Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Odense Bulldogs - Herlev Eagles

• 01
    Mike Larsen
    11. januar 2021 10:12
    Info om spil
    Tip Herlev Eagles -0,5
    Odds 2,28
    Units 5 units
    Spillet ved

Spændende opgør i Odense, når Herlev Eagles kommer på besøg. Odense lader til at have solgt sæsonen omkring nytår, mens Herlev kæmper for at komme frem i tabellen. Odense ligner let bytte for holdene i den resterende del af sæsonen, men Herlev skal have fuld fokus hele kampen. Odense har en smal trup og har tabt klart i de seneste kampe, mens Herlev kan arbejde med alle fire kæder.

Derfor skal du spille den:
    Herlev har et bedre hold end Odense, og har en større bredde også. Odense virker til at have solgt sæsonen lige omkring nytåret, da man lod Mike Hammond og Cody Donaghey gå. Derudover har man fritstillet et par spillere, og kun hentet to nye ind, der ikke har samme niveau.
    Odense manglede senest et par forwards, da de var i Herning, hvor Odense kæmpede, men sejren til Herning var ikke i fare, og endte på 5-1.
    Herlev har haft et godt tag på Odense på det seneste, hvor det er blevet til tre sejre i de seneste fire opgør, mens Odense har tilkæmpet sig en smal sejr i Herlev tidligere på sæsonen. Herlev har ligeledes vundet fem af de seneste seks kampe, og fire af disse har været på mere end et mål.

Det skal du holde øje med:
    Odense har haft det bedste på egen is, hvor de kan stille op, som de ønsker det. Tadeas Galansky i målet er en stærk målmand, og han kan spille rigtig godt, hvor han lukker ned for modstanderne. Kan Odense holde sig fra udvisningsboksen og holde kampen tæt i længere tid, så vil Herlev måske blive en smule frusteret.
    Odense har ikke haft det bedste powerplay, og kan de komme igang med et mål, så kan det åbne op for kampen her. Kan Odense lukke ned for Thörnberg, der er kommet tilbage til Herlev med succes, så kan man muligvis lukke op for kampen.

Team News:
    Odense Bulldogs var senest uden Henry Hardarson (forward) og Oliver True (forward), hvilket offensivt er en svækkelse af Odense Bulldogs.

Herlev Eagles var senest uden Joachim Linnet (forward), hvilket man har været i nogle kampe efterhånden.

Indbyrdes:
    Herlev har haft et godt tag på Odense på det seneste, hvor det er blevet til tre sejre i de seneste fire opgør, mens Odense har tilkæmpet sig en smal sejr i Herlev tidligere på sæsonen. Herlev har ligeledes vundet fem af de seneste seks kampe, og fire af disse har været på mere end et mål.

"Let's Beat The Bookies"

• 02
      Crazy-Dane
      11. januar 2021 10:12

Hejsa Mike Da dine spil altid bankes ned i odds, ville det være super om du ville skrive et nedre odds, som stadig indeholder værdi. Man kan naturligvis læse lidt ud af, hvor mange units du tildeler. Men eksempelvis var Herlev i deres sidste kamp banket ned i 1.85 så det spil gav ingen mening i min bog. Så du kampen. Herlev havde kun 13-14 skud på mål og Ja de fik mange strafminutter - men spillede sgu én ringe match. Ja - der er forskel på SE og Odense. Men odds er nede i 2 og giver i min bog ingen mening længere.

• 03
      Crazy-Dane
      12. januar 2021 11:08

Hej igen Mike.
      Jeg vil absolut ikke devaluere dine betragtninger. Men bedst odds er nu 365 med 1.80.
      Efterlyser som nævnt venligt om du markerer end nedre grænse. Mener du 1.80 er spilbart Ja eller Nej???
      Jeg gik faktisk imod på det grå marked og fik 2.24 på 0.5 Odense. Dette odds kan jeg takke dig for. Faktisk kan jeg spille Herlev såfremt rejser til et fair niveau. Eller rettere kunne jeg såfremt jeg ikke var limiteret i bund alle steder

• 04
        Mike Larsen
        12. januar 2021 13:02

Hej Crazy-Dane.
        Som oddsene er lige nu, så vil jeg også gå Odense vejen uden tvivl. Det er kommet alt for langt ned på Herlev, og jeg tænker, at der er andre sider, der måske også er gået med.
        Min smertegrænse ligger omkring odds 2,00 på Herlev i dette spot.

Jeg skal se, om jeg kan huske at skrive i analysen, hvor langt ned, at jeg synes, at der er værdi fremadrettet. Det er muligt, at jeg glemmer det en gang imellem.

At oddset på Herlev mod SønderjyskE faldt så meget, gav heller ikke meget mening for mig, og i det spot ville jeg også gå den anden vej uden tvivl.