Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

ESC 2012

• 01
    jönsson
    22. maj 2012 14:51
    Info om spil
    Tip Rumænien i top 4
    Odds 4,00
    Units 7 units
    Spillet ved

Spilstop står 26. maj 23:50, men har valgt det til 20.00 da det starter der, så vidt jeg ved.

Synes det er et meget flot odds man får på Rumænien i top 4 ved årets ESC.

Synes deres sang er meget glad, og man kan let få den på hjernen. Den kører bare oppe i hovedet efter jeg har hørt den et par gange. Godt nok bliver der gentaget meget, men det er også en måde at huske sangen på. Tror den får mange point fra Balkan, og østlandene kan nok også godt lide den glade melodi.

Synes det er en outsider til at vinde det hele, og odds 4 på de kommer i top 4 mener jeg er alt for højt her.

Der er nogle gode som Sverige, Italien, Rusland, Danmark, Serbien, Island, Grækenland, men synes helt klart at denne sang er på linje med de fleste.

Har svært ved at lave CV på det her, fordi der er så mange ting der kan spille ind, som jeg har meget svært ved at vurdere. Mener dog spillet er ganske fint og placerer en del units på det.

• Besvar
  • 02
    Sutsko
    22. maj 2012 14:51

Hej Jönsson,

Først og fremmest tak for mange fine spil så langt.

Jeg blev lidt skuffet, da jeg læste din analyse til dette 7 units spil. Så meget værdi i noget du har svært ved at lave en CV på. Desuden er der rigtig mange ting - som du selv nævner - der spiller ind. Du burde jo klart have haft nogle stærkere argumenter såsom nogle hidtil ukendte polls der gik den vej etc.

Havde du haft 2-3 units, så syntes jeg det havde været helt ok, men husk - specielt i disse tider - er der rigtig mange dygtige folk, der ikke gør andet end tænke og spekulerer i odds. Dem slår man kun, hvis man er selektiv og fanger dem på "autopilot"/"hype" eller lignende. Grand Prix er uden tvivl et sted man kan havde et forspring, men 7 units efter at have hørt sangene. Den holder ikke helt.

Held og lykke med spillet alligevel, og jeg håber du vil tage ovenstående som 100% konstruktiv kritik. Der er utvivlsomt potentiale i dig efter min mening.

Mvh.

Sutsko

• Besvar
  • 03
    jönsson
    22. maj 2012 15:32

Hej Sutsko,

Kan godt forstå det du skriver. Det er ingen god analyse, jeg skriver blot min mening om hvem jeg tror der vil gøre det godt osv.

Jeg er godt klar over der sidder en masse og ikke laver andet. Men nu har man måske også selv muligheden for dette. Jeg har ikke kun hørt sangene - det er jo ikke engang en sangkonkurrence, ellers ville Rusland ikke engang komme i finalen... hvilket de nok gør. Giver vel under 1,05. Der er så meget indblandet.

Men hvis vi ser på sangen og deres show (fra det rumænske grand prix), så synes jeg det ser godt ud, og det ligner bestemt en outsider. Derudover ligger Rumænien i den del hvor mange godt kan stemme på den samme sang. Uanset om man er jury eller seer, så har de nogenlunde samme musiksmag.

Grunden til jeg ikke ville skrive en CV, var at hvis jeg gjorde, så ville den svinge meget. måske 10-15%. Det er utrolig svært, og det er det for alle på det her show. Uanset, hvor stor en ekspert man vil kalde sig, så kan man altså ikke smide en CV ud der står indenfor en 1-3%. Det tror jeg ikke på, og vi finder heller ikke ud af det. Hvis jeg skrev at min CV var 30%, så ville der være en bv på 120. Lige til 6 units hvis man ser på jeres tabel. Oddset er nede i 3 nu, dvs. en value på 90. Dermed ikke værdi.

Det virker som om du mener at jeg burde lave indskud efter, hvor god analyse jeg har skrevet? Jeg går ikke ud fra det er sådan, men det virker det lidt som om det er.

Jeg står ved at mit spil er fint til 7 units. Det er jo tilladt at være uenig, og vi finder ikke ud af om det var korrekt at sætte spillet til det.

Men tak, og tak for den konstruktive kritik.

Mvh
    Samuel

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
24. maj. 2013 22:53
24. maj. 2013 22:47
24. maj. 2013 01:16
23. maj. 2013 21:56
23. maj. 2013 16:59
23. maj. 2013 08:07
22. maj. 2013 22:22
22. maj. 2013 17:07
22. maj. 2013 09:04
21. maj. 2013 18:59
20. maj. 2013 09:46
19. maj. 2013 16:52
19. maj. 2013 14:11
19. maj. 2013 10:18
18. maj. 2013 19:27
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Optakt: Dortmund - Bayern München

Optakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comOptakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comSpilxperten er med, når sæsonens største fodboldbegivenhed afvikles lørdag aften kl. 20.45 på Wembley. Finalen i Champions League skal udkæmpes mellem de to tyske kæmper Dortmund og Bayern München,…

Per P: Brøndby rykker ud af Superligaen

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen står foran en allersidste spændende runde, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips. Han har blandt andet fidus til, at Brøndby rykker ned med nederlag i Horsens, mens OB slutter et forfærdeligt…

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…