Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Frankrig - Belgien

• 01
    Kellogs
    9. juli 2018 22:53
    Info om spil
    Tip Mindst 5 minutters tillægstid til 2. halvleg
    Odds 2,64
    Units 10 units
    Spillet ved

Det kan måske virke lidt vildt at gå så stort ind på noget der kan virker så tilfældigt som det her, men jeg mener spillet holder meget klar og åbenlys værdi.
    Det bliver dermed også mit første "10 units spil" nogensinde på spilxperten, efter snart 2500 af slagsen...

Spillet går på at der som minimum skal lægges 5 minutter til 2. halvleg af dagens semifinale mellem Frankrig og Belgien.

For at opnå dette odds skal man gå ind under "Vinderen" hos Danske Spil.
    Her placerer man 62,22 % af sin indsats på "Der vises 5. tillægsminutter i 2. halvleg" til odds 4,25, og 37,78 % på "Der vises 6+ tillægsminutter til 2. halvleg".
    Er din indsats f.eks. 700 kr, skal du altså sætte 435,56 kr på 5 minutter og 264,44 på 6+.

Betsafe* og Unibet* tilbyder til sammenligning bare 1,70 og 1,90 for samme spil. Her hedder spillet bare "5 eller flere minutters tillægstid til 2. halvleg".

Danske spil ligger helt alene med det her meget høje odds, og alle kan gå ned og spille i kiosken, så ingen limits eller noget.

Hvorfor så spille den?

Der har generelt været lagt rigtig meget tid til kampene ved dette VM. Det skyldes i høj grad indførelsen af VAR, hvor bar en enkelt VAR situation i 2. halvleg næsten vil være lig med 5+ tillægsminutter, da man er meget opmærksom på det ikke skal gå udover den effektive spilletid.

Helt generelt virker det som om dommerne har stort fokus på at tidsudtræk ikke skal kunne betale sig, og de har været gode til at lægge den tid til der faktisk skal, når holdene trækker tiden ud.

Og så lidt tørre tal:

7 af 8 1/8 dels finaler ved dette VM, havde mindst 5 minutters tillægstid.

4 af 4 kvartfinaler havde mindst 5 minutters tillægstid.

Der har altså været lagt mindst 5 minutters tillægstid til hele 13 af de seneste 14 kampe, siden gruppespillet det sluttede. Og det er ikke ligefrem fordi kampene får mindre betydning jo længere vi når frem.

Efter min mening et kongespil til 2,64, som jeg brager 10 units efter!

Hold på hat og briller, og lad overtiden flyde...

• 02
      uchi
      9. juli 2018 22:53

Hvad var oddset på at der lægges 6+ minutter til, da du lagde spillet op? Det er nu 3,75 men jeg går ud fra at det var noget højere tidligere.

• 03
        Kellogs
        10. juli 2018 00:10

Det var 7,00.

Der gik lidt over en time fra jeg lagde tippet op, til odds begyndte at falde...

• 04
      Caspro
      10. juli 2018 12:21

De stats du skriver er direkte løgn!

Du skriver 13 af de seneste 14 kampe siden gruppespillet har haft minimum 5min. overtid. For det første er der kun spillet 12 kampe siden gruppespillet, OG DET REELE TAL HEDDER ALTSÅ 6 ud af 12!!!!!

Ifølge FIFAs officielle kamprapporter:
      Frankrig - Argentina 4 min.
      Portugal - Uruguay 4 min.
      Spanien - Rusland 4 min.
      Kroatien - Danmark 3 min.
      Belgien - Japan 4 min.
      Sverige - Schweiz 3 min.
      Colombia - England 5 min.
      Brasilien - Mexico 6 min.

Kroatien - Rusland 5 min.
      England - Sverige 5 min.
      Belgien - Brasilien 5 min.
      Frankrig - Uruguay 5 min.

6 ud af 12

KÆMPE KÆMPE OG RIGTIG DYR FEJL AT MAN IKKE HAR SINE STATS I ORDEN!

Refunderer Spilxperten femcifrede indsatser, når man nu ikke kan stole på hvad der står i analyserne???

• 05
        SpilXperten.com
        10. juli 2018 12:51 1 synes godt om dette indlæg

Hej Caspro,

Tak for dit første indlæg i vores forum. Altid positivt, når nye folk blander sig i debatten.

Det er selvfølgelig meget beklageligt, hvis Kellogs har begået en fejl. Det bør naturligvis ikke ske.

Vi refunderer naturligvis ikke eventuelle indsatser læs vores regler og vilkår.

Det er menneskeligt at fejle, vi tilstræber naturligvis, at vore eksperter samt alle i og omkring SpilXperten.com gør det i mindst muligt omfang. Det har vi forsøgt efter bedste evne siden 2006.

Beklager den uheldige oplevelse, du og andre brugere må have haft.

Fortsat god dag.

De bedste hilsner

SpilXperten.com

• 06
          Kellogs
          10. juli 2018 13:17 1 synes godt om dette indlæg

Hej Caspro.

Velkommen til Spilxperten.

Som Spilxperten selv skriver så begår vi alle fejl, men jeg har nu begået så mange på det seneste at jeg har meddelt min opsigelse pr. dags dato.

Håber spillet går hjem, selvom jeg har fundet mine tal hos en forkert kilde og ikke brugt FIFA, hvilket jeg selvfølgelig burde have gjort.

Btw. 6 af 12 giver stadig 50 % og dermed klar værdi i odds 2.64, men det er selvfølgelig under alt kritik at de forkerte tal bliver brugt...

• 07
          Assern84
          10. juli 2018 22:52 1 synes godt om dette indlæg

Hej Kellogs

Klap lige hesten engang. Jeg er med på at det var en lidt graverende fejl; men at takke af på baggrund af det her, synes er alt, alt, alt for voldsomt.

Jeg havde også en større sum på selvsamme bet, og ja, det viste sig at værdien var væsentligt mindre end først antaget. Men der var værdi. Det viste hele det øvrige oddsmarked også tydeligt.

Jeg synes at Caspros indlæg er ekstremt. Jeg synes det er helt okay at der skydes på de stats der er fremlagt og at der bliver slået hårdt ned på fejl her. Helt okay. Men der hvor der bliver fremstillet noget der minder om krav om tilbagebetaling af 5-cifrede beløb, der skrider den godt nok noget for mig. Og så som det første indlæg man laver på sitet. Det synes jeg fandme er ærgerligt hvis det skal ligge til grund for at en vellidt ekspert stopper sit virke. Og det mener jeg.

Du er trods alt skyldig i at Caspro som minimum har vundet 16400kr her til aften....

• 08
          Kellogs
          11. juli 2018 07:04 1 synes godt om dette indlæg

Hej Assern.

Tak for dit fine indlæg. Rart med lidt opbakning.

Er selvfølgelig helt enig i at Caspros indspark er/var langt over stregen. Jeg håber der i løbet ad dagen falder et lille “tak” af, for den kæmpe gevinst han trods alt vandt.

Spillet viste sig at have en værdi på omkring de 132 prc og ikke 155 som først anslået, og gik jo heldigvis “sikkert hjem”.

Tillykke til dig Assern, mig selv og de andre jeg ved lavede god mønt på spillet.
          Håber at slutte af med en gentagelse i aftenens kamp :-)

• 09
        Boedens
        11. juli 2018 09:54 1 synes godt om dette indlæg

Hej Caspro.

Du tabte ikke penge og væddemålet gik hjem. Ud fra din argumentation om at spilexperten skulle dække dine evtuelle tab, så må du da være klar til at sende det overskud du fik på væddemålet til Spilexperten???
        Jeg gætter på, at du er så lille en mand, at du ikke engang siger tak til Kellogs for væddemålet.
        Som kellogs skriver, så var det et væddemål med en værdi på 132 procent selv efter fejlen, så det var alligevel et rigtigt klassevæddemål.
        Utroligt at du skal jage en super god expert væk med dit verbale overfald, fordi der blev lavet en fejl. En fejl der ikke var større end at væddemålet stadig var et fantastisk bet med kæmpe værdi.
        Jeg nåede desværre ikke med, da oddset var slashed, da jeg så det.
        Godt spil Kellogs og jeg håber at du ændrer din beslutning og fortsætter det gode arbejde.

Mvh. Boedens

• 10
          Kellogs
          13. juli 2018 11:59 1 synes godt om dette indlæg

Hej Assern og Boedens mf.

Jeg har trukket min opsigelse tilbage, og fortsætter mit virke her på Spilxperten.

Håber at kunne levere flere gode tips* fremover og vil samtidig være ekstra OBS på at have kilder og fakta i orden :-)

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
20. jul. 2018 10:40
19. jul. 2018 01:59
17. jul. 2018 11:07
16. jul. 2018 23:50
16. jul. 2018 20:05
15. jul. 2018 19:59
15. jul. 2018 19:51
15. jul. 2018 06:27
15. jul. 2018 00:07
13. jul. 2018 11:59