Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Superligaen vender tilbage: Per Pedersen tipper alle kampe

• 01
    Spilxperten
    2. juni 2020 22:49

Per P odds på SuperligaenVentetiden er ovre for alle dem, der elsker Superligaen! Den danske fodbold er endelig tilbage, og der er kampe på programmet både torsdag, fredag, søndag, mandag og tirsdag. Den tidligere landsholdsspiller, Per Pedersen, stempler tidligt ind med sine forudsigelser til kampene fra Superligaens comeback-runde.

Få din bonus hos LeoVegas

Per Pedersens spiltips til Superligaen

Så er vi klar til Superliga-bold igen - fantastisk! 2,5 måneds tørke har været forfærdeligt, så selvom der er tale om “Geisterspiele” (spøgelseskampe) uden tilskuere, glæder jeg mig som et lille barn. Hvad vi så kan forvente er spørgsmålet... Ingen har haft optimale forberedelser til de resterende kampe; det er mere spørgsmålet om, hvem der har haft de mindst dårlige... Man må formode, at de mest ressourcestærke mandskaber står bedst rustet; et hold som Horsens har eksempelvis frasagt sig træningskampe, da det er dyrt at Corona-teste. Min påstand er, at holdene ikke bliver dårligere af at spille på udebane, men at hjemmehold kan blive bedre pga. tilskueropbakningen. Hvis jeg har ret, vil det betyde, at de mindre hold får det endnu sværere mod de bedste. At der må indskiftes fem spillere bør også bare favorisere de mandskaber, der har den bedste bænk - altså topholdene... Men lad os nu se :)

Vi starter med den udsatte kamp fra runde 21 mellem AGF og Randers, og så går det ellers løs med runde 25. Lad os sætte i gang med analyserne:

AGF - Randers 1 (2-1)

Randers har stadig en chance for top 6, men den kræver nok 3 sejre, og egentlig skal de vel bare koncentrere sig om at havne i den bedste nedrykningspulje. Jeg tror ikke på dem i top 6. AGF ligger nummer 3, og ligner et rigtigt godt bud på en medaljetager. Da Coronaen satte ind, var Bundu “on fire”, men hvem ved, hvad pausen har gjort ved spillerne? Det er mere end 10 kampe siden, Randers sidst tabte til AGF, men på et eller andet tidspunkt SKAL den stime jo brydes, og jeg tror, det bliver her. Med et halvtomt Brøndby-hold i hælene ved AGF godt, at chancen for bronze i år er meget stor. Jeg tror, århusianerne kører en kneben sejr i hus.

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 2,15 - SPIL HER >>*

Silkeborg - FC Nordsjælland 2 (2-4)

Silkeborg har forbedret sig enormt de sidste 12 kampe, og det er vel fair at sige, at det er mareridtsstarten på sæsonen, der gør, at de rykker ud (ja, det påstår jeg, at de gør, selvom det ikke er matematisk afgjort). De har en lille chance for at klare sig, men de skal i den rigtige pulje, og i den skal de så også indhente en masse... De skal jagte sejren i alle kampe med offensivt spil. Det betyder, at der bliver plads bagude i et i forvejen vaklende forsvar. Det tror jeg, FC Nordsjælland vil udnytte til at trække alle pointene med hjem over Storebælt, i en super underholdende forestilling. OBS. De to hold spiller målrige kampe mod hinanden; i de sidste 5 indbyrdes opgør er der således scoret mindst 4 mål pr. kamp.

Per P anbefaler: 2-tallet til odds 1,61 - SPIL HER >>*

Esbjerg - AaB X (1-1)

AaB er afhængige af Lucas Andersen, og hvis han er med her, er det i en svækket udgave efter en lang skadesperiode, hvor han, i bedste fald, har trænet på nedsat blus... Kæmpe svækkelse for nordjyderne, der dog ligner et top 6 hold. Esbjerg har skuffet gennem hele sæsonen, og skal nu sørge for at holde Silkeborg under sig i de sidste 2 kampe i grundspillet. Alle point er vigtige i den målsætning, så jeg tænker, at de griber kampen forsigtigt an. Esbjerg vil ikke satse for meget, og AaB heller ikke, så i en jævn trist forestilling deler mandskaberne.

Per P anbefaler: X’et til odds 3,20 - SPIL HER >>*

Randers - Hobro 1 (2-0)

Randers’ muligheder for top 6 er meget afhængige af, hvordan det er gået torsdag i Århus. Det ved jeg, i skrivende stund, ikke noget om... Men uanset, så er kampen vigtig for “Hestene”, for enten jagter de top 6, eller også jagter de at slutte som 7’er eller 8’er... Så motivationen vil være der uanset. Hobro har været dårlige hele sæsonen, men med en slutkamp hjemme mod Lyngby, ligner det, at de kan holde fast i tredjesidstepladsen. Randers er det bedre hold, og det viser de - sikker hjemmesejr.

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 1,75 - SPIL HER >>*

FC Midtjylland - AC Horsens 1 (3-0)

FC Midtjylland har spillet en formidabel sæson, og bedømt på træningskampen i Ålborg sidste uge, ser de stadig skræmmende ud... Horsens har, deres budget taget i betragtning, spillet en fin sæson, men Gud, hvor er det ringe fodbold! Ingen tvivl om at ACH vil gøre alt for at ødelægge den her kamp, for at kunne liste et point med hjem, men over 90 minutter bliver det umuligt at modstå presset fra guldfavoritterne. Ingen tilskuere her, men uden for stadion holder 600 biler til drive-in fodbold. Fedt initiativ, og mon ikke bilisterne får lejlighed til at dytte med hornet nogle gange. :)

Per P anbefaler: FC Midtjylland -1,5 (AH) til odds 1,77 - SPIL HER >>*

Lyngby - FC København 2 (0-2)

Lyngby har gjort det fremragende i denne sæson, og de er tæt på at kunne vælge nedrykningspulje... Det kræver dog lidt flere point, og de bliver nok nemmere at hente i Hobro i sidste runde end mod FC København... FCK har ikke plads til mange svipsere, hvis FCM skal hentes, så de SKAL vinde den her. Lyngby vil nok være glade for et enkelt point, men det får de ikke - 0-2.

Per P anbefaler: 2-tallet til odds 1,70 - SPIL HER >>*

AGF - OB 1 (1-0)

AGF har gjort det super hele sæsonen, og de er topmotiverede for at holde tredjepladsen. OB har igen spillet en skuffende sæson, og skal nu kæmpe for ikke at havne i den forkerte nedrykningspulje... Århusianerne er solide og har ikke lukket mange mål ind. Fynboerne er til gengæld ret tandløse i offensiven, så det bliver svært for Jebali, Svendsen & Co. at få noget med hjem fra denne kamp. AGF er favoritter, og de lever op til det med en 1-0-sejr.

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 2,07 - SPIL HER >>*

Brøndby - Sønderjyske 1 (2-1)

Brøndby kæmper på mange fronter; de skal blandt andet både spare penge og stadig blive nummer 3. Hårde odds. Jeg tror på CV’s projekt, men mere på sigt end nu. Der er stadig en del oprydning at lave, og jeg synes, holdet ser lidt tamt ud denne sæson. Jeg tror højst, de bliver nummer 4. For begge mandskaber er alle point vigtige, så der bliver knald på i denne kamp på det tomme Brøndby Stadion. Sønderjyske har skuffet denne sæson og kan ikke vide sig sikre på at undgå nedrykning. Så galt tror jeg nu ikke det går, men i denne kamp får de ikke point - hjemmesejr!

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 1,66 - SPIL HER >>*

Odds ved udgivelsestidspunktet. Odds kan ændre sig.

Spil på Per P's fiduser

• 02
    SpilXperten.com
    2. juni 2020 22:49

Solidt fra Per Pedersen, der rammer 5 af 8 spiltips på Superligaens comeback:

AGF - Randers: 1-tal ❌ (odds 2,15)
    Silkeborg - FCN: 2-tal ✅ (odds 1,61)
    Esbjerg - AaB: Uafgjort ✅ (odds 3,20)
    Randers - Hobro: 1-tal ❌ (odds 1,75)
    FCM - Horsens: FCM -1,5 (AH) ❌ (odds 1,77)
    Lyngby - FCK: 2-tal ✅ (odds 1,70)
    AGF - OB: 1-tal ✅ (odds 2,07)
    Brøndby - Sønderjyske: 1-tal ✅ (odds 1,66)