Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Sheffield Utd - Norwich

• 01
    Weberen
    6. marts 2020 08:39
    Info om spil
    Tip Norwich +4 hjørnespark asian
    Odds 1,90
    Units 4 units
    Spillet ved

Sheffield Utd tager hjemme imod Norwich i denne runde 29 af PL sæsonen, og jeg tror at vi får et tæt opgør, hvor Norwich kommer til at være med i opgøret til det sidste. Jeg har valgt at spille på at Norwich ikke får 4 hjørnespark mindre end Sheffield Utd. Hvis Norwich får 4 mindre er væddemålet ugyldigt.

Norwich går ind til dette opgør med en god potion selvtillid efter man i FA cuppen slog Tottenham, og derudover slog man Leicester i runde 28 i PL.

Norwich har hele sæsonen lagt sig fast på en ofensiv tilgang, og det har også medført, at de har lukket rigtig mange mål ind, men også at de har tilladt en masse hjørnespark til modstanderne.
    7.18 hjørnespark pr.kamp tillader de modstanderne, hvilket er det højeste i PL, og de får så i snit 4.61 pr. kamp.
    På den anden side har vi Sheffield Utd som snitter 5.78 hjørnespark pr. kamp, og tillader 5.70 til modstanderne.

Sheffield Utd er home safe, i denne sæson, og kan i min optik ikke nå meget mere end de allerede har opnået. Norwich på den anden side er nr. 20 med 21 point og 6 op til stregen. Hvis Norwich vil gøre sig nogle forhåbninger om at bliver i PL, så skal de vinde eller som minimum få point i en kamp mod Sheffield Utd.
    Dette aspekt tror jeg kan være med til at vi får en del hjørnespark til Norwich.
    Norwich har i deres seneste to kampe mod Tottenham og Leicester tabt hjørnesparks kampen mod Tottenham med 8-9, og mod Leicester tabt mand 6-7. Det viser for mig et hold der sagtens kan være med i mod de store hold, og også nok i denne kamp skal få tilspillet sig nogle hjørnespark.

Sheffield er et godt hold, og får også mange hjørnespark, men i en kamp, uden den store betydning for dem, tror jeg ikke de får 4 hjørnespark mere end Norwich, derfor smider jeg 4 units på dette spil.

Held og lykke til dem der følger.

• 02
    Virkelyst
    6. marts 2020 08:39

Hvorfor tror du ikke på Sheffield går efter Europa pladserne?
    Med en kamp i hånden, er de 2 point efter United på 5 pladsen, synes da ikke kampen er ligegyldig for Sheffield, der er stadig 10 runder tilbage, tror da de har meget at spille for endnu.

• 03
    Weberen
    6. marts 2020 12:31

Jeg tror faktisk Sheffield er bedøvende ligeglade med Europa pladserne. Næste sæson bliver deres anden sæson i Premier Leauge, og det er ofte den sværeste. Så at putte Europa Leauge ind i den ligning tænker jeg ikke er ønskværdig.
    Derudover har de FA Cup turneringen hvor de har Arsenal i en kvartfinale. Denne Cup turnering tror jeg de er mere fokuseret på.
    Ydermere så er der også en tendens til at de hold der var spået en svær sæson mister lidt momentum når de er sikret en ny sæson.

Kampen er ikke ligegyldig for Sheffield, og de har også et hjemmepublikum de skal underholde, men jeg tror ikke at de tænker på at hente United på en 5 plads, der har Wolves, Tottenham, Arsenal og Everton mere grund til at spille for top 5, i min optik.