Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Partybetsdk og ID

• 01
    TigerNicho
    9. juli 2012 16:46

Andre der har fået lukket deres konti på partybets fordi de mener man ikke har sendt ID ind til dem. Jeg oprettede min konto hos partybets.dk og var egentlig rigtig glad for de mange speciels der var på siden (specielt under EM). d 30 maj får jeg en besked om at jeg skal sende ID ind til dem gennem deres mail service. Dette gør jeg dagen efter 31. maj og tror selvfølgelig alt er iorden. Jeg placerer bets den 06 og 07 juni og min profil kører som den skal. Jeg har ialt bets for 9238 kr og d. 07 juni er der 4 vundne bets og et voided, balancen siger 16529 kr. fedt tænker jeg og prøver så at sætte flere bets d. 08 juni. her får jeg beskeden om at min konto er lukket fordi de ikke har modtaget ID. Jeg hopper hurtigt ind på min mail og ser at denne mail er blevet sendt til dem d. 31 maj ligesom aftalt. Jeg sender så mit ID igen og fortæller dem at jeg nu har sendt samme id 2 gange. De sender en automatisk mail tilbage med at de har travlt under EM. 3 dage senere modtager jeg en ny mail. Din account er lukket og du vil ikke kunne modtage dine penge.

Er der nogen andre der har prøvet noget lign. fra en af verdens største bookmaker.

Jeg føler mig snydt. havde jeg tabt betsene var kontoen sikkert stadig åben den dag idag.

Mvh Nicholas.

• Besvar
    • 02
      Jwolle
      9. juli 2012 19:17

Har ikke erfaring med partybets, da jeg oplevede store problemer med at oprette mig som bruger derinde. det var noget med, at jeg var registreret i forvejen osv. det hele endte med at jeg fik en bruger, men ikke kunne komme til at bruge moneybookers, endte med at droppe dem. Men det jeg egentlig vil sige med det er, at det var en periode med mange mails frem og tilbage. 2-3 dage pr svar, og oplevede også at der forsvandt en mail som de ikke svarede på. De er meget svære at kommunikere med, og virkelig ikke særlig behjælpelige i deres svar.

Mener ikke de har livechat, så hvis jeg var dig havde jeg prøvet at ringe til dem. Du har helt sikkert dit på det rene, så hvis de ikke vil udbetale dine penge, kan du vidst nok få noget hjælp fra spilmyndigheden, det er en af de få fordele ved det nye licenssystem.

• Besvar
      • 03
        Tytteboevs
        9. juli 2012 20:42

Synes der mangler en del info her:

-Er det et bonusbeløb du ikke kan få igen, eller også din egen indbetaling?

-De må have givet en begrundelse - du må have fået noget på skrift?

@Jwolle - du kan ikke få hjælp af spillemyndigheden - de er til for bookmakerne. Du kan, hvis beløbet er stort nok, få hjælp hos forbrugerombudsmanden, men har endu ikke hørt om en sag, hvor det er sket.

Venligst
        T

• Besvar
    • 04
      NN
      9. juli 2012 22:01

Jeg er i samme situation - dog uden at have været opmærksom på at jeg skulle indsende dokumentation indenfor 30 dage. Det havde de ganske enkelt ikke gjort mig opmærksom på.

Jeg satte 3000 kr. ind, vandt 10.000 kr. Herefter gik der nogle måneder og jeg prøvede efter en inaktiv betting periode så at logge ind igen. Min konto var lukket, og jeg var forundret over at jeg heller ingen mails havde modtaget fra Partybets. Jeg kontakter dem, og de svarer at kontoen definitivt var lukket og at mit indestående ville blive udbetalt - og jeg var velkommen til at åbne en ny konto. Jeg tænker fair nok - indtil jeg ser, at jeg kun får udbetalt 3000 kr. Jeg kontakter dem selvfølgelig igen, da min saldo var 13.000 kr. - og her får jeg så smidt følgende link i hovedet, hvor der står at eventuelle gevinster går tabt, hvis ikke man får verificeret kontoen i løbet af 30 dage: http://da.partypoker.com/account-verification.html

Jeg satte Jens, administrator fra et konkurrerende site, på opgaven for et par måneder siden - men Partybets glimrer ved slet ikke at svare på Jens´henvendelser.

Jeg synes både SpilXperten og andre sites burde revurdere deres opfattelse af Partybets, for de er i bedste Bwin-stil begyndt med deres ufine metoder.

• Besvar
      • 05
        TigerNicho
        10. juli 2012 00:15

Jeg har nu fået en ny mail fra dem hvor de skriver at de kan se min konto er verificeret. Kontoen vil forblive lukket, men jeg kan få mine indbetalte penge igen. Det er jo helt til grin, at de erkender det er mig der er ejer af kontoen men at de ser bort fra de vundne penge. Jeg vil på det kraftigste anbefale folk til at passe på Partybets.dk da de simpelthen giver den dårligste service på nettet, samt bruger ufine metoder.

NN: er igennem fuldstændig det samme.

att: spilxperten.com kan i på nogen måde kontakte partybets for at høre om det er normal kutyme at erkende brugeren, verificere dem for så at lukke dem ned når de har vundet pengene.

Mvh Nicholas

• Besvar
      • 06
        Bollerup
        10. juli 2012 00:20

Det lyder helt grotesk, ja.

Jeg prøvede noget lignende. For en uges tid siden fik jeg pludselig en besked om, at de ville lukke min konto, hvis ikke jeg fik den verificeret inden for et døgn. Jeg mente ellers, at alt var i orden.

De havde ikke på forhånd advaret mig om, at jeg skulle verificere kontoen.

Kommunikation synes ikke at være deres stærke side.

Hvis der er mange lignende eksempler, skulle SpilXperten måske overveje, om de kan anbefale denne bookie fremover. Bare et forslag.

• Besvar
      • 07
        Bosse30
        10. juli 2012 08:03

Det lyder fuldstændig grotesk. Personligt har jeg selv droppet dem, da jeg havde nogle spørgsmål til dem, men de svarede aldrig på 5-6 henvendelser pr. mail. Så kommunikation er ikke noget de prioriterer særlig højt.

• Besvar
      • 08
        Zenter
        10. juli 2012 13:26

Tænkte, at jeg hellere lige måtte høre Partybets på forhånd for at undgå de ovenstående problemer. Fik nedenstående svar inden for ca. 1 time.

Dear xxx

Thank you for your e-mail.

We can confirm that your Party account has been verified with CPR and NemID.

If you wish to communicate with us in Danish, you are more than welcome to send your e-mails in Danish, as we offer Danish support.

Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.

Kind regards,

Your Party Customer Service Team

• Besvar
      • 09
        SpilXperten.com
        10. juli 2012 14:05

@TigerNicho, NN med flere

Det virker som et meget beklagelige og uværdigt forløb.

Vores redaktør holder et par ugers (velfortjent) ferie.

Så snart han tilbage vil vi tage sagen op.

De bedste hilsner

SpilXperten.com

• Besvar
      • 10
        TigerNicho
        10. juli 2012 22:43

takker.

• Besvar
      • 11
        Bollerup
        17. juli 2012 18:12

Jeg kan oplyse, at jeg har fået mine penge udbetalt - efter at de lukkede min konto på grund af manglende verificering, selvom jeg havde indsendt, hvad jeg skulle.

Jeg vil gerne uddybe sagen, hvis nogle er interesseret. Den er lidt speget, men burde principielt være på linje med de andre fortællinger her.

• Besvar
      • 12
        gunners
        20. juli 2012 14:42

Hej,

reglerne er sådan at man skal have verificeret sin konto inden 30 dage fra man åbner sin konto. Hvis dette ikke er gjort, skal kontoen lukkes og kun der resterende af sine indbetalinger, kan man få tilbage.

Det man skal sende ind er enten et billede af sygesikringsbeviset, eller noget ID samt noget adressebevis.

Hvis dette er gjort i tide, så logger man ind med NemID og alle pengene på kontoen skal kunne udbetales.

Har i ikke fået besked fra dem, enten via log in eller mail, at den manglede at blive verificeres.

ps. spillemyndighederne hjælper altså spillerne hvis reglerne ikke er overholdt.

http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=90416

mvh

• Besvar
      • 13
        Bollerup
        20. juli 2012 16:09

Hej gunners.

Der er nogle korrekturfejl i dette indlæg, jeg ikke lige kan tyde betydningen af.
        Hvad betyder: "Hvis dette ikke er gjort, skal kontoen lukkes og kun der resterende af sine indbetalinger, kan man få tilbage?"

• Besvar
      • 14
        gunners
        20. juli 2012 16:15

Ja det var der vist.

Det betyder, Hvis kontoen ikke er verificeret, skal kontoen lukkes og kun det der er tilbage af sine indbetalinger kan udbetales.

dvs.
        Hvis der er indbetalt 500 kr.
        Der er spillet for 100 kr. til odds 2 og man vinder på væddemålet, så selvom der er 600 på kontoen, man har indbetalt 500 kan der kun tilbagebetales 400 kr. til ens bankkonto. Da det er hvad der er tilbage af sin indbetaling.

håber det giver mening

• Besvar
      • 15
        Bollerup
        20. juli 2012 19:35

@ gunners.

Ja, det giver mening. For mig gælder det, at jeg har fået mine gevinster og åbne (senere vundne) bets udbetalt.

Men min sag er også lidt speget. Jeg kunne ikke få lov at verificere kontoen online på grund af et meget klodset system, de kører med. Eksempelvis skal man sætte punktummer i stedet for kommaer, hvis men f.eks. bor på 3.th.

Jeg kontaktede da supporten, og vi kørte en dialog over mail, hvor de opfordrede mig til at sende dokumentationen ind på mail. Det gjorde jeg så samme aften. Morgenen efter var min konto lukket. Jeg kontaktede PartyBets, der skrev, at jeg ikke havde nået det i tide, og at de grundet travlhed ikke havde nået at sende min dokumentation videre i systemet. Fuldstændig kafkask. Jeg skrev igen og igen til supporten og brokkede mig. De fastholdt dog, at det var mig, der havde lavede fejlen.

Til sidst blødte de dog op og skrev, at jeg kunne få mit indestående udbetalt, men at de lukkede kontoen. Det var fint for mig.

Men kan ikke lade være at tænke på, at de fastholdt, det var mig, der havde lavet fejlen. Alligevel udbetalte de. Så måske er der stadig håb for dem, der har fået kontoen lukket og tabt alle gevinsterne.

En anden ting er, at jeg synes, det er for ringe af PartyBets, at de ikke på mail gør opmærksom på, at man skal verificere kontoen inden for 30 dage.

• Besvar
      • 16
        TigerNicho
        27. juli 2012 09:16

Ren mafia metode. bookmaker-markedet er og bliver det vilde vesten.

Er spilxpertens folk kommet hjem fra ferie?

Mvh Nicholas

• Besvar
      • 17
        SpilXperten.com
        27. juli 2012 11:07

Hej TigerNicho, NN med flere!

Vi er tilbage for fuld styrke. Senere i dag retter vi henvendelse til PartyBets vedrørende jeres sag, og når vi hører noget, opdaterer vi selvfølgelig jer på det.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Besvar
    • 18
      SpilXperten.com
      31. juli 2012 15:46

Hej alle!

Så har vi fået svar fra PartyBets, som rent faktisk har været flinke til at opdatere os på, at sagen blev undersøgt. Nedenfor er redegørelsen, vi har modtaget på mail:

Hej på SpilXperten.com,

Tak for Jeres mail.

Vi beklager for ventetiden med svar.

Vi kan desværre ikke kommentere på individuelle brugere og deres konti med en tredje part.

I stedet har vi kontaktet brugeren TigerNicho direkte.

Vi kan dog forsikre om, at håndteringen af verification af konti håndteres korrekt og helt ifølge både licens og lovgivning.

Kunden har 30 dage til at få sin konto fuldt ud verificeret med både nemid og cpr nr. Er dette ikke sket lukkes kontoen automatisk af systemet efter de 30 dage. Vi anerkender, at der er tilfælde hvor denne 30 dages frist er udløbet midt i en manuel verificering, som den automatiske lukning af systemet ikke tager hensyn til.

Det er selvfølgelig beklageligt, men de 30 dages frist er ifølge lovgivningen. Når vi bliver bedt om at hjælpe manuelt er der ofte ganske få dage tilbage ud af de 30 dage.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

På baggrund af dette vil vi naturligvis gerne høre fra TigerNicho, hvad løsningen på dette blev, så andre også kan blive klogere på sagen.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Besvar
      • 19
        TigerNicho
        31. juli 2012 22:48

De skriver at de kan se det er mig der ejer kontoen, og at de ikke har modtaget de id'ene i tide. Jeg har sendt billeder til dem, som viser at jeg har sendt min mail med oplysninger i tide. Derefter har jeg modtaget en advarsel og har så sendt mine oplysninger igen. Derefter brugte jeg kontoen i ca en uge og så lukkede den sjovt nok da mine bets gik hjem. De har anerkendt at det er mig der ejer kontoen men de har kun ville betale de "indbetalte beløb". Udover det kan det siges at hver gang de sendte en mail svarede jeg igen inden for et par timer. Når jeg skrev til deres kundeservice gik der op til 4 dage før jeg fik et svar.

Jeg føler mig enormt snydt i den her sag, og kan virkelig ikke se hvad jeg har gjort forkert.

Mvh Nicholas Bach

• Besvar
      • 20
        NN
        31. juli 2012 23:15

Det er så klamt, at Party henviser til at loven er sådan indrettet. Ganske vist er loven indrettet således, at kontoen skal lukkes, men på ingen måde at det eventuelle overskud bliver konfiskeret. Det er så dårlig stil at man prøver at snyde sine kunder på den måde - men det er et ganske typisk Bwin-træk.

Generelt er bookmakerne til at kaste op over i disse krisetider, hvor alle efterhånden bruger beskidte tricks for at franarre kunderne deres udbetalinger.

Jeg håber Partybets tyer til lommerne overfor Nicholas, ellers burde SX (og BX - jeg har samme sag kørende, forstås) revidere samarbejdet med sådan et krejlerselskab.

• Besvar
        • 21
          Bollerup
          31. juli 2012 23:45

@ TigerNicho

Sendte du en mail til supporten med dit id inden tidsfristen?

Det gjorde jeg også, men fik alligevel lukket min konto, fordi de ikke havde ressourcer til at behandle min mail inden tidsfristen.
          Det endte dog med, at jeg fik pengene udbetalt. Også bets, som blev vundet efterfølgende. De lukkede dog min konto, men det kan jeg leve med.

• Besvar
        • 22
          TigerNicho
          1. august 2012 01:42

Ja sendte første gang inden tidsfristen. Og så gik der den uge hvor kontoen fungerede, før at de 30 dage var gået, og så lukkede de pludselig kontoen.

• Besvar
        • 23
          TigerNicho
          1. august 2012 01:52

Hej Nicholas,

Vi skriver til dig for at uddybe tidligere mails og for at give dig mere forståelse omkring processerne angående den nye spillelov.

Vi beklager, at vi ikke kunne udbetale mere end førnævnte beløb. Ifølge vores licens og den danske spillelov må vi ikke udbetale gevinster til konti, der ikke er fuldt ud verificerede med Cpr nr og NemID. Derfor har du fået udbetalt et beløb tilsvarende din(e) indbetaling(er), herunder evt. overført saldo fra .com eller bwin.

Kontoen kan ikke genåbnes og vil aldrig kunne verificeres efter lukning. Vi beklager for ulejligheden.

10.4. Vi kan rapportere og tilbageholde beløb fra dine gevinster for at overholde eventuelle gældende love. Alle skatter i forbindelse med gevinster, du opnår, er dit ansvar alene. Kontosaldi kan ikke overføres til, udskiftes med eller indløses for nogen anden præmie. Udbetaling af penge, som du hæver, skal ske med check, elektronisk bankoverførsel, kreditkort og/eller enhver anden måde, som vi efter vores skøn alene vælger, selvom vi vil prøve at efterkomme dine præferencer, som du angiver, når du bliver registreret.

Du kan selv læse mere her:

https://secure.partyaccount.dk/about/legal_information_s.do?productID=poker&brandID=PARTY&LANG_ID=da_DK

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice

Modtog denne mail efter Spilxperten har skrevet til Partybets.

Igen kan jeg ikke forstå de kan sende de indbetalte penge tilbage. Derved erkender de jo at min bank konto, cpr-nr, adresse osv er rigtigt.

Udover det skriver de at kontoen ikke vil blive genåbnet. Har ikke skrevet jeg vil have kontoen åbnet. Jeg vil bare have de penge jeg har vundet. Vil da helst ikke åbne en konto hos dem igen, da jeg frygter de vil lukke kontoen igen. (Det tog en måned for at få de indbetalte penge ud sidst). Det har jeg hverken nerver eller økonomi til.

Mvh Nicholas

• Besvar
        • 24
          Bollerup
          1. august 2012 08:19

@ TigerNicho

Der er én ting, jeg ikke forstår.
          Hvad er deres reaktion på, at du mener at have indsendt id inden tidsfristen? Nægter de at have modtaget det?

Prøv at nævn for dem, at en anden bruger (undertegnede) fik udbetalt indestående penge, selvom de stod fast på, at det var mig, der havde lavet en fejl, og at de havde lukket kontoen.

• Besvar
        • 25
          TigerNicho
          1. august 2012 12:05

De siger de ikke har modtaget ID første gang jeg sendte det ind. Anden gang hvor jeg har sendt ID mener de det er udenfor "tidsgrænsen". og derfor kan jeg ikke modtage mine gevinster :S

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54
06. jun. 2013 10:42
05. jun. 2013 18:09

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…