Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Spiltanker til UFC

• 01
    Loke Barrett
    10. oktober 2020 16:02

Hej venner,

Jeg har desværre været lidt småsyg i ugen - intet corona-relateret - så jeg har ikke kunne finde tiden til at komme med tips til i aften. Hvis der sidder nogen natteravne, der tænker at se MMA i aften, så ville jeg dog lige dele mine tanker her.

Rothwell-Tybura 1: Det ligner en sløv affære, men overordnet set bør Rothwell være en tand bedre på de fleste punkter. Han har størrelsen, kæben og brydningen. Begge mænd kæmper rimelig ens, men Tybura gør det mere af nød end af lyst. Han en er ret solid kickbokser, men som alderen er begyndt at trykke, så har han mistet speed og kæbe i forhold til tidligere. Det betyder, at han oftere går efter at neutralisere sin modstander, for at spille sikkert, men det vil blive svært her. Jeg ser Tybura være skrøbelig, siden Lewis slog ham, hvilket har resulteret i knockoutnederlag til Abdurakhimov og Sakai. Arbejdsraten kan få betydning, da det er store, tunge mænd, der går ned i tempo over tre runder, men Rothwell har været ret aktiv i sine sidste par kampe, så det vil være en smule overraskende, hvis det giver ham problemer her. Omkring 1,62 virker godkendt.

Barboza-Amirkhani: Barboza er en drabelig striker, som bør have alt for meget for finnen, så 2,10 på en stoppage-sejr virker solidt. Amirkhani tager et stort step up, endda med forholdsvis kort varsel, da Barbozas oprindelige modstander, Yussuf, måtte trække sig, hvilket måske kan koste ham senere i kampen. Amirkhani er gået ned i tempo sent før, da han bruger mange kræfter på at tvinge brydningen igennem. Barboza er lidt gammel og slidt, så mange frygter, at han er over the hill, men det er i mine øjne for tidligt at dømme ham ude. Han havde været et helt andet sted i karrieren, hvilket havde fået folk til at tale anderledes om ham, hvis han havde fået sejrene mod Felder og Ige, som jeg mener, at han fortjente. Begge var tætte, kontroversielle pointnederlag. Barboza har i øvrigt mødt flere grapplere før som Khabib og Lee, så han bør være godt forberedt. Jeg tror, at han formår at lande en del på afstand. Hans speed, power og forrygende spark skader de fleste, hvis man står med ham over længere tid. Amirkhani blev i øvrigt stoppet sent mod Burgos - han holder et højere tempo end Barboza, men hans offensiv er ikke ligeså potent.

Moraes-Sandhagen 1: Dette er en farlig kamp for begge mænd. Forrygende matchup, men det overrasker mig lidt, at Sandhagen er favorit - og er faldende. Moraes har både erfaringen og grapplingen, mens han er en forrygende striker. Det er Sandhagen så sandelig også, han har størrelsen og kreativiteten, mens han nok også kan holde et højere tempo over fem runder, men de første 2-3 runder bør Moraes have gode chancer med sin power og sine spark. Leg kicks kan blive nøglen for ham, selvom jeg er ret nervøs for ham, hvis vi får en lang kamp, da han faldt sammen i tredje mod Cejudo. Sandhagen ligner et specielt talent, men oddset på ham er sat ud fra potentialet. Han har endnu ikke vist det mod eliten i divisionen, som Moraes uden tvivl stadig tilhører, så 2,25 er i mine øjne for højt. Jeg synes, at det ligner en kamp, som er tæt på 50-50. Selvom jeg skam selv er begejstret for Sandhagen, så er det nødt til at prøves.

• 02
    Toffe
    10. oktober 2020 20:23

Super godt skriv! Tak for inspiration til aftenens fights. :)

God bedring

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
26. nov. 2020 09:40
25. nov. 2020 14:30
23. nov. 2020 10:05
20. nov. 2020 13:53
20. nov. 2020 13:07
20. nov. 2020 10:28
18. nov. 2020 22:35
18. nov. 2020 19:48
18. nov. 2020 15:04