa var i boldbesiddelse og skabte mange små chancer, men deres 2 eneste mål blev scoret på et langskud og et yderst tvivlsomt straffespark.

West Bromwich er bedst når de ikke er i boldbesiddelse, men kan også med deres nye 3-4-3 system spille med bolden for fødderne. De har trods alt scoret 49 mål i åbent spil denne sæson, hvilket er det 4. højeste i ligaen. Aston Villa derimod er klart bedst når de har bolden, og jeg har svært ved at se Villa kunne forsvare sig selv i 90 minutter. Aston Villa har scoret 0 mål på omstillinger denne sæson, og det forventes ikke at de bliver en kæmpe trussel der.

To nogenlunde lige gode hold, men West Brom med nogle fravær. Dog bør Aston Villa ikke vurderes som et betydeligt bedre hold, og derfor findes der værdi i hjemmeholdet til at gå videre.

SpilXperten.com anbefaler: West Bromwich går videre til odds 3,50 - SPIL HER >>*

Læs eventuelt tippet på West Bromwich - Aston Villa her

Optakt til West Bromwich - Aston Villa: Skader, karantæner og startopstillinger

West Bromwich - Aston Villa:
    Dwight Gayle (Angriber, Fast) - Karantæne
    Hal Robson-Kanu (Angriber, Reserve) - Karantæne
    Gareth Barry (Midtbane, Fast/Reserve) - Skadet
    Jake Livermore (Midtbane, Fast) - Tvivlsom
    James Morrison (Midtbane, Reserve) - Tvivlsom

Aston Villa:
    James Chester (Forsvar, Fast) - Skadet
    Ørjan Nyland (Målmand, Fast) - Skadet
    Jack Grealish (Midtbane, Fast) - Tvivlsom karantæne. West Bromwich har indgivet en klage til FA, da Jack Grealish filmede sig til et straffespark i første opgør. De har forlangt Grealish suspenderet til tirsdagens opgør, og FA er fortsat i gang med at kigge sagen igennem. Det findes dog mindre sandsynligt, at FA vil gøre noget ud af det.

West Bromwich forventet startopstilling: Johnstone; Dawson, Bartley, Hegazi; Holgate, Johansen, Brunt, Gibbs; Phillips, Rodriguez, Murphy

Aston Villa forventet startopstilling: Steer; Mohamady, Elphick, Jedinak, Taylor; Ghazi, McGinnn, Whelan, Hourihane, Grealish; Abraham/Kodja

West Bromwich har vundet deres seneste 5 hjemmekampe, og er 12-7-4 på hjemmebane i år. West Brom har samtidig ikke tabt til Aston Villa siden april 2011.

Aston Villa har faktisk vundet 5 af deres seneste udebanekampe, hvilket hjalp gevaldigt på deres udebanestatistik. Før det var Villa 4-7-6 men efter den gode stime er de 9-8-6

Optakt til og odds på West Bromwich vs. Aston Villa d. 14. maj 2019

• 02
      Netter
      13. maj 2019 15:22

0 mål på omstillinger? Det lyder godt nok utroligt!

• 03
        Rasmus G
        13. maj 2019 15:57

Hej Netter,

Hvad en omstilling er og hvornår noget skal kategoriseres som en omstilling er naturligvis et vidt og subjektivt begreb. Der kan jo være forskellige tidsrammer for hvornår, et angreb skal være afsluttet før det er en omstilling eller et "åbent spil" mål. Statistikkerne her er taget fra WhoScored, som er et af de mest pålidelige og dygtige sider til at lave stats.

• 04
      primdahl78
      14. maj 2019 10:40

Jeg er meget uenig, men jeg er også Villa-mand.

Jeg har nogle enkelte kommentarer til analysen.

Mht den forventede Villa-opstilling er ret meget ved siden af.

Dean forventes at stille med de samme 11, som startede i Birmingam i lørdags. Whelan, der startede i stedet for Hourihane, lavede en stor fejl, der kostede et mål, men han forventes at få genvalg (ham har du også med, kan jeg se). Jeg tror personligt ikke, at Hourihane starter i aften, da hans styrker ikke ligger i det defensive.
      I forsvaret starter Jedinak heller ikke (er jeg ret sikker på). Det bliver i stedet samme forsvarskæde som i lørdags, altså El-Mohamady, Tuanzebe, Mings og Taylor. Der tales desuden om, at Green eller Kodija erstatter Adomah, der ikke gjorde det så godt i det første kamp (Green er favorit til at erstatte), så den hedder Mcginn, Grealish på den centrale og Green og El-Ghazi ude på fløjene....og så naturligvis Tammy i front.

Som du selv nævner, så er WBA bedst, når de ikke selv skal frem og lave et resultat, som de skal i aften. Deres "nye" 3-4-3 fungerer klart bedst, når både Gayle og Rodriguez er klar. Jeg kan ikke se, hvem der skal kunne erstatte Gayle, der udover at score mål også er vigtig

• 05
        Rasmus G
        14. maj 2019 12:52

Hej Henning ;),

Godt med noget feedback fra en der følger holdet tæt, det er værdsat. Jeg kan godt se jeg har misset forsvarskæden, det bør også forventes at Mings og Tuanzebe får genvalg. Jeg er enig i at Adomah sandsynligvis ikke får genvalg, men tror ikke det bliver Green som erstatter ham. Jeg vil tro Grealish kommer ud på en kant, for at skabe noget mere boldsikkerhed på midten. Med Hourihane får du en spiller der kan holde fast i bolde og ikke panikker, hvilket Villa kommer til at få brug for.

Jeg er derudover også enig i, at Gayle er blandt Broms vigtigste spillere. Dog er Murphy en rigtig stærk erstatning (ikke sagt han er lige så god). Han var i Newcastle i perioder blandt deres mest spændende spillere, og når han rammer niveau kan han være ret så problematisk at stå overfor grundet hans fart. Han bundniveau er dog lavt, hvilket også er en af grundende til han havde det svært i Newcastle og nu West Brom.

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
23. aug. 2019 08:52
23. aug. 2019 07:31
22. aug. 2019 22:02
21. aug. 2019 16:13
21. aug. 2019 12:30
21. aug. 2019 11:59
21. aug. 2019 08:25
19. aug. 2019 07:51
17. aug. 2019 08:28
16. aug. 2019 17:33