Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Melbourne City - Western United

• 01
    Jacob Høgh
    15. januar 2021 16:25
    Info om spil
    Tip Western United ah + 0.5
    Odds 1,97
    Units 3 units
    Spillet ved

Melbourne City er ikke for alvor kommet i gang endnu, selvom de ligner største mesterskabsudfordrer til Sydney. Western United var de nye drenge i ligaen i sidste sæson og leverede overordnet set et fint indtryk med en femteplads i deres første sæson. Jeg synes kampen skal være mere lige, end odds antyder.

Melbourne har lagt fra land med en 1-0 sejr over Brisbane Roar og et 2-0 nederlag mod Adelaide United. Her har de ikke for alvor imponeret spillemæssigt og er kun kommet frem til hhv. 0.95 og 0.87 xG. I begge kampe har de dog også formået at trække rødt kort, og de er således uden anfører Jamieson i kampen her, mens Adrian Luna, som trak rødt i første kamp, kommer tilbage. Dertil kommer, at de stadig er uden Andrew Nabbout, australsk landsholdsspiller, som udgik skadet i første kamp. Han kom godtnok først til klubben i sommers, men det skal stadig være en bet for holdet, som derved ligger en del offensivt ansvar over på unge Metcalfe, som kun har 11 startere i A-League.

Western United har kun spillet 1 kamp i sæsonen. Her mødte de Adelaide (som ligner sæsonens positive overraskelse med en meget offensiv spillestil) i en kamp, hvor jeg synes de leverede et rigtig fint indtryk. Kampen var godtnok meget chancefattig, som også Melbourne Citys kampe har været det, og af den grund overvejede jeg også at kigge i retning af få mål. Melbourne City var dog et kæmpe over-hold i sidste sæson og derfor gik jeg med denne variant i stedet.

Med det jeg har set fra de to hold indtil videre, synes jeg ikke Melbourne City skal være favoritter som tilfældet er. Når jeg så holder indsatsen på 3 units, er det, fordi spillet i pæn grad beror på det indtryk, jeg har fået af de to hold i deres første kampe, så grundlaget er relativt småt. Melbourne City vandt også samtlige 4 opgør – 3 i grundspillet og 1 kamp i play-off – i sidste sæson. Jeg ser ud fra det bedømmelses grundlag, jeg har, den her kamp som helt lige og med hjemmebanefordelen indregnet (der er fans på stadion) synes jeg, den er spilbar til 1.83.

• 02
    Jacob Høgh
    15. januar 2021 16:25

OBS: de 1.97 er hos bet365*. ComeOn* og co. har 1.95.

• 03
    SpilXperten.com
    15. januar 2021 16:30

Hermed korrigeret. God vind med spillet! :-)

/SpilXperten.com