Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Danmark-Irland (kort)

• 01
    CDbjerg
    12. november 2017 12:06
    Info om spil
    Tip Under 4 kort asian
    Odds 2,00
    Units 5 units
    Spillet ved

Tilbud: Få odds 6 på Danmark + 1.000 kroner i bonus - vilkår gælder.

Lørdag spiller Danmark og Irland første kamp om en plads til næste sommers VM. Jeg har en forventning om det bliver en ret kedelig kamp hvor Danmark skal prøve at få scoret 1 mål eller 2, men spørgsmålet er om de kan. Irland forventes at stå yderst defensivt og de kommer nok ikke til at satse så meget.

Jeg synes jeg har fundet et spændende spil i kampen, og dett går på hvor mange kort der kommer.

Hele 23 spillere er i karantænefare, og der er en del startere imellem. Man kunne godt forestile sig at spillerne passer lidt på i denne førte kamp. Både for at få kort, men også for at indkasserer mål.

Læs hvad Tipsbladet skriver om de spillere som er i karantænefare her:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/landshold/foer-danmark-irland-23-spillere-i-karantaenefare

De forskellige bookmakerer er åbent op i noget over/under 4,5 mål, men til odds 1,66-1,75 og odds ser ud til at falde hurtigt.

Dommer er serbiske Milorad Mazic. Det er lidt forskelligt hvad han giver af kort i hans kampe. Se hans statistik her:

http://nr.soccerway.com/referees/milorad-mazic/45554/

Faktisk dømte han Danmark-Polen, og her gav han kun 1 gult kort. Sidste år dømte han en kamp der kunne minde lidt om Danmark-Irland, nemlig Irland imod Sverige, og her uddelte han 3 kort.

Jeg satser dog lidt og tager i stedet for under 4 kort asian til odds 2 hos Bet365 i stedet for, og satser 5 units på dette spil. Jeg håber de kan holde sig lidt i skindet og undgå nogle dumme kort! De frække prøver en rigsdaler på ingen kort i kampen til odds 17, men det skal gå godt.

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
    Sutsko
    12. november 2017 12:06

Fuldstændig suverænt spil. Mange tak og stort tillykke. Mvh. Sutsko

• 03
    CDbjerg
    12. november 2017 12:32

Jeg takker Sutsko, altid dejligt med ros. Faktisk havde Bwin odds 26 på ingen kort, men man kunne ikke smide en skid på det. :O

Du skal til og igang hvis du vil vinde vores væddemål, for det går stærkt lige nu. :)

CDbjerg..

• 04
    Sutsko
    14. november 2017 09:29

Du er vild.

Det bliver svært at hente dig :-(

Men skylder du egentlig ikke en kasse slots for den gang jeg rev dig rundt i Grand Prix?

Og hvad er der egentlig sket med Kellogs og dig. Er i holdt helt op med at følge Vild med dans, og så lige i år, hvor Sofie er med....

Mvh.

Sutsko

• 05
    CDbjerg
    14. november 2017 12:28

Haha! Du må bare komme igang, så kan det godt nåes. :)

Du må trække de 40 kr fra så, der er 3 for 120 i Fleegaard! Ellers kom og hent den. :)

Hmm, jeg har godt nok spillet Sofie, og er blevet tvangsindlagt til at se det, OG skal også til Horsens og se finalen. Jeg synes godt nok det er lidt random! :)

CDbjerg..

• 06
    Sutsko
    17. november 2017 10:22

Spændende CD. Du må være noget forelsket.... Det er da noget af et offer at tage til Horsens en fredag aften, og så oven i købet skulle se vild med dans. Av av av. God weekend :-)

Mvh.

Sutsko

• 07
    CDbjerg
    17. november 2017 16:56

Haha! Der er heldigvis champagne med i billtten! :) Det går nok hvis man kan lave en bette skilling. :) God weekend til dig Sutsko ! :)

CDbjerg..