Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

OBS: Det er ikke tilladt at reklamere for andre sider, og der skal altid holdes en ordentlig tone. Læs mere om regler og praksis.

Deltag i debatten

AaB - FC Midtjylland

• 01
    Kellogs
    19. februar 2021 15:07
    Info om spil
    Tip Frank Onyeka får kort: Ja
    Odds 3,50
    Units 3 units
    Spillet ved

FC Midtjyllands nigerianske midtbanedynamo, er et godt bud på en mand, der kan få kort i aftens kamp mod AaB.

Frank Onyeka har i snit fået 1 kort pr. 2,55 hele fodboldkamp han har spillet for FC Midtjylland i landets bedste række.

De første par sæsoner fik han meget sporadisk med spilletid, mens han nu er en af de første spillere på holdkortet.
    Han spiller næsten altid fuld tid eller tæt på, og det bør han bestemt også gøre i aften, medmindre han bliver skadet eller smidt ud.
    I hans seneste 9 kampe har han spillet 8 x 90 minutter og 1 x 81 minutter.

I forrige sæson fik han intet mindre end 13 kort på 2589 minutters spilletid, hvilket gav ham et snit på 1 kort pr. 2,2 hele fodboldkamp.

I indeværende sæson har han indtil nu holdt sit snit nede på 1 kort pr. 3,6 hele fodboldkamp, efter at have medvirket i 12 kampe.

Dagens dommer er Jørgen Daubjerg, og han snitter 3,9 uddelte kort pr. kamp, målt over hans 125 kampe som dommer i landets bedste række.
    Det er et højt snit, og kan næppe være skidt for spillet.

Jeg synes bestemt betalingen er flot for kort til en af banens største bisser.

• 02
    Ramlov
    19. februar 2021 15:07

Vær opmærksom på at Onyeka, såfremt han trækker et kort mod AaB, vil være i karantæne i fcms næste kamp mod bif.

• 03
    Kellogs
    19. februar 2021 18:50

Yes det var jeg godt bekendt med, og kunne også godt have nævnt det :-)

Personligt tror jeg ikke det betyder noget, men kunne naturligvis godt have skrevet det. Min fejl ;-)

• 04
    Ramlov
    20. februar 2021 01:37

Forstår jeg slet ikke, det vil da være et kæmpe tab i så vigtigt et opgør. Benjamin leander var på banen med det sidste år https://twitter.com/leandinhodk/status/1274958337537343488?s=21 Jeg tænker dog det vil være helt oplagt at kigge på samme spil mod og måske også kort til de tre øvrige spillere FCM har i karantænefare. De vil så sidde ude mod Lyngby og være clearet til kampen mod AGF.

• 05
    Ramlov
    20. februar 2021 01:41

Og I er velkommen til at slette mit indlæg - skal jo nødig ødelægge muligheden for spillene :)