Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Moneybookers spørgsmål

• 01
    WoodmanWoody
    4. november 2011 14:07

Jeg har lige et par spørgsmål omkring moneybookers som jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med.

1: Jeg har oprettet mig som bruger på moneybookers og sendt dokumentation i form af billed af pas og sygesikring. Nu har jeg så fået en mail fra dem hvor jeg skal besvare en masse spørgsmål omkring min bank (danske bank) og os ned og få et stempel fra dem, er det noget i os har gjort? og ved i om det er muligt at scanne det ind efter men har snakket med banken og så sende det elektronisk?

2: Min plan med Moneybookers var at flytte alle mine penge fra de bookmaiker jeg har nu og ind på min moneybookers acoount også derefter flytte dem frem og tilbage til nye og gamle bookmaikers, der hvor oddset er bedst. Er det muligt at få sine gevinster fra bookmaikeren direkte ind på sin moneybookers account så man har et godt overblik over ens bankroll konstant? og hvad gør i, iforhold til dette? har i beløb stående rundt omkring eller flytter i dem tilbage til moneybookers kontoen?

Ellers hvis i har noget at tilføje der kunne være rart at vide omkring moneybookers ville jeg blive meget glad, da jeg ikke har så meget erfaring omkring bank og kontoer osv.

Med venlig hilsen
    WmW

• Besvar
  • 02
    donald
    4. november 2011 15:31

Hey WW

Jeg blev ikke bedt om at få noget stemplet, men det er også nogen år siden jeg oprettede mig. Mon ikke de accepterer at du scanner det og sender det på mail.

Det er ikke sikkert du får lov til at overføre penge fra din bookie til MB, da jeg har oplevet, at pengene man har sat ind, skal tages ud med samme metode.

Jeg er meget tilfreds med MB. Oftest lader jeg flere penge stå hos mine favoritter, da jeg ud fra regnskabet kan se, hvor jeg sætter flest bets. I regnskabet kan du samtidtig holde styr på hvor du har dine penge, hvis du noterer ind/udbetalinger.

• Besvar
  • 03
    WoodmanWoody
    9. november 2011 15:14

Jeg står med et nyt problem og håber virkelig på noget hjælp.

Situationen er følgende: Jeg har fået en mail fra Moneybookers hvor jeg først skulle indesende dokumentation af Pas og Sygesikring, da dette er gjort modtager jeg en ny mail hvor jeg skal give oplysninger omkring min bank og udskrive filen og få den underskrevet.

Der står bla:
    Banking details - to be completed by you
    Customer Consent - to be completed by you
    Verification Request Response - to be completed by your bank

Jeg gik hen til min bank for en times tid siden og spurgte om de ville undeskrive det og svaret var NEJ. De sagde noget i stil med at de ikke ville undeskrive det af juridiske grunde.

Jeg står sådan lidt med en tom følelse lige nu af det her projekt, for holdkæft hvor ber Moneybookers om mange detaljer af alt muligt og min bank gider nu ikke engang at undeskrive mit papir!

Alle jeg med Moneybookers account vil i ikke nok please fortælle mig hvordan jeres forløb med at få oprettet en konto hos Moneybookers er gjort og hvad jeg kan gøre for at få løst mit problem.

Venlig hilsen
    WmW

• Besvar
  • 04
    Aaes89
    9. november 2011 18:43

Jeg kunne forestille mig, at det er efter man har skiftet franchise fra Moneybookers til Skrill, at de nye sikkerhedsforanstaltninger er opstået.

Da jeg i tidernes morgen oprettede MB var der ingen problemer, og det eneste der skulle til var at klikke på et aktiverings-link i min mailbox for at oprette.

Skriv til dem, ang. dit problem.

• Besvar
  • 05
    gunners
    9. november 2011 18:58

jeg skulle heller ikke sende noget ind da jeg åbnede min, men tror faktisk at det blev sådan inden skrill, men hvilket jo egentlig er ligegyldigt :-)

det som jeg synes er mærkligt er at din bank bare skulle skrive under på at du har den konto ved dem, men det undrer mig ikke at de ikke gider at hjælpe, ved ikke rigtig hvad man har en bank til i disse dage ?

men prøv at skirv til moneybookers at du i stedet for kan sende en kontoudskrift ind eller et printscreen fra din netbank, hvis du bruger dette, det burde være lige så godt.

• Besvar
  • 06
    cioby
    9. november 2011 20:10

Jeg kan se på norske Oddsnet skriver Allan Aasterud at han er VIP Business Development Manager for Skill.
    Ham må du kunne spørge på allan.aasterud@skrill.com, selvom du ikke er VIP endnu ;-)

Allan Aasteruds navn har jeg stødt på før ifbm bookmakere og han var for et par år siden behjælpelig da han var ansat ved en mindre britisk bookmaker som markedschef for Norden

• Besvar
  • 07
    WoodmanWoody
    9. november 2011 21:43

Tak for de mange hjælpemuligheder!

Jeg har nu læst lidt frem og tilbage og fundet frem til at jeg har valgt at oprettte en Neteller konto istedet det andet er simpelthen til for meget bøvl og tidsspild.

Men somsagt tak for hjælpen!

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
24. maj. 2012 18:31
24. maj. 2012 13:22
24. maj. 2012 10:11
24. maj. 2012 10:09
23. maj. 2012 23:04
23. maj. 2012 16:53
23. maj. 2012 12:01
23. maj. 2012 11:02
22. maj. 2012 19:37
22. maj. 2012 15:32
22. maj. 2012 07:17
21. maj. 2012 23:30
21. maj. 2012 18:37
20. maj. 2012 12:01
20. maj. 2012 00:27
19. maj. 2012 21:49
19. maj. 2012 21:34
19. maj. 2012 20:25
19. maj. 2012 16:13
18. maj. 2012 23:45

Optakter

Optakt: Brasilien - Danmark

Optakt Brasilien - Danmark www.spilxperten.comOptakt Brasilien - Danmark www.spilxperten.comDe danske EM-forberedelser frem mod Polen og Ukraine er i fuld gang, og allerede på lørdag skal landsholdet i en styrkeprøve-aktion mod Brasilien i Hamborg. Har danskerne, hvad der skal til, eller bliver brasilianerne…

Per P: FC København spiller uafgjort

Per Pedersen www.spilxperten.comSpilXpertens faste Superliga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, har i denne runde fidus til, at det lykkes FC Nordsjælland at gå forbi de forsvarende københavnske mestre.

FC Midtjylland – FC København X (1-1)
Kanonkamp på heden! Riderholms tropper…

Optakt: AC Horsens - FC København

Optakt AC Horsens - FC København www.spilxperten.comOptakt AC Horsens - FC København www.spilxperten.comAC Horsens og FC København er finalister i landspokalturneringen, og holdene skal i aktion på Kr. Himmelfartsdag kl. 18:00 i Parken. Foruden finalen har både AC Horsens og FC København udsigt til vigtige…

Optakt: Bayern München - Chelsea

Optakt Bayern München - Chelsea www.spilxperten.comOptakt Bayern München - Chelsea www.spilxperten.comCHAMPIONS LEAGUE FINALE: Bayern München vs. Chelsea. Europas mest prestigefyldte fodboldturnering afgøres lørdag d. 19. maj på Allianz Arena, og her på Spilxperten.com kigger vi tidligt frem mod finalen.…

Unit Guide

unit tabel
1 unit 1 unit 100 % - 103 %
7,1%
2 units 2 units > 103 % - 105 %
15,9%
3 units 3 units > 105 % - 108 %
24,9%
4 units 4 units > 108 % - 112 %
24,9%
5 units 5 units > 112 % - 117 %
17,0%