Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Sverige - Frankrig

• 01
    He-man
    12. august 2012 15:52
    Info om spil
    Tip Frankrig -3,5
    Odds 1,87
    Units 3 units
    Spillet ved

Sidste håndboldkamp til dette OL. Finalen er mellem overraskelsen Sverige og det bundrutinerede Frankrig.

Alt har flasket sig for Sverige til denne turnering. Gode resultater og gode/heldige sejre når var aller vigtigst. Det burde uden tvivl have været Danmark vi skulle have set kl. 16:00, men en god taktisk kamp fra svenskerne og en yderst ineffektiv indsats fra Danmark endte ud i Svensk sejr.

Sverige har deres store styrke i defensiven, hvorefter de satser meget i hurtige kontraløb fra fløjene Niklas Ekberg og Frederik Petersen. Dog er de oppe mod et rigtig stærkt mandskab, og jeg tror det bliver svært at lukke ned for den franske offensiv. I det etablerede angrebsspil står og falder meget med Sveriges helt store stjerne, Kim Andersson. Han er virkelig god (i mine øjne verdens bedste højre back) men på dette svenske mandskab er han meget alene om at trække det. Især til dagens kamp, tror jeg at han får det svært. Dette tror jeg i og med at Sveriges "store" kreatør og playmaker, den lille Dalibor Doder er ude med en skade. Dette er et stort minus for Sverige, da hans mand-mand spil har skabt meget plads til de resterende spillere.

Defensivt har Sverige haft stor succes med at dække i en 5-1 formation med Jonas Källmann fremme. Källmann har haft store lysken problemer, og i kampen mod ungarn, måtte Källmann udgå af kampen. jeg er meget spændt på at se hvilken forfatning han er i, når han skal stå overfor Narcisse og Karabatic.

Frankrig viste virkelig sit topniveau da de slog de velspillende Kroater ud af guldkampen. Man kan roligt sige at franskmændede formår at toppe på det rigtige tidspunkt. Omeyer står virkelig godt på mål. Narcisse er tilbage i fuldt vigør efter skade, Accambray er indlemmet i trupper der virkelig har sat sit præg, Sorhaindo på stregen viser lidt af det store potentiale som den upcomming streg besidder. Mens sidst men ikke mindst- har Karabatic fundet formen igen. Det virker på mig som om at lysten til håndbold er tilbage, og han er atter den målfarlige fysiske maskine der er meget svær at stoppe..!

Jeg tror vi får et fransk hold som skudt ud af en kanon, der bare moser Svenskerne ned fra starten. Dernæst vil svenskerne komme med i kampen, for så at blive kørt ned rent fysisk. jeg spår at Frankrig trækker fra, og vinder med 6-7 mål i en overlegen magtdemonstartion!

58 % for en Fransk sejr på 4+.

Lads 1,91

God Finale!

og

God vind med spillet!
    /He-man

• Besvar
  • 02
    jönsson
    12. august 2012 15:52

Källman har da været den foretrukne på venstrefløj i stedet for Fredrik Petersen...

Jeg tror også Sverige får det svært uden Doder, men så får vi vel Fredrik at se som playmaker igen. Spændende at se ham blive brugt som det i denne turnering.

Held og lykke

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
24. maj. 2013 11:43
24. maj. 2013 01:16
23. maj. 2013 21:56
23. maj. 2013 16:59
23. maj. 2013 08:07
22. maj. 2013 22:22
22. maj. 2013 17:07
22. maj. 2013 09:04
21. maj. 2013 18:59
20. maj. 2013 09:46
19. maj. 2013 16:52
19. maj. 2013 14:11
19. maj. 2013 10:18
18. maj. 2013 19:27
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16
17. maj. 2013 12:51

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Optakt: Dortmund - Bayern München

Optakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comOptakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comSpilxperten er med, når sæsonens største fodboldbegivenhed afvikles lørdag aften kl. 20.45 på Wembley. Finalen i Champions League skal udkæmpes mellem de to tyske kæmper Dortmund og Bayern München,…

Per P: Brøndby rykker ud af Superligaen

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen står foran en allersidste spændende runde, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips. Han har blandt andet fidus til, at Brøndby rykker ned med nederlag i Horsens, mens OB slutter et forfærdeligt…

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…