Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Fredericia - Thisted

• 01
    Kellogs
    8. oktober 2017 17:08
    Info om spil
    Tip Dobbeltchance: X2
    Odds 2,15
    Units 5 units
    Spillet ved

Jeg er faktisk lidt rystet over at se odds for både X2 og 2 er så voldsomt høje her. Thisted er ekstremt godt kørende og volder alle hold problemer...

Thisted har overrasket alt og alle som oprykkere denne sæson, men jeg synes efterhånden det er fair at konkludere at det altså ikke bare er held eller oprykkergejst der har båret dem frem.
    De indtager en flot 2. plads med 23 point for 11 kampe med en målscore på 20-14.

Forrige sæson vandt de nærmest alle deres kampe da de rykkede op fra 2. division, hvor de var i særklasse.
    Det er altså efterhånden en meget lang periode med mange sejre og ganske få nederlag som Thisteds hold kommer med.

For at det ikke skal være lyv så er det især på udebane Thisted har sprudlet denne sæson. Det passer dem helt perfekt at være underdogs og ikke være dem der skal styre og skabe kampene.
    De er imponerende 5-1-0 med en målscore på 13-7 på fremmed græs denne sæson.

Fredericia er igen igen denne sæson et af de hold som man/jeg har store forventninger til. Når de spiller godt så er de rigtig gode, men desværre så svinger de stadig en del.

Fredericia har kun 15 point for deres første 11 kampe, og har kun hentet 7 i deres første 5 hjemmekampe. Det er altså ikke godt nok hvis de skal rykke op.

Fredericia har som bare et af 2 hold formået at besejre Thisted denne sæson, da de i starten af sæsonen vandt 1-3. Her fik Thisted dog også rødt kort efter 23 minutters spil, og kom først bagud med 1-2 med små 20 minutter igen på et straffespark. Så den sejr skal man lige tage med et stort gran salt.

Siden da er der løbet meget vand gennem åen og Thisted har kun tabt 1 af 8 kampe siden, og det var 1-2 til stærke Vendsyssel.

Thisted har Jeff Mensah i karantæne, mens Fredericia ingen har i skammekrogen.

Jeg kan slet slet ikke være med på at Fredericia skal være storfavoritter i denne her kamp, og jeg har intet andet valg end at køre 5 units ind på X2 til utroligt flotte 2,15.
    Jeg har også forsøgt lidt på 2 tallet til 4,60, hvilket også er helt i skoven.

• 02
    uchi
    8. oktober 2017 17:08 1 synes godt om dette indlæg

Spot on. Tak. Udesejren var endda oppe i 4,75 ved middagstid, hvor jeg spillede :-)

• 03
    Kellogs
    9. oktober 2017 10:33

Ja det var vildt nok!

Måske der snart kommer lidt mere respekt om det Thisted render rundt og foretager sig!?
    De er godt nok gode, og hvis de ikke passer på, så ender de i Superligaen i 2018 :-)