Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Belgien-Panama

• 01
    CDbjerg
    6. juni 2018 23:02
    Info om spil
    Tip Belgien -2 asian
    Odds 1,96
    Units 7 units
    Spillet ved

Nå, jeg springer ud af Panama-skabet! Jeg har ventet og ventet og ventet på liiiige at se de sidste kampe med Panama op til VM, og ja jeg har set dem alle! :) Der kommer mange spil imod Panama, så hold øje.

Belgien er en af outsiderne til at vinde VM, og man kan kun lette på øjenbrynene når man se deres stærke hold. Der er nærmest ikke en plads hvor de ikke har en stjernespiller. Jeg ved ikke helt om de kan gå hele vejen til VM, men de har holdet til at kunne komme rigtig langt.

Belgien er havnet i en overkommelig pulje og det bør da også kun være England der skal kæmpes lidt med. De to øvrige hold Tunesien og Panama skal ikke kunne volde et stærkt hold som Belgien problemer.

Panama er hvis du spørger mig det dårligste hold ved VM. Ja, jeg har også set Saudi Arabiens kampe den seneste tid, og dem synes jeg er bedre. :)

Panama "stjal" USAs billet til VM i de sidste sekunder af VM-kvalen i Mellemamerika. Panama scorede dybt inde i overtiden imod Costa Rica, USA tabte til Trinidad & Tobago, og for det ikke er løgn så slog Honduras Mexico, så sol stjerne og måne pegede på Panama skulle til VM.

Panama har mange ældre spillere, og det er nogle store mænd de har med så fysikken er ikke et problem, men det er alt andet så. De kampe jeg har set fra Mellemamerika med Panama er de egentlig ok kompakte i forsvaret, men det bliver noget helt andet når man skal møde et vildt teknisk og hurtig spillende Belgien. Panama kommer virkelig til at få store problemer.

Panamas offensiv er ikke god, og de scorer ikke mange mål, faktisk producerer de ikke mange chancer.

Jeg har bare i år set Panamas kampe imod Danmark, her spillede Danmark en af de dårligste kampe længe og vandt kun 1-0, få dage senere var Panama en tur i Schweiz, og her tabte de hele 0-6, og Schweiz kunne meget nemt have lavet endnu flere. I sidste uge så jeg Panama hjemme imod Nordirlands b-c-hold, og selvom Panama var hjemme, og selvom de spillede kl. 03.00 om natte, og selvom Nordirland spillede med reserver, så kunne Panama ikke vinde, kampen endte 0-0.

Lige nu er der knap pause i Panamas kamp ude imod Norge. Panama lavede en stor forsvarsfejl efter få minutter og Norge fører 1-0. Norge spiller ringe, men den "europæiske" spillestil er noget bedre end Panamas kluntede og ringe. Der kan ske mange ting i anden halvleg, men jeg føler Norge er bedst da Panama stortset intet skaber.

Belgien har god grund til at vinde denne kamp stort, for de kan ende med at spille pulje-finale imod England, og så vil holdet med den bedste målscore have en stor fordel af at kunne spille uafgjort.

Jeg har en fornemmelse af at de bliver ekstremt grimt for Panama i denne kamp, og jeg har sat mig fast på et resultat der hedder 6-0 til Belgien! :)

Det er ikke sikkert det bliver så stort, men jeg satser ihvertfald hele 7 units på Belgien -2 asian til fremragende odds 1,96 hos 888* Sport. Jeg har virkelig svært ved at se de ikke skal give Panama en over øerne. Er man fræk spiller man de højere linjer, fx -3 asian!

Har du husket at følge mig på Twitter ? Jeg hedder sjovt nok CDbjerg ! :D

Held og lykke til dem der følger.

CDbjerg..

• 02
      Netter
      6. juni 2018 23:02

Det er en uforståelig linje! Pengene tilbage ved sejr på 2 mål. Kan ikke se Belgien kun vinde med 1. Det er simpelthen et gratis spil!!

• 03
      Netter
      7. juni 2018 17:45

-2.0 nu I 2.05 og -1.5,2.0 til utrolige 1.75!!!!

• 04
        Publica
        18. juni 2018 15:47

Gigant stigning nu.

Sikkert grundet favoritternes svære VM-start. Skal blive spændende at se.

Hilsen

Publica

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
15. nov. 2018 12:06
13. nov. 2018 22:47
13. nov. 2018 22:23
10. nov. 2018 13:35
10. nov. 2018 08:51
07. nov. 2018 15:56
04. nov. 2018 19:32
03. nov. 2018 00:09