Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Valencia - Atalanta

• 01
    Weberen
    9. marts 2020 10:47
    Info om spil
    Tip under 3 mål asian
    Odds 2,15
    Units 3 units
    Spillet ved

Valencia tager hjemme imod Atalanta i dette retur opgør af 1/8.finalerne af Champions Leauge, og i min optik er der ikke meget at spille om, Atalanta har et 4-1 resultat med, fra opgøret på hjemmebane, og jeg tror vi derfor kommer til at se et mål fattigt opgør, selvom Atalanta ikke just har for vane at gøre netop det.

Valencia har i denne sæson et snit på 2.9 mål pr.kamp og har spillet 21 kampe ud 27 til under de 3.5 mål, som vil give os indsatsen retur.
    Valencia har været svingende i den hjemmelige liga, og har blot vundet en ud af deres seneste 5 LaLiga kampe.
    Jeg tror Valencia vil gå offensivt ind til dette opgør, men jeg tvivler på at de vil spille hovedløst, da Atalanta har så dygtige folk oppe foran.

Atalanta på den anden side har et fremragende resultat med, som sagt, og kan derfor satse på omstillinger, jeg tvivler på de vil gå ligeså offensivt tilværks som de har for vane.
    I den hjemmelige liga snitter de 4.2 mål pr.kamp, og har spillet 10 ud af 25 kampe under de 3,5 mål. (kun 4 gange er de gået under de 2,5 mål) så det er måske et sats, men taget med at Atalanta kommer ind til denne kamp, efter en længere pause. Den italienske liga er lukket, og derfor har Atalanta ikke spillet siden d.1 marts, og det kunne medføre at de ville gå lidt forsigtigt ind til denne kamp.

Ift. spillerinfo så har Atalanta Toloi ude, og Valencia er uden, Garay, Gomez, Mangala, Vallejo og Piccini. De to sidst nævnte kan dog blive klar, men ikke desto mindre så er Valencia nok hårde ramt en d gæsterne.

Jeg smider lidt forsigtige 3 units på at vi får under 3 mål, og hvis vi får 3 er indsatsen retur.

Held og lykke til dem der følger.

• 02
    Kyed23
    9. marts 2020 10:47

Selvom odds 2,15 virker højt, synes jeg den er lidt farlig den her Weberen ;-)

Atalanta har gang i en fuldstændig vild sæson, hvor der gennemsnit er 4,2 mål i deres kampe i
    Serie A. 15/25 kampe er gået over 3,5 linjen. De har i Gasperini en træner, der altid tænker
    utraditionelt og offensivt. De så vi f.eks. i det første opgør, hvor han ved stillingen 4-1 efter 75min
    vælger at tage en midterforsvar ud og sætte en angriber ind for at udbygge føringen yderligere.
    Det er derfor min klare overbevisning at Atalanta ikke kommer til dette opgør med et defensivt
    udgangspunkt. Den måde kan holdet simpelthen ikke spille på.

Samtidig viste Valencia i det første opgør, at de kan skabe mange store chancer mod Atalanta. De er
    tvunget til at komme med et meget offensivt udgangspunkt til opgøret, da de minimum skal bruge
    tre mål for at gå videre.
    Valencia’s offensive udgangspunkt må uden tvivl åbne op for muligheder til Atalantas farlige
    offensiv og jeg har svært ved at se en kamp, hvor italienerne ikke får scoret.

Men held og lykke med spillet :-)

• 03
    BettingGuru
    9. marts 2020 12:27 1 synes godt om dette indlæg

Jeg køber umiddelbart godt tanken/ideen om at der ikke er meget at spille for her.

Med 4-1 er Atalanta store set videre, kampen er uden tilskuer og begge har en vigtig ligakamp i weekenden.

Kan det tænkes at de aftaler at spare på kræfterne? Det ville ihvertfald ikke overraske mig.

Valencia kommer formentlig til at spille sin chance men ét mål fra Atalanta og luften går nok ud af ballonen, for begges vedkommende.

At de præsterer anderledes i ligaen er selvfølgelig rigtigt men en CL knockout kamp er en anden størrelse og med nogle andre forudsætninger som gør sig gælden. :-)

• 04
    BettingGuru
    10. marts 2020 08:29

Jeg trækker lidt i land med overstående, nu når Serie A er aflyst den nærmeste fremtid.

Atalanta har ingen grund til at tænke på de kommende uger, og kan med rette brænde alt deres energi af her. Valencia tilmed med kun én midterforsvar fit.

Oddset også steget men man kan roligt konkludere at kampen kan vendes og drejes på mange måder :-)