Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Matthew Goss - Alessandro Petacchi

• 01
    nygaard84
    4. juli 2012 21:09
    Info om spil
    Tip Alessandro Petacchi
    Odds 2,30
    Units 4 units
    Spillet ved

Touren 5. etape. En forholdsvis flad etape, der stiger ganske svagt den sidste km.

Goss har ind til videre præsteret en 3. plads på 2. etape og en 4. plads på 4. etape. Goss har et super hold til at hjælpe sig, men mangler lige det sidste, for at kunne true Greipel og Cavendish.

Petacchi har gjort det rigtig flot (for en mand på 38 år i spurterne) med en 5. plads på 2. etape og en 2. plads på dagens 4. etape.
    Han virker som en mand i absolut topform, og har overrasket mig positivt.

Inden touren ville jeg have holdt Goss som forholdsvis stor favorit over Petacchi, men efter de først to spurt har jeg måtte revurdere den holdning.

Jeg holder Goss som lige favorit (52/48) men der er stadigvæk fin værdi i odds 2,30.

• Besvar
    • 02
      soer8957
      4. juli 2012 21:09

Hmm... Jeg er ikke helt enig i det her tip, og vil mene, at den er på grænsen til, at der er værdi - den skulle i hvert fald meget gerne være oppe i 2,4, før jeg selv ville spille den. Jeg er nemlig ikke helt ligeså overbevist mht. Petacchi. Han bliver godt nok nr. 2 på dagens etape, men her sidder han altså også i hjulet på Greipel, og vil vove at påstå, at der er min. 5 mand, der ville have kunne gjort det samme, nu hvor Cavendish ikke var med i spurten pga. styrt. En anden ting, som jeg synes, taler meget imod spillet, er, at Goss er en bundsolid sprinter i den forstand, at han i denne sæson har været med helt fremme i næsten samtlige spurter, hvorfor jeg tror, at Petacchi næsten bliver nødt til at køre i top 3 for at slå ham - i hvert fald min. top 4.

Til gengæld er jeg enig med dig i dit andet spil. :-)

• Besvar
      • 03
        nygaard84
        4. juli 2012 21:50

Hehe godt at du er enig med det andet spil, og ekstra godt med dig i gang på spilxperten, da det kan skabe lidt debat :)

Petacchi har overrasket mig meget positivt, med en højere topfart end jeg havde regnet med. Samtidig er han bund rutineret og god til at placere sig i spurterne.
        Goss er helt sikkert en rigtig god sprinter (i blandt de 4/5 bedste). Cavendish har jo også udtalt at han frygter ham mest (den tvivler jeg dog på). Han er dog ikke helt så dygtig som Petacchi til at placere sig i spurterne.

Normalt er Petacchi, i hvert fald her på hans ældre dage lidt en alt eller intet rytter, men han har været konstant, hvis man kan sige det med kun 2 etaper kørt :)

Vil holde Goss som favorit, men kun en lille favorit.

• Besvar
    • 04
      soer8957
      4. juli 2012 22:50

Petacchi har også overrasket mig positivt - men det er bare ikke nok til at overbevise mig om, at han skal have 44% (og slet ikke 48%) i en duel mod Goss, som jeg virkelig slet ikke kan se ude af en top 5 med mindre, der sker styrt el.lign. Jeg synes nemlig, at han lige siden Tour of Turkey har været helt fremme i næsten samtlige spurter, hvorfor jeg som sagt tror, at Petacchi bliver nødt til som min. at køre sig ind på en 4. plads.

Du skriver, at Petacchi er lidt bedre til at placere sig i spurterne, hvilket jeg ikke er sikker på, at jeg vil give dig ret i. Goss har siddet godt placeret i næsten alle spurter siden Tour of Turkey - selvfølgelig har meget af det skyldes hans rigtig gode lead-out især i Giroen. Det lead-out manglede han blandt andet i dag pga. styrt, og hvis jeg så rigtigt, så havde han kun Daryl Impey i finalen til at få placeret sig ordentligt, hvilket må forventes at være bedre i morgen.

Men; held og lykke med spillet, og jeg håber selvfølgelig, det går hjem - jeg vælger bare ikke at følge det. :)

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
20. maj. 2013 14:30
20. maj. 2013 09:46
19. maj. 2013 16:52
19. maj. 2013 14:11
19. maj. 2013 10:18
18. maj. 2013 19:27
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16
17. maj. 2013 12:51
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 09:44
16. maj. 2013 22:17
16. maj. 2013 21:27
16. maj. 2013 19:22
16. maj. 2013 18:03
16. maj. 2013 17:40

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Per P: Brøndby rykker ud af Superligaen

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen står foran en allersidste spændende runde, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips. Han har blandt andet fidus til, at Brøndby rykker ned med nederlag i Horsens, mens OB slutter et forfærdeligt…

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…

Per P: Brøndby taber til FCN

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen nærmer sig sin afslutning, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips til 32. spillerunde, som er den næstsidste i Superligaen. I denne runde har han bl.a. fidus til, at nedrykningstruede…