Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

England-Slovenien

• 01
    CDbjerg
    5. oktober 2017 01:23
    Info om spil
    Tip Slovenien +5 asian (hjørnespark)
    Odds 1,85
    Units 4 units
    Spillet ved

England kan med en sejr være så godt som sikre på at skulle til VM i Rusland næste sommer. Dog er en sejr ikke livsvigt, det kan den omvendt være for Slovenien som skal skal have point hvis de vil have en chance for 2. pladsen.

Under normale omstændigheder ville England nok få en del hjørnespark i kamp hvor England skulle satse mere, men de behøver ikke satse hele butikken. Skulle de spille uafgjort er det okay, så kan de bare slå Litauen endda måske nøjes med uafgjort i den også.

Slovenien skal derimod satse hele butikken. De skal helst have en sejr for at hænge på i kampen om 2. pladsen i puljen. Derfor skal der spilles offensivt, og jeg tror Slovenien kan gå hen og få nogle hjørnespark, de "normalt" nok ikke ville få. Under normale omstændigheder tænker jeg Slovenien ville stå ret defensivt, men det kan de ikke helt i denne kamp.

Da de 2 hold spillede i Slovenen vandt England i hjørnespark med 8-4.

Der er forskellige muligheder man kunne spille med hjørnespark. De frække spiller flest hjørnespark til Slovenien til odds 11,50 hos Leovegas, men det er et langskud. Man kan også tage over 2,5 hjørnespark af Slovenien til odds 1,82 hos Leovegas.

Dog er jeg gået med modellen der hedder Slovenien +5 asian. Her vinder man bare Slovenien max taber med 4 hjørnespark, og man får pengene retur hvis de taber med præcis 5. Jeg satser 4 units.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
    CDbjerg
    5. oktober 2017 01:23

Bet365 har vilde 2,10 på over 2,5 hjørnespark af Slovenien. Virkelig et stærkt odds imo. Ihvertfald en del bedre end de 1,82 som Leovegas har!

CDbjerg..