Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Danmark - Spanien

• 01
    He-man
    31. juli 2012 12:40
    Info om spil
    Tip over 52,5 mål
    Odds 1,95
    Units 3 units
    Spillet ved

Efter jeg brændte nallerne på et overspil i Danmark - Ungarn, i en meget tempoforladt kamp, prøver jeg her igen.

Som skrevet i min tidl. analyse på DK mener jeg ikke at Landin er uigennemtrængelig, og modstanden mod spanien er af højere klasse end mod ungarn.

DK's forsvar mener jeg fik bedre fat, og at det var i den offensive ende tingene ikke flaskede sig. Jeg mener ganske simpelt at DK spiller for langsomt! Jeg tror at Danmark mod ungarn blev trukket ned i tempo. Det vil Spanien med gaanti ikke gøre. Jeg er sikker på at de satser en del mere i kontraen med de hurtige fløje.

Arpad Sterbik (spaniens første keeper) udgik i kampen mod serbien med en skade kort inde i første halvleg. Det lignede en muskelskade som f.eks. en fibresprængning. Dvs. at spanien "Kun" har Hombrados tilbage på kassen. Har han en off day er det selvfølgelig til fordel for spillet.

Jeg er ikke imponeret over den danske offensiv, men jeg mener at 52,5 mål er en tnd for lavt.

Findes bl.a. hos Nordic (1,95) og Unibet (1,90)

CV: 54%

God vind med spillet!

/He-man

• Besvar
  • 02
    dkjoe86
    31. juli 2012 12:40

kan det have nogen effekt at ag kbh er konkurs for de danske spillere der spiller der? tænker mest på mikkel hansen som er så stor en del af de danske spil - man kunne forestille sig at det svært at holde fokus når ens fremtid er uvis.

• Besvar
  • 03
    He-man
    31. juli 2012 14:03

hej dkjoe86,

Som jeg ser det kan det gå begge veje. Der er ingen tvivl om at det fylder meget i hovedet på Mikkel. Men hvis jeg kender Mikkel ret, er han en type der godt kan smide sådan noget væk. Man må også forvente at Mikkel på ingen måde har problemer med at finde en ny klub.

Jeg kunne egentlig godt forestille mig en trods reaktion fra Mikkel, i og med at han skal til at "vise sig frem".

Men alt dette er kun til at spå om, men jeg er helt sikker på at det fylder Mikkels hoved udenfor banen. Jeg ved at han er glad for at bo i Kbh. og nu skal han jo så til at flytte, og endda indenfor rimelig kort tid.

Jeg håber for DK og Mikkel at alt dette påstyr ikke fjerner al hans fokus.

/he-man

• Besvar
  • 04
    Sputnik1
    31. juli 2012 19:13

Måske lidt billig baggrund, men Niklas Ekberg var rimlig flyvende for Sverige i dag med 13 mål.

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54
06. jun. 2013 10:42
05. jun. 2013 18:09

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…