Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

EM 2012: H2H Rusland - Ukraine

• 01
    Basse
    27. juni 2012 17:31
    Info om spil
    Tip Rusland
    Odds 1,22
    Units 5 units
    Spillet ved

Spillet går på at Rusland når længere end Ukraine ved sommerens EM-slutrunde. Odds halveres hvis begge hold når lige langt eller begge ryger ud efter gruppespillet.

Jeg holder Rusland som pæne favoritter overfor Ukraine. Hjemmebanefordelen taler ganske vist for Ukraines muligheder, men derudover synes jeg ikke der er ret mange andre ting, der også gør det. Rusland ser jeg som et bedre hold end Ukraine, og da Rusland på papiret også er havnet i en nemmere gruppe end Ukraine, finder jeg pæn værdi i dette spil. Ukraine skal gå videre fra gruppen før dette spil er tabt.

Ukraine er havnet i Gruppe D sammen med Sverige, England og Frankrig. Frankrig og England er de største favoritter til at gå videre fra Gruppe D, men det ligner dog på forhånd en tæt gruppe. Hjemmebanefordelen kan vise sig, at være afgørende for Ukraine, selvom jeg ikke tror at det er nok i sig selv. Ukraine er kvalificeret til EM som hjemland, hvilket de nok skal være meget glade for. Ukraine råder over et halvgammelt hold, og muligvis også et for gammelt hold. Tror Ukraine vil stille sig tilbage i banen og forsvare i mange af deres kampe, og dermed overlade initiativet til modstanderen.

Rusland er havnet i Gruppe A sammen med Polen, Grækenland og Tjekkiet, hvilket jeg tror russerne er fint tilfredse med. Rusland er nemlig favorit til at vinde Gruppe A, og jeg spår dem da også pæne muligheder for videre avancement – hvad end det bliver i form af 1. eller 2. pladsen. Rusland råder ligesom Ukraine over et rutineret hold, men hvor profilerne hos Rusland er et par år yngre end Ukraines. Her kan nævnes Andrei Arshavin, Pavel Pogrebnyak og Roman Pavlyuchenko som største profiler. Rusland skal have pæne chancer for at vinde Gruppe A, en gruppe der ikke oser langt væk af underholdende og flot spillet fodbold, men derimod om en tæt og lige gruppe.

Ukraine er ramt hårdt i defensiven hvor flere, ellers normale startere, er ude. Her mangler man hele tre målmænd, eftersom Olexandr Shovkovsky, Andriy Dikan og Oleksandr Rybka alle er skadet. Derudover mangler forsvarsspilleren Dmytro Chygrynskiy også. Rusland stiller uden de helt store fravær, og også på dette punkt taler det for et spil på Rusland.

• Besvar
  • 02
    ertaget
    27. juni 2012 17:31

Væddemålet er forkert afregnet.

Det er den såkaldte dead-heat regel der gælder, hvilket betyder det er indsatsen og ikke oddset der halveres. I dette tilfælde bliver oddset derfor 0,72.

Citat fra Bet365 regler: "Hvilket hold når længst
    Baseres på et holds eksistens i en turnering uafhængig af ekstra tid, omkampe osv. Det hold der vinder finalen vil være det hold der når længst. Dødt-løb regler gælder. Alle væddemål gælder, uanset deltagelse eller ej."

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
18. maj. 2013 16:38
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16
17. maj. 2013 12:51
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 09:44
16. maj. 2013 22:17
16. maj. 2013 21:27
16. maj. 2013 19:22
16. maj. 2013 18:03
16. maj. 2013 17:40
15. maj. 2013 14:48
15. maj. 2013 10:36
14. maj. 2013 23:48
13. maj. 2013 20:58
13. maj. 2013 12:30

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…

Per P: Brøndby taber til FCN

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen nærmer sig sin afslutning, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips til 32. spillerunde, som er den næstsidste i Superligaen. I denne runde har han bl.a. fidus til, at nedrykningstruede…

Optakt: Benfica - Chelsea

Optakt Benfica - Chelsea www.spilxperten.comOptakt Benfica - Chelsea www.spilxperten.comEuropa League står foran sin afgørelse, når Benfica og Chelsea onsdag aften tørner sammen på Amsterdam ArenA. David Luiz og co. har vist storform på det seneste, og bookmakerne har gjort englænderne til favoritter…