Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

Damacio Page - Alex Caceres

• 01
    kirk1235
    11. juli 2012 09:48
    Info om spil
    Tip Damacio Page
    Odds 1,72
    Units 4 units
    Spillet ved

Tror ganske enkelt Damacio Page vil være langt bedre end Caceres i denne kamp. Page har mødt langt hårdere konkurrence end Caceres og har langt bedre all-round færdigheder. Caceres har fået en del hype efter hans overraskende sejr og Cole Escovedo, dog har Escovedo hverken Pages takedowns eller stående dygtighed. Caceres er overvurderet, og selv hans uofficielle sejr over Figuera siger altså ikke rigtig noget. Jeg syntes denne kamp er et mismatch fra UFC´s side, og derfor 65% og 4 units på Page.

• Besvar
  • 02
    kirk1235
    11. juli 2012 09:48

Tippet er selvfølgelig 1.

• Besvar
  • 03
    Bosse30
    11. juli 2012 11:15

Enig i at Page bør være favorit. Caceres har aldrig imponeret mig, heller ikke i TUF. Men alligevel overraskede han altså sidst, og tror også oddset er sat sådan pga. han besidder udmærkede subs, og Pages seneste 6 nederlag er kommet på submission. Det hører dog også lige med til den historie, at de nederlag er kommet til væsentlig bedre modstandere end Caceres.

Endnu en fight, hvor taberen nok ikke får særlig mange fights hos UFC mere.

• Besvar
  • 04
    Jayziz
    11. juli 2012 20:08

Jeg ved, at jeg var hård i mit andet indlæg omkring Woodley-Marquardt, men så skal der også lyde ros i forbindelse med dette tip og også Vemola-spillet...

Der er ingen tvivl om, at Caceres så bedre ud end nogensinde før mod Escobedo. Men hvor veteranen egentligt er henne, det er svært at bedømme. Kampen mod Figueroa var grim, og begge fightere viste store mangler teknisk. Caceres er blevet bedre siden TUF, men er det nok til Page?

Page gav en glimrende indsats mod Pickett senest. Derudover er hans nederlag kommet mod forrygende fightere som Bowles og Mighty Mouse. Caceres ville næppe blive nævnt i samme linie som dem, hvis det ikke var for den kamp!

Det kan godt være, at Page ikke er så god som tidligere pga. diverse skader osv. men jeg ville godt nok blive overrasket, hvis han ligefrem blev slået af en mand som Caceres. Tænk på, at Demetrious Johnson gav 3.65 på pinnacle mod Page for bare to år siden!

• Besvar
  • 05
    kirk1235
    11. juli 2012 20:20

Jeg vil ikke kalde dig hård i dit tidligere indlæg, men uenig - ja! og det er vel noget af det fede ved kampsport at tingene kan ses fra så mange forskellige vinkler. :)

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
22. maj. 2013 17:07
22. maj. 2013 13:16
22. maj. 2013 09:04
21. maj. 2013 18:59
20. maj. 2013 09:46
19. maj. 2013 16:52
19. maj. 2013 14:11
19. maj. 2013 10:18
18. maj. 2013 19:27
18. maj. 2013 16:34
18. maj. 2013 14:57
18. maj. 2013 14:49
18. maj. 2013 01:26
17. maj. 2013 18:16
17. maj. 2013 12:51
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 10:14
17. maj. 2013 09:44
16. maj. 2013 22:17
16. maj. 2013 21:27

Bookmaker- og odds bonus til dig

Unibet bonus
Bet365 bonus
Tipico bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

Optakt: Dortmund - Bayern München

Optakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comOptakt Dortmund - Bayern München www.spilxperten.comSpilxperten er med, når sæsonens største fodboldbegivenhed afvikles lørdag aften kl. 20.45 på Wembley. Finalen i Champions League skal udkæmpes mellem de to tyske kæmper Dortmund og Bayern München,…

Per P: Brøndby rykker ud af Superligaen

Odds på Superligaen med Per PSuperligaen står foran en allersidste spændende runde, og den tidligere landsholdsspiller og fast Superliga-ekspert her på siden, Per Pedersen, er klar med sine seks tips. Han har blandt andet fidus til, at Brøndby rykker ned med nederlag i Horsens, mens OB slutter et forfærdeligt…

Optakt: Horsens - Brøndby

Optakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comOptakt Horsens - Brøndby www.spilxperten.comDer er dømt drama i Superligaen, når Horsens og Brøndby mødes i et slag, der afgør, hvem der har en fremtid i Danmarks bedste række. Horsens SKAL vinde for at overleve, mens Brøndby kan nøjes med uafgjort.

Optakt:

Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid

Optakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comOptakt Real Madrid - Atlético Madrid www.spilxperten.comFinalen i dette års udgave af den spanske Copa del Rey står mellem ærkerivalerne Real Madrid og Atlético Madrid, og der er lagt i ovnen til en brandvarm og intens forestilling på Santiago Bernabéu.…