Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Benjamin Hassan-Dan Added

• 01
    Bech
    19. januar 2021 12:10
    Info om spil
    Tip Dan Added holder til 0 eller 15 i sit første serveparti
    Odds 2,25
    Units 2 units
    Spillet ved

ITF Bressuire, indoor hard, 1. runde.

Udover at jeg tror på at Dan Added vinder kampen imod Benjamin Hassan, ser jeg også gode muligheder for at han vinder sit første serveparti sikkert. Der er flere grunde til dette, for det førte spillede Added godt i sidste uge, hvor specielt serven var stærk. I kampen imod Crepatte holdt han til 0 eller 15, i 6 af sine 9 servepartier, og imod Barroso Campos gjorde han det i 4 af 8 servepartier. Nu møder han Hassan som er noget bedre i returspillet end de to spillere, men til gengæld er underlaget en del hurtigere.

Ser man nemlig på resultaterne i kvalifikationen til denne uges turnering i Bressuire, har der nemlig været rigtig mange rene servepartier og serveesser i kampene, hvilket indikerer et hurtigt underlag. Jeg har dog personligt ikke set nogen kampe på stream fra turneringen endnu.

Jeg kunne godt forestille mig, at spillerne lige skal se hinanden an i de førte par partier i denne kamp, og der derfor kommer et par hurtige servepartier til at starte med. Dertil kan man lægge at det er Hassans første kamp i år, og han muligvis kommer lidt rusten ud til kampen. Er man lidt større gambler, sætter man en unit på at Added holder til 0 til fine odds 5, jeg tager dog den lidt mere forsigtige, og satser på han vinder til 0 eller 15.

• 02
    Bech
    19. januar 2021 12:10

Bookmakeren er bet 365, og ikke bet25*