Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

FC Nordsjælland - FC Midtjylland

• 01
    Weberen
    19. oktober 2018 21:32
    Info om spil
    Tip X
    Odds 3,80
    Units 4 units
    Spillet ved

FC Nordsjælland tager i denne 13 runde hjemme imod FC Midtjylland. En kamp mellem to stilarter, som jeg forventer mig meget af.

Enhver fodboldfan ville have svært ved ikke at hold af FC Nordsjælland's besnærende offensive tilgang til tingene. De formår hvert år at miste 3 profiler og så opfinde det ene nye talent efter det andet.
    I år er det dog som om det unge mandskab viser lidt for mange af de berømte børnefejl. Hvor man i den ene kamp vinder 4-1 over SønderjyskE og i den næste taber 3-2 til Hobro.
    Dette har også efterladt FC Nordsjælland på en 8 plads med 15 point (4-3-5) og en målscore på 18:13.
    Jeg håber og tror dog på at FC Nordsjælland hører til i top 6 og får skabt noget kontinuitet når man efter FC Midtjylland har lidt "blødere modstandere", men så igen alle kan slå alle i denne Superliga.
    FC Nordsjælland er den grad et hjemmebane hold, hvor man på 6 kampe har vundet 4, 1 uafgjort og en tabt.
    Så det at man har FC Midtjylland på hjemmebane er en klar fordel, som måske kan udligne den forskel der er i de to hold niveaumæssigt.

For FC Midtjylland kører de bare videre fra sidste sæson, og smadre igennem i nærkampene og dominere i luftsrummet. Det overrasker mig lidt at det ikke er nemmere at stå imod, men ingen i Superligaen har rigtig fundet recepten til at stå imod de mange dødboldsscoringer.
    FC Midtjylland ligger p.t. 1'er med 25 point efter 12 kampe (7-4-1) og en målscore på 27:10.
    Det er dog især hjemme at FC Midtjylland får deres point, hvor man har fundet 6 ud af 7 og spillet en uafgjort.

Jeg tror vi får et meget jævnbyrdigt opgør her, og derfor går jeg på X'et til odds 3,8 som jeg syntes er rigtig fint betalt.
    FCM har spillet 5 kampe ude i år og fået 6 point (1-3-1)
    Jeg tror også begge mandskaber i slutningen af kampen ville være okay tilfredse med et X.

FCM har fået ny træner i Kenneth Andersen og det tillæger jeg ikke den store betydning.
    FCN er uden Karlo Bartolec som sidder ude med karantæne i denne runde.

Jeg smider 4 units på X'et i dette opgør held og lykke til dem der følger.

• 02
    Higuain
    19. oktober 2018 21:32 1 synes godt om dette indlæg

Normalt plejer FCN egentlig at være ret godt spillende mod fysisk stærke FCM hjemme på kunstgræsbanen i Farum, men jeg er gået på FC Midtjylland her. Man kan kun gisne om, hvad det får af betydning, at Kenneth er træner i stedet for Jess, men det burde være gnidningsfrit at overtage et hold, der fungerer, og hvor intet skal ændres. FCM kan true FCN markant på standarder og vigtigst af alt, så mangler FCN deres to wing backs, hvilket bør få stor betydning. Bartolec er som du skriver i karantæne, men Mads Mini er heller ikke med pga. en skade, og det er ekstremt hårde slag for FCN, som ikke har erstatninger på de positioner.

/Higuain

• 03
    Weberen
    20. oktober 2018 12:25

Jeg er meget enig i din betragtning. Trænerskiftet burde ikke få nogen betydning. Ift. Mini så har han været ude i de seneste 5 kampe, hvor de i stedet har brugt Ulrik Yttergård Jenssen, som ikke er ligeså god som Mini, men i netop en dødboldskamp så tror jeg ikke Ulrik Yttergård Jensen er et held dumt alternativ.
    Bartolec er et tab med den form han er inde i, og jeg kan heller ikke se hvem der skal gå ind og erstatte ham.

Dog hæfter jeg med ved i dette spil, at FCM ikke er så stærke ude, som hjemme.
    I de kampe de har været på fremmet græs, har de mod Brøndby, Vejle og Sønderjyske ikke uheldige med at komme hjem med point, og 6 point på 5 udekampe er ikke imponerende i min optik.
    Så jeg satser på at FCN kan drille FCM i dag, og jeg syntes der er rigtig fin værdi i X'et.

Men held og lykke med dit spil.

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
10. nov. 2018 13:35
10. nov. 2018 08:51
07. nov. 2018 15:56
04. nov. 2018 19:32
03. nov. 2018 00:09
01. nov. 2018 15:46
31. okt. 2018 14:24
30. okt. 2018 15:20
29. okt. 2018 18:32