Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Per P: AGF ordner Brøndby!

• 01
    Spilxperten
    6. august 2012 00:38

Per Pedersen www.spilxperten.comSpilXpertens faste Superliga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, kommer her med sit bud på sæsonens fjerde runde i Superligaen. Han forventer blandt andet, at både OB og FC København trækker sig fra deres udekampe med maksimalt pointudbytte.

Silkeborg - OB 2 (1-2)
    Silkeborg startede med en sejr i Esbjerg, men de har siden tabt to. Spillet har været fornuftigt, men der skal snart point på kontoen, hvis man ikke skal sætte sig fast i bunden. Som nævnt tidligere er Bordinggaard en fantastisk fyr, så jeg er ikke i tvivl om, at stemningen i truppen er fin - og træningen god. Kelds problem kan være, at han ikke tidligere har været cheftræner i en klub på det her niveau, og det er anderledes end at træne et landshold - uanset at hans kompetencer er fremragende. Så Silkeborg er for mig den lidt ubekendte faktor dette år. Troels bech vender nu tilbage til Silkeborg, og OB er startet efteråret ok. Duncan sluttede sig til Midtjylland, men der må snart være en angriber på vej til Fyn. De er tvunget til at gå på indkøb, hvis ikke de begynder at score flere mål på de producerede chancer. Pourie er helt sikkert den spiller, at OB forbereder sig bedst på. Troels kender ham bedre end nogen, da han selv hentede ham til klubben, så mon ikke, der er styr på den del. OB er et bedre mandskab end Silkeborg, og de bør vise det i denne kamp. Tre point vil bringe fynboerne op i toppen af ligaen, og det er der, de skal ligge med truppen, der er til rådighed. Jeg tror, at OB sætter sig på kampen, som de kører stille og roligt hjem.

Per P anbefaler: 2-tallet til odds 2,63 hos Mermaidbet

AaB - FC Nordsjælland X (2-2)
    AaB har overrasket. De tabte godt nok i Parken senest, men de var ikke nedspillet. De spillede sig dog ikke frem til meget. Dette er en hjemmekamp mod danmarksmestrene, så her bliver der knald på, og jeg er sikker på, at AaB vil udfordre FCNs defensiv, der ikke har set fantastisk ud her i starten af sæsonen. Generelt kæmper Farum-fyrene med at få glid i spillet, og de har en hel del halv- og helskadede spillere, så det her bliver ingen let kamp for dem. De er til gengæld garanter for underholdning, så jeg tror, at kampen bliver fed at se. Masser af godt spil, masser af chancer, og fire mål.

Per P anbefaler: X’et til odds 3,43 hos Mermaidbet

Esbjerg - FC København 2 (0-2)
    Jeg sad og så FCK mod Brügge forleden. Er du vild - det var gabende kedeligt, og jeg måtte virkelig anstrenge mig for ikke at slå over på damehåndbold, hvor Danmark blev knust af Spanien. Det siger alt. FCK er langt fra godt kørende, og skabte nul chancer på hjemmebane mod belgierne. De har slet ikke den klasse, de har haft, og Lars Jacobsen er vel reelt eneste mand med international klasse - måske Wiland. Men et er Europa, noget andet den hjemlige liga. FCK bør uden problemer vinde her. Esbjerg er oprykker, og de laver simpelthen for mange fejl. Derfor tror jeg, københavnerne vinder den her. Selvfølgelig kan Brügge-kampene sidde i hovederne på FCK-spillerne og hjælpe Esbjerg til et overraskende point, men jeg tror trods alt på, at københavnerne dominerer den her fra start til slut og vinder 0-2.

Per P anbefaler: 2-tallet til odds 1,87 hos Mermaidbet

FC Midtjylland - Randers 1 (2-0)
    Efter starten med 1-6 mod SønderjyskE, havde de færreste vel forestillet sig Randers på tredjepladsen efter tre runder. Men de har gjort det rigtig godt siden, og de er selvfølgelig ikke uden chancer i kampen her. Dog har Midtjylland også vist meget kvalitet i starten af sæsonen, og de har generelt et godt tag på Randers på hjemmebanen. Den større kvalitet i truppen kombineret med statistikken bør betyde hjemmesejr i den her kamp. Også selvom man er ramt af et par skader. Jeg tror, at FCMs tempo og pres vil tvinge Randers til en masse fejl, og de chancer, det medfører, skal midtjyderne nok udnytte. Jeg tror ikke, at Duncan er med fra start, men måske han kommer ind fra bænken og får sat sit aftryk på kampen. En spændende signing, selvom det at købe en spiller hjem fra udlandet, som har været en fiasko, altid er en lottokupon.

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 1,67 hos Bet365

AGF - Brøndby 1 (2-1)
    AGF har i den grad skuffet i starten af denne sæson: Pinligt exit i Europa League og dårlige resultater i ligaen. Nu skal det altså snart være, hvis ikke der for alvor skal pres på århusianerne. Sørensen - don't worry. Han er en kanontræner og bliver ikke fyret. Men spillerne skal altså snart i gang med at præstere lidt. Så er det jo ikke uheldigt, at det netop er Brøndby, der her kommer på besøg - et hold, GF normalt har fint tag på, og som senest blev sendt fra Århus med et 5-1 nederlag i bagagen. Brøndby vandt sidst over Silkeborg, men de imponerede ikke. Jeg tror på, at GF er klar til den her kamp. Brøndby kommer med mest selvtillid, men nu må Martin Jørgensen, Graulund og de andre snart komme i gang. Jer tror på, at AGF dominerer kampen og kører sæsonens første sejr i hus. Jens Stryger Larsen har karantæne for Brøndby.

Per P anbefaler: 1-tallet til odds 2,65 hos Unibet

SønderjyskE - AC Horsens X (1-1)
    SønderjyskE er tophold, og selvom de ikke var uheldige sidste weekend i Esbjerg, er det helt fortjent. Men den her kamp bliver helt lige, for Horsens er også kommet i gang efter 1-4 i første kamp mod Nordsjælland. Sidst burde ”De Gule” have besejret FC Midtjylland, men de måtte nøjes med 2-2 efter en fin kamp. I torsdags skuffede Horsens mod Elfsborg trods massivt spilovertag, men det her er en anden kamp, og jeg tror, at de kan rejse sig. Jeg tror på en helt åben forestilling, og uafgjort ligger lige til højrebenet. Sjovt bliver det også at se Mr. Horsens, Niels Lodberg, optræde for sønderjyderne mod sin gamle klub. Masser af nærkampe på midten, hvor det ser meget lige ud. Derfor tror jeg på en god kamp, men ikke så mange chancer. 0-0 eller 1-1 - lad os være positive og tro på scoringer!

Per P anbefaler: X’et til odds 3,46 hos Mermaidbet

• Besvar
  • 02
    Original
    6. august 2012 00:38

Utrolig flot set Per!

• Besvar
  • 03
    NumZie
    6. august 2012 08:23

Det må man sige. Han er rigtig skarp for tiden.
    Vi må dog også sige, at OB og AGF var rigtig heldige med point, og hverken FCK eller FCM var voldsomt dominerende.

Jeg er spændt på at se, om han rammer aftenens kamp. Jeg har et lille plus til SønderjyskE og overvejer AH -0.25 til 2,02 (modsat -0 som kun giver 1,65).

Horsens bør spare lidt folk, de skal allerede spille på kunstgræs om 3 dage.

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
20. maj. 2013 14:30
20. maj. 2013 09:46
19. maj. 2013 16:52
19. maj. 2013 14:11
19. maj. 2013 10:18
18. maj. 2013 19:27
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16
17. maj. 2013 12:51
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 09:44
16. maj. 2013 22:17
16. maj. 2013 21:27
16. maj. 2013 19:22
16. maj. 2013 18:03
16. maj. 2013 17:40

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Per P: Brøndby rykker ud af Superligaen

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen står foran en allersidste spændende runde, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips. Han har blandt andet fidus til, at Brøndby rykker ned med nederlag i Horsens, mens OB slutter et forfærdeligt…

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…

Per P: Brøndby taber til FCN

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen nærmer sig sin afslutning, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips til 32. spillerunde, som er den næstsidste i Superligaen. I denne runde har han bl.a. fidus til, at nedrykningstruede…