Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

Aalborg Pirates - Herning Blue Fox

• 01
    Mike Larsen
    15. januar 2021 18:05
    Info om spil
    Tip Herning Blue Fox inkl. overtid
    Odds 4,10
    Units 3 units
    Spillet ved

Oddset på en udesejr i dette opgør virker meget højt. Det er trods alt Herning, som vi har med at gøre. Aalborg har ikke spillet i to uger, og kan være lidt rustne, mens Herning har tanket noget selvtilld med et par gode sejre. Aalborg har vundet de seneste fire kampe over Herning, men Herning har vundet i Aalborg tidligere på sæsonen. Oddset for, at Herning tager min. 2 point er for højt og får et mindre spil.

Derfor skal du spille den:
    Aalborg har endnu ikke spillet i 2021, så der må være lidt rust i benene og skøjterne, der skal ud. Afleveringerne sidder sandsynligvis ikke lige på bladet for Aalborg i kampens begyndelse, hvilket Herning kan udnytte til det omstillingsspil, som de gerne vil spille.
    Aalborg mangler sandsynligvis flere profiler til kampen, hvilket man dog også gjorde før nytåret, hvor man spillede to kampe mod Frederikshavn. De tre kampe mellem jul og nytår gav kun to point, hvilket kom på hjemmebane mod Frederikshavn efter straffeslag.
    Herning kommer ind til kampen med to sejre i bagagen, hvor man sejrede med 2-6 i Vojens, og tog den forventede sejr på 5-1 over Bulldogs.
    Herning sejrede tidligere på sæsonen i Aalborg med 1-4, hvor de havde god kontrol på Aalborg og udnyttede de fejl, som Aalborg lavede.

Det skal du holde øje med:
    Aalborg har et stærkt hold og med profiler på de fleste pladser på holdet. Aalborg har kun tabt tre kampe i denne sæson på hjemmebane, hvilket var to kampe mod Esbjerg samt en enkelt mod Herning. Generelt har Aalborg været stærke på egen is.
    Herning mangler måske et par backs til kampen, men de har dog forstærket holdet tidligere, og selvom Daniel K. Nielsen ikke skulle blive klar, så har man stadig en god defensiv.
    Aalborg har vundet fire af deres seneste fem kampe mod hinanden, hvor den sidste dog var mod et coronaramt Herning, der ikke kunne gøre det store.

Team News:
    Aalborg Pirates var senest uden Martin Lefebvre (back), Pierre-Olivier Morin (forward), Mikkel Højbjerg (forward) samt Daniel Madsen (forward). Det forventes, at Cody Donaghey (back) for sin debut til kampen.

Herning Blue Fox var uden Daniel K. Nielsen (back), Reid McNeill (back) samt Peter Eg Larsen (forward). Daniel K. Nielsen skulle dog være tæt på et comeback, hvilket vil forstærke Herning i stor stil.

Indbyrdes:
    Aalborg har vundet fire af deres seneste fem kampe mod hinanden, hvor den sidste dog var mod et coronaramt Herning, der ikke kunne gøre det store. Herning sejrede i Aalborg tidligt på sæsonen, hvor de udnyttede Aalborgs fejl til en sejr på 4-1.

CV:
    Hvis man kigger på en anden kamp, så giver Rødovre samme odds til at vinde over Frederikshavn (kampen er dog aflyst grundet corona), men det giver ikke mening, at oddset på Herning skal være det samme.
    Jeg synes, at dette spil på Herning er spilbart ned til omkring 3,55ish, men holder dog indsatsen lidt nede, da det er tvivlsomt om Aalborg har de spillere klar. Er de stadig ude, så kunne den sagtens gå længere ned og få et par units mere.

"Let's Beat The Bookies"

• 02
    Crazy-Dane
    15. januar 2021 18:05

Herning må dog undvære et stærkt stopperpar i form af Daniel og Reid McNeill. der begge stadig lever på resterne af den Corona, der altså stadig sidder fast Blue Fox-truppen. Sidste update jeg kunne finde. Herning uden Peter Eg Larsen og Daniel Nielsen. Det blev lidt rodet tekst; men I fatter det jo nok. Nogle med nyt om Ålborg holdet i aften?

• 03
    Mike Larsen
    15. januar 2021 20:54

Hej.
    Jeg havde ikke set din kommentar før i løbet af 2. periode. Hos Aalborg var Morin, Højbjerg og Madsen tilbage, men så var Martin Højbjerg ude i stedet.
    Den information havde jeg, men kunne ikke afsløre den, så derfor blev det til "kyllingevarianten" med overtid til et lille indskud. Jeg havde oprindelig kig på Herning i ordinær tid til 5,65 ved Nordicbet* for fire units, men jeg gjorde desværre anderledes, da jeg havde de andre informationer.