Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Osnabrück - Arminia Bielefeld

• 01
    Rasmus G
    7. oktober 2019 09:13
    Info om spil
    Tip Osnabrück +0,25
    Odds 1,80
    Units 3 units
    Spillet ved

Bielefeld har gjort det ganske udemærket denne sæson. O kan efter 8 runder se dem selv på en 3 plads med 4-3-1 og en målscore på 19:11. Om de binder eller taber i denne kamp, vil ikke gøre den store forskel for deres nuværende placering. Med Bielefelds flotte placering, som også er overraskende, så bør det dog også nævnes, at de måske har været lidt heldige/overpræsteret.

Bielefeld har fået 4 straffespark i 8 kampe og f.eks. da de spiller 3-3 ude mod Bochum, der laver Bochum selvmål i sidste minut af tillægstiden.

Osnabrück er oprykkere fra 3. Liga, men har gjort det ganske godt af en oprykker. Offensivt har de været hips om haps, med deres 10 mål og en xG på 10,33. De har dog lukket færrest mål ind af alle, og har en xGA på 9,65 hvilket er det tredjebedste i ligaen. Hjemmeholdet er uden deres 1. Keeper, men har været det i 4 kampe, derudover mangler den fast midtbanespiller Ouahim og to forsvarspillere er tvivlsomme.

Bielefeld er uden deres topscorer med 6 mål, som i sidste kamp fik rødt kort. Også den fast forsvarsspiller Behrendt mangler.

• 02
      bja444
      7. oktober 2019 09:13

Har lidt svært ved at læse den præcise motivationen for Osnab +0,25 ud af din analyse? At du skriver det ikke har indflydelse på deres placering om de vinder eller taber er vel så ireelevant for analysen eller hvad?

• 03
        Rasmus G
        7. oktober 2019 09:19

Hej bja,
        Kan godt forstå hvad du mener, og skulle måske have præciseret det bedre. Bielefeld har overpræsteret denne sæson og i en rimelig kraftig grad. Kigger man også på mængden af straffespark de er blevet tildelt, så er det måske også en anelse heldigt. Sammenlagt med de mangler deres topscorer og spiller mod et bundsolidt Osnabrück hold, så mener jeg blot at prisen i Osnabrücks favør er for højt.

• 04
        bja444
        7. oktober 2019 10:08

Læste faktisk først efter mit indlæg det sidste afsnit med topscoreren - sry. Oftes er de sidste bemærkninger de mindste væsentlige :) Er hoppet på den men til 1,82 hos Betfair*.

• 05
        Rasmus G
        7. oktober 2019 12:25

Kan godt være jeg skal starte med at liste de vigtigste faktorer i min indledning :-)

• 06
      Edderkoppen
      7. oktober 2019 20:36

Spændende spil på en kedelig mandag ;-)

Jeg har yderst begrænset viden indenfor 2. Bundesliga, så på det punkt er du nok klart mere inde i stoffet end jeg er.

Jeg kan dog ikke lade være med at tænke, at det er en sjov bemærkning du kommer med, når du skriver, at Bielefeld har overpræsteret i denne sæson? De endte så vidt jeg husker i Top 4 sidste sæson og ligger pt. også i toppen - indtil videre...Et par af dine argumenter er, at de har været heldige(?) med nogle straffespark og et enkelt selvmål. Nu har jeg set mange selvmål igennem mit liv og flere (nok de fleste) har været pisse heldige, men har også set en del, som kom som et resultat af et massivt pres. Det samme kan siges om tilkendte straffespark. Nuvel, sandheden afhænger af øjnene der ser, men man kan vinkle ting som man vil.

Vil dog til slut give dig ret i, at de virker bundsolide på eget græs.

Knæk og bræk med spillet

• 07
        Rasmus G
        8. oktober 2019 10:12

Hej Edderkoppen,
        Bestemt nogle interessante pointer og synspunkter du smider op, om straffespark er rent held, eller det kommer til dem der opsøger det?

Deres selvmål kom i 3-3 kampen ude mod Bochum i sidste minut. Jeg ved ikke om du har set målet, men det kan nok findes på YouTube. Hvis ikke så kan jeg så, at det er en Bielefeld spiller der smider en lopbold ind i feltet, hvorefter en Bochum spiller vælger at lave en flyvende glidende tackling i luften, ret akrobatisk (og ligegyldigt) for at udplacere den keeper, som var på vej ud for at tage den - Jeg vil lade det være op til dig og vurdere om det var ringe Bochum forsvarsspil eller godt af Bielefeld, hvis du kan se den :P

Hvorvidt det er heldigt at man får straffespark eller ej, det er et rigtig godt spørgsmål. En måde jeg mener man kan måde det op på er, at tage et kig på berøringer i straffesparksfeltet. Det er klar at hvis du har rigtig meget spil og berøringer derinde, så er der en større chance. Hvis man kigger på Bielefeld så har de i alt haft 146 berøringer i straffesparksfeltet, det er det 9. højeste i ligaen mod Stuttgart der har 236 og ligger 1'er på den skala. Går man ud fra den tese, så er den enten ekstremt heldigt for Bielefeld at de har fået 4 straffespark, eller ekstremt uheldigt for Stuttgart at de har fået 0.

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
15. okt. 2019 12:35
14. okt. 2019 12:14
14. okt. 2019 08:34
12. okt. 2019 12:57
09. okt. 2019 12:37
09. okt. 2019 10:28
09. okt. 2019 09:32
08. okt. 2019 16:11
08. okt. 2019 10:12
05. okt. 2019 10:09