Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

FC Barcelona - Real Sociedad

• 01
    Grunk
    16. august 2012 17:16
    Info om spil
    Tip 2-tal +2,75
    Odds 1,90
    Units 4 units
    Spillet ved

Mermaidbet også med 1,90. Ladbrokes 1,88. Betsafe 1,86. (Pinnacle: 1,92).

Barcelona er selvsagt meget store favoritter her i sæsonens første gældende kamp. Men jeg synes nu alligevel at asian-kvoteringen/oddset er noget for højt på dog´en/Sociedad.

Barca ser stort ud på samme måde nu som før sommerferien. Pep har valgt at stoppe som træner, hans tro følgesvend gennem 5 år, Vilanova er blevet forfremmet. Keita er røget til kinesisk fodbold og venstrebacken Alba er kommet til fra Valencia.

De fleste af Barcas spillere har haft en hård sommer med EM og/eller OL og her i midtugen har de fleste igen været på tur i forbindelse med endnu en omgang landskampe. Nogle støder først til truppen igen imorgen (fredag).

Fra på søndag og 15 dage frem, skal Barcelona spille intet mindre end 6 kampe - en meget hård start! Allerede mandag (altså dagen efter ovenstående kamp) spiller man den traditionelle Gamper-turnering, som er en kamp - denne gang mod italienske Samdoria. Dette gør man for at hylde stifteren af FC Barcelona og selvom det i og for sig kun er en træningskamp, så vil holdet stadig vinde og vise sig frem fra deres gode side. 3 dage senere gælder det så Real Madrid i det første opgør i Super Cuppen på Camp Nou. 3 dage efter El Clásico gælder det igen ligaen, dennne gang på udebane i Pamplona mod Osasuna.

Værd at notere sig er også, at de spanske EM-spillere kun har været med i de to seneste træningskampe grundet forlænget ferie efter EM.

Real Sociedads trup ser mindst lige så fornuftig ud som sidste sæson, hvor det blev til en 12. plads. Man har godt nok måtte sige farvel til veteranen Aranburu (til gengæld også eneste vigtige despedida), som stillede sine fodboldstøvler på hylden efter sidste sæson, men på den positive side har man skrevet en permanent aftale med sidste sæsons lejesvend Vela fra Arsenal - han var Sociedads topscorer i sidste sæson. De har hentet venstreback´en Jose Angel i Roma på en lejeaftale - en klar forstærkning og Castro fra Mallorca på midtbanen.
    Sociedad har været på træningsophold i Italien her i august måned, hvor de spillede 4 træningskampe mod hold fra Serie A og B med blandede resultater til følge; 2 sejre og 2 nederlag.

Sociedads næste kamp (efter ovenstående) er 6 dage senere hjemme mod Celta Vigo.

Indbyrdes: De to hold mødtes i februar på Camp Nou, her vandt Barca 2-1. De to kampe før det, har Sociedad haft hjemmebane og der er det blevet til hhv 2-2 og en 2-1-sejr til baskerne. Tilbage i 2010 vandt catalanerne en knusende 5-0´er på Camp Nou.

I sæsonens første vigtige kamp er det selvfølgelig dejligt at komme rigtig godt fra start, men så er spørgsmålet bare om man har evnerne til det og om, i dette tilfæde, 3 point først og fremmest ikke er rigelig tilstrækkeligt.

1. Jeg ser ikke denne kamp blive en ren walk-over for Blaugrana. 2. Jeg tror de hiver lidt i håndbremsen undervejs, hvis de har råd til det (læs: hvis de eks. fører 2-0).

Alt ialt synes jeg (stort set) even odds på -2,75/+2,75-kvoteringen er skudt noget ved siden af.

• Besvar
  • 02
    Bollerup
    16. august 2012 17:16

Hej Grunk

Gode og velargumenterede spil du kommer med fra den spanske liga. Men som det er med SpilXperten, så er det svært at se, hvor din samlede TBP (107%) kommer fra. Så jeg er lidt nysgerrig efter at høre, om du vil ud med din TBP alene på spansk fodbold? Hvis du har gjort regnskab over det?

Keep ud the good work.

• Besvar
  • 03
    Grunk
    16. august 2012 19:21 1 synes godt om dette indlæg

Hej Bollerup.

Tak for rosen.

Min personlige tbp på spansk fodbold er 105,1. Det skal dog siges, at jeg herinde også smider bets som jeg ikke selv kan spille (da jeg kun spiller hos bookies, der ikke kører med limits, dvs Betfair, Danske Spil Pinnacle). Og omvendt er det langt fra alle af mine bets, der ryger ud her på SpilX, da en del af mine spil sættes 1 time eller mindre før kampstart.

Håber det var svar nok.

MvH

• Besvar
  • 04
    Bollerup
    16. august 2012 19:26

Hej Grunk

Tak for svaret. Hvor mange spil er det over? Har du tal på det også?

• Besvar
  • 05
    Grunk
    17. august 2012 11:43

+400 spil

MvH

• Besvar
  • 06
    Bollerup
    17. august 2012 23:35

Tak for svar, Grunk.

Håber at se mange spanske tips denne sæson.

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54
06. jun. 2013 10:42
05. jun. 2013 18:09
05. jun. 2013 11:10
04. jun. 2013 19:36

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…