Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

EM 2012: Tysklands Start-XI

• 01
    jank1 Specials
    27. maj 2012 23:17
    Info om spil
    Tip Thomas Müller starter inde
    Odds 2,75
    Units 4 units
    Spillet ved

Spillet hedder "Bliver inkluderet i startopstillingen", og det gælder åbningskampen mod Portugal.

Jeg er godt klar over den flotte sæson som Marco Reus har haft, og jeg er også godt klar over at der render en Alex Schürrle rundt i Leverkusen, som også banker på til landsholdet og som startede inde senest mod Frankrig (venskabskamp).

Men 2,75 på at den delte VM-topscorer fra 2010, den tyske CL-finale-målscorer, starter inde - det er i min optik en enorm overdrivelse.

Joachim Löw har udtalt sig positivt på alle ledre kanter om Marco Reus og Mario Götze. De er i mine øjne de største trusler til spillet. Reus har spillet en fantomsæson med Gladbach, men ham vil Löw helst bruge på top. Götze har været skadet længe.

Schürrle er også en mulighed, men sæsonen har kun været middel i tyske Leverkusen, og så skal jeg ikke kunne forstå ham overtage Müller's plads i åbningskampen mod Portugal.

For det er nemlig en åbningskamp, som sagt. En kamp hvor man skal have alle tre point. I mit hoved lyder det klart bedst at starte hvor man slap - fra EM-kvalifikation, ja, eller fra VM for 2 år siden, hvor det jo gik så godt. Löw udklækkede selv tre nye unge landsholdsstjerner i Ozil, Khedira og Müller, og jeg tror helt sikkert på genvalg her.

Müller er en arbejdshest og en kollektiv spiller af bedste Löw-stil, og hans formnedgang i foråret synes jeg blev kraftigt opvejet af præstationen i CL-finalen.

Faremomentet skulle netop lige være på klubfronten, hvor Müller ikke har haft den bedste sæson - i langt størstedelen af tilfældene gjort indhop fra bænken hos Bayern München.

Müller spiller normalt højre kant i Tysklands offensive 4-2-3-1 formation, men hans defensive arbejde bliver formentligt vigtigere lige netop til denne kamp (siger C. Ronaldo nogen noget?), hvorfor jeg tror det bliver Löw's satsning. Heraf er Reus og Schürrle ikke gode nok defensivt, og spørgsmålet er om man tør regne med Götze, der ikke blot har været skadet hele foråret, samt spiller bedre i en central rolle.

Ca. 50% for en Müller-plads i startopstillingen.

• Besvar
  • 02
    Original
    27. maj 2012 23:17

1,8 nu.. For mig er 50% meget lavt sat. Muller har været en nøglespiller for Bayern denne sæson og han bliver det også for Tyskland under denne slutrunde, Reus har slet ikke erfaringen endnu.

• Besvar
  • 03
    jank1
    27. maj 2012 23:27

Hej Original.

Tak for indlægget, men puha - jeg synes det er overflødigt.

50% var en konservativ udmelding, mest af alt for ikke at overpumpe spillet, og også af bare en lillebitte smule respekt for oddssætterne hos Unibet. Jeg var godt klar over, jeg havde fat i et guldspil, men for mig var det for sin vis lidt ligegyldigt om det var 50 eller 55%. Værdien var næsten uovertruffen, uanset hvad.

Hvad jeg kan bruge dit indlæg, kan jeg ikke helt se. Det er altid rart med opmærksomhed, men jeg er både inde over Müller og Reus i min analyse. Müller har i mine øjne kun været en nøgle, når formkurven har været med ham - han havde over vinter en svær tid i Bayern-trøjen, hvor han blev bænket. Reus har ingen slutrundeerfaring, korrekt, og har tilmed været uheldig mht. skader og landsholdsoptrædener.

Til nuværende odds 1,80 - 1,90 Ja/Nej på Müller spillet, er der ingen fornuft i at spille modsat - og slet ikke Ja, selvom man havde en 5-10% højere chancevurdering. Tvivler på at nogen vil angribe et limiteret marked for at spille en betvalue på 103-105%. Derfor ser jeg dit indlæg ret overfladisk, beklager. Især fordi jeg også tvivler på, at man har den største lyst til at spille et odds 1,80, der har stået i hele 2,75 - også selvom man skulle være voldsomt uenig med mig og have store %'er for Müller.

jank1

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54
06. jun. 2013 10:42
05. jun. 2013 18:09

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…