Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

San Diego Chargers - Green Bay Packers

• 01
    Spas
    9. august 2012 19:46
    Info om spil
    Tip 2
    Odds 1,99
    Units 3 units
    Spillet ved

Preseason står for døren igen, der er kun en måneds tid til den rigtige NFL-sæson starter, og jeg kan love jer for at undertegnede glæder sig!

Chargers har jeg før givet udtryk for, at jeg er vilde med. Philip Rivers styrer de offensive tropper med hård hånd i kastespillene, og med andre store profiler som f.eks. Ryan Mathews til at tage løbene, så er de ganske velfungerende. Jeg synes de spiller spændende fodbold, og er meget frisindede.

Nu tager de så i mod forrige års champions fra Green Bay, hvor man må sige Aaron Rodgers også har styr på sit game. Han er absolut en af NFL's bedste QB's for tiden, og kaster fantastisk.

Det lægger op til en tæt kamp, men tror alligevel Packers er mest sultne efter slutspillet, og satser hårdt på at komme godt fra start med et selvtillidsboost, inden selve sæsonen går i gang.

For at hive nogle hårde stats ud fra sidste sæson samtidig, så må man også sige at Packers 15-1 stat viser deres stabilitet, hvor Chargers 8-8 stats selvfølgelig viser det modsatte. De kan spille fantastisk, men mangler den kølighed og stabilitet der skal til, for at man tør satse på dem.

Det eneste man selvfølgelig skal tage højde for her, er at det er første kamp i år (ikke 2012 selvfølgelig, men som i "sæsonår"), og det derfor er svært at forudsige holdenes form - også derfor at oddsene er så lige, du finder stort set ingen odds på nogle af holdene i NFL til under 1,5, og normalt ligger de langt lavere når favoritter støder ind i nogle af de mindre hold.

Anyway, jeg kaster 3 units efter dette spil, fordi jeg satser på at Rodgers holder hovedet koldt, og fører sit hold frem til sejr i deres første pre-season kamp!

P.s håber jeg har sat tiden korrekt, er så enormt dårlig til at regne fra amerikansk til dansk tid - my apologies!

• Besvar
    • 02
      Bosse30
      9. august 2012 19:46

Jeg glæder mig også som et lille barn til sæsonen starter.

Her kan jeg dog slet ikke finde værdi. Det virker som om du forventer, at holdene starter deres 1. string? I preseason er starterne typisk inde i et quarter eller deromkring for lige at få føling under kamp. Men ellers er det backups, der kæmper om pladserne, som får spilletid. Hvis Rodgers får meget over 10 kast vil jeg blive temmelig overrasket. Imo er preseason et cointoss.

• Besvar
      • 03
        Due
        9. august 2012 19:58

Enig med bosse her, pas på med pre-season kampene, der bliver ikke altid spillet for at vinde, men for at prøve back-ups og andre ting af. Som regel er det først i 3 eller 4 pre-season kamp at starterne får flere plays. Med mindre du er sikker på at et af holdene spiller med deres startere i længere tid, er det utrolig svært at spotte værdi i pre-season..

• Besvar
    • 04
      Spas
      10. august 2012 09:00

Jeps, jeg dummede mig her! Sådan er det, det ved jeg til næste gang. Bør nok holde mig til at skrive analyser når den rigtige sæson går i gang, det har jeg lidt bedre styr på :-D Haha.

Men tak for det!

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
19. jun. 2013 20:55
19. jun. 2013 20:36
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Optakt: Italien - Brasilien

Odds Italien - Brasilien OptaktOdds Italien - Brasilien OptaktDer er dømt gruppefinale, når Italien og Brasilien krydser klinger i tredje runde af Confederations Cup. Både Italien og Brasilien har indledt turneringen med to sejre, og holdenes indbyrdes møde afgør således, hvem der ender på duksepladsen.

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt: