Forum

I Spilxperten.coms forum kan du bidrage til sportsbetting debatten enten i "Odds", "Strategi" eller "Resultater". Henholdsvis med diskussion af spilobjekter, debat om forskellige indgangsvinkler til sports betting samt med live score og slutresultater.

Alle indlæg i "Odds" skal være begrundede spilforslag samt relevante kommentarer eller spørgsmål til de oprettede spilforslag.

Vi opfordrer alle til at deltage i debatten, så alle vinkler bliver vendt og berørt. Du skal være bruger for at kunne bidrage - opret dig som bruger her: Spilxperten bruger

Deltag i debatten

3F slutspil: Fortuna Hjørring - Skovbakken

• 01
    jepz13
    1. juni 2012 13:10
    Info om spil
    Tip 2
    Odds 3,70
    Units 5 units
    Spillet ved

Chancevurdering: 35-35-30
    Betvalue: 111%

Her kigger jeg mod et velspillende Skovbakken hold, da jeg mener at Fortuna Hjørring er blevet gjort til for store favoritter.

Skovbakken måtte sidste år skuffende se, at Fortuna Hjørring løb med sølvet og den sidste adgangsbillet til Champions League. I år håber de på revanche.

I ligaen har der reel set kun været 3 hold gennem sæsonen, nemlig Brøndby, Fortuna Hjørring samt Skovbakken. Ligaen er sammensat således at det hele afgøres i et slutspil, hvor de fire bedst placerede hold i ligaen deltager. Slutspillet i år består af Brøndby, Fortuna Hjørring, Skovbakken samt BSF. Brøndby ligger i toppen af slutspillet, og kan med en sejr lørdag mod BSF sikre sig mesterskabet. Der er en Champions League plads tilbage at kæmpe om, og den skal enten til Skovbakken eller Fortuna Hjørring, da BSF har for få point til at spille med om den.

Det er ikke mere end 11 dage siden, at de to hold mødte hinanden sidst. Her blev det til en 2-1 sejr til Skovbakken, som har vist en opadgående spilmæssig formkurve. Ud fra spil og chancer var sejren fuldt fortjent.

Skovbakken skulle forsøge at bygge videre på den gode præstation mod et suverænt Brøndby hold, som ikke har tabt en eneste kamp i liga sammenhæng hele sæsonen. Skovbakken leverede en god holdpræstation som blev belønnet med det ene point, og dermed er alle muligheder stadig åbne for Skovbakken og en evt. 2 plads.

Skovbakken har brug for alle 3 point på lørdag, hvorimod Fortuna kan være fint tilfredse med et uafgjort resultat pga. målscore forskellen. Derfor forventer jeg at vi vil se et Skovbakken mandskab som vil spille offensiv angrebsfodbold.

Med 3 point på lørdag kan Skovbakken komme op på a-point med Fortuna Hjørring, og dermed skal det hele afgøres i den sidste spillerunde, hvor Fortuna møder Brøndby og Skovbakken hjemme tager imod BSF.
    Et fornyet Skovbakken hold, skal have næsten lige gode som deres modstander for at hive en sejr hjem på Lørdag.

• Besvar
  • 02
    werder77
    1. juni 2012 13:10

Nu ved jeg ikke særlig meget om kvindefodbold. Dog ved jeg at der falder en del flere mål end i herrefodbold, hvilket betyder forringet chance for uafgjort. Derfor synes jeg at 35% for X'et virker meget højt.

• Besvar
  • 03
    jepz13
    1. juni 2012 15:45

Mange tak for din kommentar først og fremmest.

Procenterne har jeg haft lidt svært ved at fastsætte. Jeg vil ikke afvise at der er givet en anelse for mange procenter til uafgjort, men det er set i forhold til at et uafgjort resultat er nok for Fortuna.

Det skal dog også siges at de sidste 3 kampe mellem de to hold denne sæson alle kun er endt med en 1 måls sejr.

Alternativt vil den hedde noget med; 40-30-30
    Jeg har svært ved at komme under 30% for en Skovbakken sejr.

Mvh. Jeppe.

• Besvar
  • 04
    Publica
    2. juni 2012 18:27

@jepz13

Tillykke med din start. Virkelig flotte analyser og resultater. Det glæder jeg mig til at følge.

Hilsen

Publica

• Besvar

Seneste forumindlæg

Sidst kommenteret
19. jun. 2013 20:55
19. jun. 2013 20:36
18. jun. 2013 19:23
18. jun. 2013 16:19
17. jun. 2013 13:47
16. jun. 2013 23:12
16. jun. 2013 12:39
16. jun. 2013 00:25
15. jun. 2013 23:15
15. jun. 2013 20:21
15. jun. 2013 15:39
14. jun. 2013 15:34
14. jun. 2013 13:35
14. jun. 2013 11:18
13. jun. 2013 16:11
13. jun. 2013 14:28
13. jun. 2013 00:52
12. jun. 2013 10:58
10. jun. 2013 23:28
06. jun. 2013 22:54

Bookmaker- og odds bonus til dig

Bet365 bonus
Tipico bonus
Unibet bonus
Ladbrokes bonus
Betsafe bonus
Scandic Bookmakers bonus
Nordicbet bonus
Yaybet bonus
Mermaid Bet bonus
Betfair bonus
Sportingbet bonus
Betsson bonus
Danske Spil bonus

Optakter

U21 EM-finale: Italien - Spanien

Odds Italien U21 - Spanien U21 optaktOdds Italien U21 - Spanien U21 optaktFinalen ved de europæiske U21-mesterskaber i fodbold sætter Italien op mod Spanien, og vi er klar med en optakt på Spilxperten.com. Det unge spanske landshold har fejet al modstand af banen indtil videre i turneringen, og vi tror…

Optakt: Brasilien - Japan

Odds Brasilien - Japan OptaktOdds Brasilien - Japan OptaktConfederations Cup 2013 står foran sin begyndelse, og turneringens første opgør står mellem værtsnationen Brasilien og Japan. Brasilianerne skal vise, at de er parate til at agere værter for VM-slutrunden, og holdet har alt muligt incitament for…

Optakt: Danmark - Armenien

Odds Danmark - Armenien optaktOdds Danmark - Armenien optaktKun tre point tæller for Danmark, når de tirsdag aften tager imod Armenien i et opgør fra VM-kvalifikationen. Armenierne har allerede sat sig selv ud af spillet, og Morten Olsens udvalgte bør være i stand til at gøre kort proces her.

Optakt:

Optakt: Tjekkiet - Italien

Odds Tjekkiet - ItalienOdds Tjekkiet - ItalienDet foregår i Danmarks VM-kvalifikationsgruppe, når Tjekkiet og Italien krydser klinger med hinanden fredag d. 7. Juni kl. 20:45. Det tjekkiske landshold har sædvanligvis en fornuftig organisation, og efter 0-3-chokket mod Danmark vil de helt sikkert have…