Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Montpellier-Zvezda 2005 Perm (kvinder)

• 01
    CDbjerg
    3. oktober 2017 18:17
    Info om spil
    Tip Begge hold scorer NEJ
    Odds 2,20
    Units 4 units
    Spillet ved

Endnu en kamp fra kvindernes Champions League hvor jeg synes odds er alt alt for høj. Denne står imellem franske Montpellier som sidste sæson blev nr. 2 i den franske liga, og de møder Zvezda Perm som sidste sæson blev nr. 2 i den russiske liga. Der bør være ret stor forskel på holdene.

Montpellier blev flot nr. 2 i den franske kvindeliga sidste sæson, faktisk ret imponerende fordi de holdte stærke PSG bag sig. Men de var dog langt fra suveræne Lyon.

Montpellier har et ganske stærkt hold, dog ikke de store stjerner som Lyon og PSG, men de kan ihvertfald spile fint. Danske Veje spiller fx på midtbanen. Holdet er har nationaliteter på holdet, og det er et fint hold.

I Montpelliers sidste 15 hjemmekampe har begge hold IKKE scoret i de 13 kampe.

Zvezda Perm blev nr. 2 i sidste sæson, og efter at mestrene Rossiyanka er gået ned med flaget er Zvezda Perm velnok sammen med CSKA nu de 2 bedste kvindehold i Rusland.

Holdet består mest af russere, og har ikke ret mange udlændinge, kun et par ukrainere osv.

Russerne har været med i CL de sidste par år. Forrige år tabte de 1-2 ude til Sparta Prag for så at spille 0-0 i Rusland. Sidste år tabte de 0-2 ude og 0-4 hjemme til Manchester City. Jeg forestiller mig Montpellier er omkring Citys niveau, måske en knivspids under.

Der skal være stor forskel på disse to hold. Ikke jeg regner med at Montpellier vinder 7-0, men de skal vinde en kamp som denne på hjemmebane, for det kan godt blive lidt tricky i Rusland.

Da det er knockout, skal Montpellier helst også have lukket af for Zvezda Perm, så de har et godt udgangspunkt til returkampen.

Bwin har flotte odds 2,20 på begge hold ikke scorer og dette synes jeg er et fremragende odds, og satser 4 units.

Havde måske forventet 1,50-1,60 mak. Bet365 har pt. 1,83 på Zvezda Perm laver lige mange mål i hver halvleg, og jeg tror på 0. Kampen kunne også ende 0-0 da russerne nok vil stille sig langt tilbage, og håbe de kan få en 0-0 med til Rusland.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
      chrisdinho
      3. oktober 2017 18:17

Fandme skidt jeg ikke kan spille dine spil hos bwin, da jeg har limits :) glæder mig til flere spil i morgen, håber ikke det er fra bwin

• 03
        CDbjerg
        3. oktober 2017 18:47

Hej Chrisdinho. Jeg måtte selv ud på venners kontoer, de er lidt svære nogle gange Bwin. :) Du må have en fætter eller noget. :)

CDbjerg..

• 04
      Boedens
      4. oktober 2017 23:02

Godt ramt. Men endnu engang bider det mig i halen.
      Jeg kunne ikke spille hos BWin, men finder i stedet spillet "kun hjemmehold scorer til 2.15 som jeg synes er fornuftigt. Efter at have læst analysen garderet jeg mig mod 0-0 som kunne fåes til vanvittige odds 38, så det kostede næsten ikke noget.
      Og selvfølgelig ender kampen 0-1 efter at hjemmeholdet har domineret stort 😉
      Tillykke med Win og nu skal jeg nok stoppe med at tude 😝

• 05
        CDbjerg
        5. oktober 2017 00:25 1 synes godt om dette indlæg

Hej Boedens.

Du må tude alt det du vil, jeg kender bestemt godt den der følelse, og det er frustrerende når det er stolpe ud! Det har været op af bakken hele 2017 og en kamp for at komme på plus, og kan jeg så kan du også. Det er godt nok træls med Bwin skal være så træls! Du må sørge for at have nogle reserver du kan låne et par spil hos når der er noget spændende.

Det var fuldstændigt sindssygt at Montpellier endte med at tabe denne kamp, så snotheldigt de ikke scorede. :)

Godt nok vildt at 0-0 gav odds 38! Satme godt spillet ellers. :)

Op på hesten, det vender på et tidspunkt. :)

CDbjerg..

• 06
        Boedens
        5. oktober 2017 07:53

Takker for opbakningen.
        Ja jeg må have lavet en backup hos siden. Fik heller ikke spillene på Lyon(k) . Har hos 3 andre sider og synes lidt, at det er noget bøvl, men der er vist ingen vej udenom. De koster for meget ikke at have det ;-)

• 07
        cioby
        5. oktober 2017 11:01

Top smiley til CDbjerg

Godt nok befriende at se, at en ekspert på en bettingside åbent indrømmer, at han selv er limiteret og/eller generel limit er latterlig lav ved bookmaker, så familie og venner skal bruges som stråmænd for at kunne spille for rimelig "seriøse" beløb