Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Gintra-Zurich

• 01
    CDbjerg
    4. oktober 2017 10:32
    Info om spil
    Tip Zurich -1,5 asian
    Odds 2,16
    Units 4 units
    Spillet ved

Denne kamp fra kvindernes Champions League står imellem de litauiske mestre Gintra og Zurich fra Schweiz. Jeg synes denne kamp virker ret god, og jeg er pænt sikker på at Zurich ender med at gå ret sikkert fra disse to kampe.

Gintra er fra Litauen og er nok et af de dårligste hold der er med ved CL endnu. Det er kun anden gang at Gintra har kvalificeret sig videre fra playoffs. Sidst de var med hertil var i 2014 hvor de slog Sparta Prag ud, og derefter fik de smæk af Brøndby.

Gintra er hver år med i kvalen til CL, men de sidste år har de været uheldige at komme i gruppe med bedre hold. i 15 tabte de med 0-4 til polske Medyk Konin, og sidste år tabte de med Billik Kazygurt fra Kasakhstan med 0-4.

I år var Gintra på hjemmebane i de 3 kvalkampe, og de mødte ringe hold i alle 3 kampe.

Gintras hold består primært af spillere fra Litauen krydret med en håndfuld afrikanere.

Zurich er et udemærket hold, og de er endda blevet forstærket kraftigt da de har fået et par spillere fra Bundesligaen tilbage til Schweiz. I den hjemlige liga er der ikke meget modstand.

De to hold mødtes i 2012 i CL kvalen, her vandt Zurich med hele 8-0. Det tror jeg dog ikke de gør i dag, men jeg tror de vinder uden de store problemer.

Jetbull har -1,5 asian til odds 2,16 og det er af hvad jeg kan se markedets højeste, og det bliver formentlig ikke højere. Zurich er bare bedre, og skal vinde denne kamp. Jeg satser 4 units. Bwin har 2,05 og Leovegas har 2,07, disse er bestemt spilbare.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
    CDbjerg
    4. oktober 2017 10:32

Danske Spil har 2,10. Fint odds.

CDbjerg..