Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Vuelta A Espana

• 01
    WoodmanWoody
    15. august 2012 20:16
    Info om spil
    Tip Holdkonkurrence vinder: Team SaxoBank
    Odds 19,00
    Units 3 units
    Spillet ved

At spille på at et af Pro Tourens dårligste hold i år skal vinde holdkonkurrencen i dette års Vuelta kan lyde dumt, men med en mand som Contador tilbage på holdet kan han være med til at løfte hele holdets niveau.

Argumenter:

1) Indrømmet dette er et langskud, men jeg synes alligevel der er nogle argumenter der tæller for spillet og som skrevet ovenover så kan en mand som Contador altså få hele holdet løftet og med rytter som Jesus Hernandez, Daniel Moreno, Sergio Paulinho og Benjamin Noval som stort set kun er hentet til holdet for at supporte Alberto så tror jeg sagtens vi kan se et dominerende Saxobank hold i bjergene.

Ydermere skal det siges at Daniel Navarro har set seriøs klar ud til at hjælpe Alberto, han vandt en flot etape i Tour De L'ain og endte samlet 3'er og i år 2009 blev han altså nr 13 samlet i løbet.

2) Bjarne Riis har altid godt kunne lide holdkonkurrencen og han priotere den faktisk højere end mange andre hold og så har Saxobank/CSC ofte gjort det rigtig flot i den her konkurrence.

Konklussion: Selvfølgelig er dette et langskud, men hvem ved om Contador kører fra alt og alle og løfter et helt Saxobankhold, synes i hvertfald spillet fortjener 3units.

• Besvar
    • 02
      WoodmanWoody
      15. august 2012 20:16

Bet365 odds 29

• Besvar
    • 03
      soer8957
      15. august 2012 21:56

med rytter som Jesus Hernandez, Daniel Moreno, Sergio Paulinho og Benjamin Noval som stort set kun er hentet til holdet for at supporte Alberto så tror jeg sagtens vi kan se et dominerende Saxobank hold i bjergene.

Daniel Moreno??? haha... det må være en tanketorsk! :)

Nu ved jeg ikke, om jeg misforstår dig.. men du skriver bl.a., at Benjamin Noval stort set kun er hentet til for at supporte Contador (hvilket er helt rigtigt), og så i samme sætning skriver du, at du tror, at vi kan få et dominerende Saxo Bank-hold i bjergene. Med det mener du vel ikke, at SBTB klart værste rytter (i hvert fald i følge mig), Benjamin Noval, kan være medvirkende til dominans i bjergene?

• Besvar
      • 04
        WoodmanWoody
        15. august 2012 22:04

Ja hov det var noget af en tanketorsk og mente selvfølgelig Navarro som jeg også skrev om nedenunder, beklager.

Og nej har intet med Noval at gøre, hader persoligt den rytter og tror ikke på ham, men på grund af at han kom til for udelukkende at supportere Contador skrev jeg også ham med og kan jo være Contador har en positiv effekt på ham :) Navarro skal klart være bedste hjælperytter efter min mening.

Eftersom dette spil som jeg også skriver er et langskud komme den mest detaljerende beskrivelse og argumentation heller ikke frem, men min primære mening med spillet er at Contador kan have en positiv effekt som måske kan få løftet hele holdet :)

Mvh WW.

• Besvar
    • 05
      Tsuni
      16. august 2012 10:34

Holdet har ét mål og det er at vinde løbet. Når Majka, Navarro og Jesus har hjulpet Contador, skal de trille i mål og spare kræfter til den næste etape hvor der skal arbejdes for kaptajnen. Der er heller ikke mange kandidater til udbrud på holdet.
      Sådanne hold vinder ikke holdkonkurrencen. Odds burde i mine øjne være endnu højere på SBTB.

• Besvar
    • 06
      KayCee
      17. august 2012 12:09

Bet365 er ude med 51 nu!

Hvordan ser du sprinternes chance om pointtrøjen? Kan se Swift er den sprinter der gir mindst i form af odds 9. Derefter kommer Bennati og Degenkolb i odds 29. Overvejer selv at smide lidt på Degenkolb, eller er det helt væk?

• Besvar
      • 07
        KayCee
        17. august 2012 13:30

Hov, kiggede naturligvis på Holdløbet istedet. Ups.

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
19. jun. 2013 20:55
19. jun. 2013 20:36
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…