Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Superligaens topscorer

• 01
    cbll
    9. januar 2012 11:35
    Info om spil
    Tip Gilberto Macena
    Odds 7,50
    Units 4 units
    Spillet ved

Til sammenligning har Unibet odds 4. Bet24 virker noget over markedet.

Stillingen over pausen:

11 - Macena
    10 - Santin
    9 - N'Doye
    8 - Utaka

.. Hvilket er de eneste oplagte konkurrenter, imo.

Altså fører Macena lige nu over Santin, der mest af alt har fået målene i FCK på grund af N'Doye fylder meget, og fokuset er på ham. Macena derimod har alle grunde til at fortsætte det flotte spil i foråret. Der er bud om ham i det store udland, hvor Horsens dog har afvist, angiveligt, et prominent bud fra Kina. Vil ikke anse det som værende usandsynligt at der komme rygter her i vinduet, men forventer han bliver i Horsens sæsonen ud.

Macena & Toft er den perfekte kombo i form af en god target man, der kan holde på bolden, og en hurtig spiller med mål i fødderne. Macena kan dog også tage sagen i egen hånd - og har generelt været super skarp i efteråret.

Utaka i OB ser jeg ikke som den store trussel. Truppen der er ved at blive sorteret ud, og Utaka ryger formentligt med i læsset her. Han er blevet en humørspiller, og skaber, udefraset, dårlig stemning i truppen. Der skal meget til før han når op i nye højder - og hvem ved om han ikke bliver skudt afsted til højestbydene.

Som jeg ser det, har vi en angriber i Horsens, der spiller flot, som får nærmest alle offensive chancer de har i fodspillet. Omvendt har vi FCK, hvor N'Doye og Santin skal løfte et noget sløjt efterår. Selv hvis en af de to kommer igang, kommer de til at dele målene - hvorimod Macena har førsteret på at prikke den ind i Horsens.

Sandsynligheden for Utaka kommer igang er som sagt lille. Berg & Larsen i AGF er et godt stykke væk, og bliver formentligt heller ikke en trussel. Derfor er det en kamp mellem tre spillere - Macena, Santin, N'Doye, hvor førstnævnte allerede har et étmålsforspring; Ja, så kan jeg ikke forstå dette odds, der har værdi til mere end 4 units.

• Besvar
    • 02
      cbll
      9. januar 2012 11:35

Interessant, at FCK vælger at fyre deres træner idag. Kan i høj grad overføres til dette spil - hvis de får nedtur i foråret må chancen for at Macena holder stimen kørende være højere.

• Besvar
    • 03
      cbll
      9. januar 2012 11:37

Derudover vil jeg mene at Macena (7,50 B24) og N'Doye (4,00 UB) kombineret til odds 2,67 er et ganske fint spil.

• Besvar
    • 04
      werder77
      11. januar 2012 00:01

tror det er positivt for FCK at Nilsson er væk, dvs. en lille smule negativt for Macena bettet. Men 7,50 er bestemt flot. Dog har der været en del snak om en kinesisk klub, det kan selvfølgelig smadre værdien i oddset.

• Besvar
    • 05
      cbll
      12. januar 2012 14:11

Ligner, at Utaka ryger til korruptionsligaen nummer ét:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/ob/article1689833.ece

• Besvar
    • 06
      petersson1984
      10. februar 2012 16:13

En handel skulle være på trapperne.

http://www.bold.dk/nyt/AC-Horsens-taet-paa-Gilberto-salg

• Besvar
      • 07
        WoodmanWoody
        10. februar 2012 17:30

Ked af at sige det Cbll, men jeg sider altså og krydser fingre for han smutter da jeg fik et 10units bet afsted i starten af sæson'en på D'doye som topscore til odds 5 :D

Ikke destro mindre burde man da kunne finde fin værdi i Santin/Doye som topscore hvis Macena smutter og nogle Bookmaiker ikke når at få det med.

WW.

• Besvar
      • 08
        Original
        10. februar 2012 23:12

10 units på et topscorer spil er vel useriøst nu hvor Damen også blev rygtet væk fra FCK..

• Besvar
      • 09
        WoodmanWoody
        11. februar 2012 12:08

Hvor irrelavant er det ikke Original?

Et personligt bet som ikke er sat som et tip inde på siden? og som der bestemt var høj værdi da Doye lå mellem 2-3 gange igen på daværende tidspunkt, det blev jo spillet i starten af sæson'en.

WW.

• Besvar
    • 10
      petersson1984
      30. januar 2012 15:47

http://www.bold.dk/nyt/Heftig-dialog-om-Gilberto

• Besvar
      • 11
        werder77
        31. januar 2012 15:11

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ac-horsens-timer-fra-gilberto-salg

• Besvar
      • 12
        cbll
        1. februar 2012 11:49

"Jeg ved, at jeg har fået et tilbud fra Kina, men det er ikke noget, jeg er rigtig interesseret i. Jeg vil helst blive i Europa og gerne til en større liga end den danske"

Så smækkede det danske(og de flestes) vinduer i. Det kinesiske først d. 1 marts, men stadig - jeg tror han bliver. Det er uambitiøst at tage til en korrupt liga som den kinesiske - han er trods alt 27 og har stadig massere af år på topniveau før han skal sælge fuldstændig ud.

Tror han bliver til sommer.

• Besvar
      • 13
        Tippo
        1. februar 2012 19:02

Det er da et totalt ikke brugbart argument.

Det er pengene, der taler. Ikke om nogen vurderer en liga som værende korrupt.

Utaka tog da til Kina og han har samme alder som Gil, men ti millioner kroner i årsløn trak. Det gør det også i den grad hos Gil.

Han kommer sikkert fra trange kår i Kina og er 27 år. Det er nu der skal tjenes millioner til resten af livet. Om tre år er han ikke det samme værd i årsløn, så der er bestemt en stor risiko for at han rejser...også til Kina.

• Besvar
      • 14
        cbll
        1. februar 2012 19:07

Det er en udtalelse fra ham selv, og tilføjelser dertil? selvfølgelig er det brugbart.

• Besvar
      • 15
        Tippo
        3. februar 2012 12:46

Selvfølgelig vil han hellere blive i Europa. Men får han tilbudt en kontrakt som Utakas, så er han i Kina og spille bold.

Du bevæger dig ud i alle mulige ubrugelige spekulationer om, at Gil ikke vil spille i Kina fordi ligaen er korrupt og fordi han ikke vil "sælge fuldstændig ud".

Ingen af delene har du belæg for at vurdere et spil på, hvis det da indgår i dit forslag.

• Besvar
      • 16
        cbll
        3. februar 2012 12:49

Hvis det er et ubrugeligt argument, er det da mindst lige så et ubrugeligt argument at det rent faktisk vil gå efter pengene. Jeg har udtalelser fra ham selv samt argumenter på min side - du har "det er der intet belæg i" på din side.

Om diskutere pengenes betydning for ham og hans familie eller ej kan jeg ikke se nogen fidus i. Hans sportslige fremtid er derimod interessant, og jeg tror langt hellere han vil til Holland/Tyskland end Kina.

• Besvar
      • 17
        Tippo
        6. februar 2012 14:52

Jeg bider mærke i, at du overhovedet ikke læser, hvad der bliver skrevet.

Jeg skriver IGEN, at du INTET belæg har for at sige, at han ikke vil til Kina.

Jeg bruger som argument, at Utaka valgte Kina på grund af de store penge, og bruger Utaka som eksempel på, at gode spillere godt kan vinke farvel til Europa, hvis pengene er store nok.

Så vi er tilbage ved, at du konkluderer en masse, du ikke har belæg for.

Men helt og lykke med spillet - det bliver spændende at se om der sker noget inden 1/3.

• Besvar
      • 18
        cbll
        6. februar 2012 15:10

Nej, men du tager diskussionen, og du har vel lige så lidt belæg for at sige at han HAR interesse i Kina, som jeg har i at han IKKE har? Bortset fra, at jeg rent faktisk supplerer med udtalelser fra ham selv - hvorimod du intet har udover din mening, hvilket er fint, men vel i den grad er selvmål i den kontekst?

• Besvar
        • 19
          Tippo
          6. februar 2012 18:47

Du skriver: "Det er uambitiøst at tage til en korrupt liga som den kinesiske - han er trods alt 27 og har stadig massere af år på topniveau før han skal sælge fuldstændig ud."

Det har du ikke andet at have i end, at han siger, at han har haft et kinesisk tilbud. Du ved intet om, at han selv mener, at han sælger ud, hvis han tager til Kina. At du synes den kinesiske er korrupt er heller ikke et brugbart argument.

Jeg siger, at Peter Utaka tog turen fordi pengene blev så store, at han ikke kunne sige nej. Derfor skal du ikke være så skråsikker på at Gilberto ikke skifter, fordi han har sagt nej til et tilbud fra Kina. Der kan komme mange flere, når deadline nærmer sig.

• Besvar
        • 20
          Tippo
          18. februar 2012 14:25 1 synes godt om dette indlæg

Money talks!

Min pointe hele tiden, så ikke får at sige "hvad sagde jeg".

Men netop en relativt lavtlønnet brasilianer, der får chancen for store penge er sgu ligeglad om det er Kina, det er pengene, der tæller.

Nu ligger chancen for titlen hos N'Doye, men oddsmæssigt nok ikke værdi.

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
24. maj. 2012 13:22
24. maj. 2012 10:11
24. maj. 2012 10:09
23. maj. 2012 23:04
23. maj. 2012 16:53
23. maj. 2012 12:01
23. maj. 2012 11:02
22. maj. 2012 19:37
22. maj. 2012 15:32
22. maj. 2012 07:17
21. maj. 2012 23:30
21. maj. 2012 18:37
20. maj. 2012 12:01
20. maj. 2012 00:27
19. maj. 2012 21:49
19. maj. 2012 21:34
19. maj. 2012 20:25
19. maj. 2012 16:13
18. maj. 2012 23:45
18. maj. 2012 22:28

Optakter

Optakt: Brasilien - Danmark

Optakt Brasilien - Danmark www.spilxperten.comOptakt Brasilien - Danmark www.spilxperten.comDe danske EM-forberedelser frem mod Polen og Ukraine er i fuld gang, og allerede på lørdag skal landsholdet i en styrkeprøve-aktion mod Brasilien i Hamborg. Har danskerne, hvad der skal til, eller bliver brasilianerne…

Per P: FC København spiller uafgjort

Per Pedersen www.spilxperten.comSpilXpertens faste Superliga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, har i denne runde fidus til, at det lykkes FC Nordsjælland at gå forbi de forsvarende københavnske mestre.

FC Midtjylland – FC København X (1-1)
Kanonkamp på heden! Riderholms tropper…

Optakt: AC Horsens - FC København

Optakt AC Horsens - FC København www.spilxperten.comOptakt AC Horsens - FC København www.spilxperten.comAC Horsens og FC København er finalister i landspokalturneringen, og holdene skal i aktion på Kr. Himmelfartsdag kl. 18:00 i Parken. Foruden finalen har både AC Horsens og FC København udsigt til vigtige…

Optakt: Bayern München - Chelsea

Optakt Bayern München - Chelsea www.spilxperten.comOptakt Bayern München - Chelsea www.spilxperten.comCHAMPIONS LEAGUE FINALE: Bayern München vs. Chelsea. Europas mest prestigefyldte fodboldturnering afgøres lørdag d. 19. maj på Allianz Arena, og her på Spilxperten.com kigger vi tidligt frem mod finalen.…

Unit Guide

unit tabel
1 unit 1 unit 100 % - 103 %
7,1%
2 units 2 units > 103 % - 105 %
15,9%
3 units 3 units > 105 % - 108 %
24,9%
4 units 4 units > 108 % - 112 %
24,9%
5 units 5 units > 112 % - 117 %
17,0%