Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Transfer News! Jesper Carstens skriver under med SpilXperten

• 01
    Spilxperten
    28. juli 2020 20:56

Jesper CarstensCykling er en sport som mange danskere følger med stor kærlighed. Samtidig er det også en sport, som flere af vores brugere på SpilXperten ynder at spille på. Derfor har vi været ude på transfermarkedet for at kigge efter en mand, der kan levere kvalitetstips på lige netop cykelsport. Vi kan med stolthed melde ud, at vi har signet en af de skarpeste på markedet, Jesper Carstens, der kommer med over 10 års erfaring og en meget flot track record.

Transfer News! - SpilXperten henter rutineret cykelekspert i sommer transfervinduet - Jesper Carstens

Jesper vil komme med tips til alle de store løb, men også klassikerne. I Jesper kan vi forvente en kompetent ekspert, der leverer analyser af højeste kvalitet. Hans store indsigt og erfaring afspejler sig i hans spilforslag, og med +1000 spil på en konkurrerende side med en tilbagebetalingsprocent på 111 %, så taler tallene også for sig selv. Vi giver her ordet til Jesper:

Jesper Carstens Hvem er du som person, og hvordan er interessen for sports betting kommet?

“Jeg er en 29-årig cykelinteresseret person, der har sportsbettet i en evighed - faktisk lige siden jeg var 13-14 år, hvor reglerne var lidt anderledes, og det var helt ok, at man oddsede i kiosken. Det virker helt vanvittigt den dag i dag. Interessen kom, fordi der var flere i min omgangskreds, der oddsede. Jeg bruger meget tid på at være grundig i min research. Efter en etape er slut, genser jeg de vigtigste momenter adskillige gange for at bruge det til den efterfølgende etape - fx ser jeg en sprinterafslutning en 7-8 gange. Det hjælper enormt meget i den efterfølgende spurt. I det hele taget er jeg bedst, når jeg har set rytterne an.”

Hvilken type er du som sportsbetter, og hvilken tilgang tager du oftest til et spilforslag?

“Privat spiller jeg mange vinderspil med høje odds og enkelte dueller. Som eksperttipper spiller jeg vinderspil med høj sandsynlighed og flest dueller. Altid med værdi, naturligvis. Cykelbetting er lidt en crazy world, for de odds, der udkommer tidligst på aftenen, kan flyve op og ned, og man kan i bund og grund finde fantastiske spil her - de er bare ekstremt indsatsfølsomme, og kan ikke bruges som spilforslag, så jeg venter til lidt senere på aftenen, hvor oddsene i højere grad er faldet til ro.”

Du kan allerede nu finde Jespers første spiltip: Vuelta a Burgos (28-07-2020)

Hvor er interessen for cykling kommet fra?

“Jeg har altid set cykelløb. Og alt andet sport, jeg kunne komme i nærheden af. Da jeg var helt lille så jeg Tour de France, og i takt med årene er gået har jeg set flere og flere løb, mens interessen for anden sport er dalet. Men jeg kan ikke fordrage at cykle på en racercykel selv. ”

Hvor mange år har du beskæftiget dig med sports betting, og hvad har din succes været i tidligere ekspertroller?

“Jeg blev tilknyttet BetXpert i slutningen af 2010. Her nåede jeg mere end 1.000 tips og fik en tilbagebetalingsprocent på 111 %. Jeg var også kortvarigt hos Tipperen (syv tips, 105 %), men stoppede på grund af corona-pausen med hensigten om at stoppe helt med ekspert tjanser - men kunne så alligevel ikke lade helt være.”

Hvad er dine ambitioner for ekspertrollen på SpilXperten?

“Det er at få leveret gode spilforslag til gavn for flest muligt på et ellers indsatsfølsomt marked.”

• 02
    Toffe
    28. juli 2020 20:56 1 synes godt om dette indlæg

Sådan! Glædelig nyhed. :)

Ser frem til at følge med.

• 03
    Van Basten
    30. juli 2020 07:19

Enig, velkommen til Jesper! :-)

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
13. aug. 2020 09:25