Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

UD Ibiza - Athletic Bilbao

• 01
    Jacob Høgh
    19. januar 2021 11:39
    Info om spil
    Tip Athletic Bilbao vinder kampen
    Odds 2,05
    Units 3 units
    Spillet ved

Bilbao var søndag i forlænget spilletid i den spanske Super Cup finale, hvor de vandt 3-2 over Barcelona, og det giver naturligvis lidt tungere ben til næste kamp. Jeg mener dog markedet har overreageret og det skaber værdi, når de møder Ibiza i Copa Del Rey.

Markedet åbnede omkring 1.60 på Bilbao og oddset steg naturligt efter de gik i forlænget spilletid mod Barcelona. Bilbao har dog stadig 4 dage til at restituere, hvilket er væsentligt bedre, end hvis de kun havde 3, og de bør være det noget bedre hold. Jeg tror også pokalturneringen er prioriteret højt hos baskerne, som må have fået blod på tanden efter at have løftet Super Cup pokalen. Nu var der ikke fans på stadion, men spillerne fejrede det næsten, som var det Champions League man havde vundet, og da klubben vandt et tilsvarende trofæ i 2016, var hele Bilbao by fyldt med fans på gaderne, som fejrede det første trofæ siden 1985. Med andre ord betyder de her små pokalturneringer enormt meget for traditionsklubben, da de reelt set er det eneste, klubben har en chance for at vinde. De ligger fint til i La Liga med 6 point til nedrykningsstregen, så jeg kan ikke forestille mig de sælger den her kamp for at fokusere på La Liga.

Ibiza er et godt hold fra Segunda Divison B, som er gået fra den femte til den tredje bedste række de sidste år og ligner en opryknings kandidat til Segunda Division. Der skal dog stadig være pæn forskel på toppen af Segunda Division B og midten af La Liga, og den fordel de små hold normalt har af hjemmebane er mere eller mindre væk qua de manglende fans på lægterne.

Kommer Bilbao bare i nogenlunde stærk opstilling til kampen her, skal de være større favoritter.

Spilbar til ca. 1.9.

• 02
      Jacob Høgh
      19. januar 2021 11:39

Timingen var desværre utroligt dårlig her. Nordicbet* har nu 2.30. Umiddelbart ikke noget, som skulle retfærdiggøre stigningen.

• 03
      Crazy-Dane
      21. januar 2021 11:03

Ibiza har hjemme vundet alle deres 5 kampe med en målscore på 8-0. De har mødt nummer 2 samt 3 hjemme. MAO: De pt bedste. I denne spanske cup, som storholdene gennem alle de år jeg kan huske og det er mange har været nærmest ligeglad med er det et farligt spil. Ibiza kom videre ved en overlegen sejr på 5-2 over La Liga mandskabet Celta Vigo. Odds på CV startede på cirka 1.25 og endte i 1.50ish. Odds har været "alle steder i denne kamp, hvor ingen (eller så få at det næppe har betydning for odds) rigtig ved, hvilket hold AB starter med. Og så har den flotte sejr over BARCA en psykologisk betydning. Orker de en i Spanien betragtet ligegyldig cup eller skal det overstås så de kan koncentrere sig i LL, hvor de kun er 4 point fra nedrykning. Oven i hatten med 1 kamp mere end Elche på 18-pladsen. Ydermere er AB et ringe udehold med kun 1 sejr (over Eibar 1-2) i 3 runde. Ser altid nøje efter dine forslag Jacob og er hidtil imponeret. Denne fatter jeg ikke. Men GL til Jer der følger Jacob.

• 04
        Jacob Høgh
        21. januar 2021 14:59

Er desværre meget uenig i dine betragtninger. Som nævnt plejer pokalen at være prioriteret ret højt af hold som Bilbao, netop fordi det er det eneste, de har en reel chance for at vinde. Det afspejler sig også i truppen, som pånær Inigo Martinez er fuldstændig identisk med truppen mod Barcelona forleden. Men kommer Bilbao med alle reserverne ser spillet selvfølgelig knap så godt ud, det er jeg da enig i. Real Madrids exit øger dog chancerne for, at baskerne vinder trofæet betragteligt, så mon ikke de går efter avancement. :-)