Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Georgina Garcia-Perez-Sara Errani

• 01
    Bech
    12. januar 2021 11:27
    Info om spil
    Tip Errani taber sit første serveparti
    Odds 2,25
    Units 4 units
    Spillet ved

Australian Open kvinder kvalifikation, hard.

Sara Errani slog Liang i 3 sæt i første kvalkamp, og mit spil på Errani skulle tabe it første serveparti i kampen blev desværre tabt, selvom Liang ellers havde breakchance ved 30-40. Det endte med at Errani vandt første sæt hele 6-0, men det var en Liang som lavede mange uprovokerede fejl i sættet, og kampen generelt. Der var rigtig mange af Erranis server om Liang gik ind og slog på, men slog den ene bold ud efter den anden. Errani kunne holde niveauet af dobbeltfejl nede, men hendes opkast når hun server er stadig meget dårlig og hendes andenserv er forfærdelig. Derfor holder jeg mig ikke tilbage med at prøve samme spil i denne kamp, specielt ikke fordi oddset lige er steget fra 2,10 til 2,25

Errani møder Georgina Garcia-Perez som moste Anastaia Zakharova 6-0,6-0 i første kvalkamp. Jeg så ikke kampen, så jeg skal ikke gøre mig klog på om Garcia-Perez spillede over evne eller Zakharova var meget skidt spillende.
    Garcia-Perez mødte Errani tilbage i 2019, her vandt Garcia-Perez sikkert 6-0,6-4, og den kamp blev endda spillet på Erranis favoritunderlag grus. Det kan nemt blive noget tættere denne gang, men jeg har stadig Garcia-Perez som favorit i opgøret.

Det bliver sikkert en kamp med mange breaks, og odds 2,25 for Garcia-Perez bryder Errani første gang Errani server, kan jeg godt give op imod 50% chance for.

• 02
    travsport
    12. januar 2021 11:27

Vil blive sindsyg hvis jeg skulle spille mod Errani. 2-3 gange kaster hun tit og ofte bolden op uden at serve.! Fatter ikke det er tilladt.? :/