@ sutsko & mestr af Snezzy
Hej Sutsko,

Det lyder godt nok som om at du er oprigtigt sur, sutsko.
Jeg er totalt overrasket over dit svar, men lad mig da lige slå fast.

1. Jeg kan virkelig rigtigt godt lide Spilxperten.com
2. Det er generelt nogle rigtigt dygtige Xperter, som I har.
3. Jeg synes ikke, at der er nogle af Xperten, som er unfair.

Det har også været super at følge den super positive udvikling, som sitet har haft rent layout og indholdsmæssigt. Gode nyheder, skribenter og indhold generelt.

Det var nogle rosende og oprigtigt mente ord om Spilxperten, og så håber jeg også at der er plads til lidt kritik, som jeg skal forsøge at formulere mig konstruktivt omkring.

Jeg nævnte med vilje ikke hvem det var jeg hentydede til for ikke at lange nogen direkte kritik efter nogen, netop fordi der ikke er gjort noget principielt galt og manden er pissedygtig til at finde spil.

Der er stor forskel på at være dygtig gambler og så være i stand til at biddrage med spil til en siden som denne. Sjældendt at de to ting helt harmonerer 100%, da de fleste bookmakere vil slashe odds, når de modtager spillet. Oftest vil det dog være muligt i mindre grad alligevel, ligesom dig selv.
Du kommer med mange gode håndboldspil, og selv om bedste spil til eks. 1,9 er fjernet, så vil det oftest være muligt at få den til 1,85, og dermed stadig med værdi. (omend mindre)

Problemet er bare, hvis man er super skarp og bookmakerne i stedet for at slashe odds vælge at lave en anden match up.
Så betyder det jo ikke, at man ikke er fair eller dygtig eller alt muligt andet, men spil er bare ikke så egnet til at blive lagt på nettet som her.
Vi taler ikke om, at jeg har kigget på spillet 6 timer efter, men faktisk helt ned til under 5 min efter at det blev lagt på siden. Og det er nok svært at forvente at nogen er hurtigere.
Og jo det er nok et problem med netop skisport, hvor det er meget elet for bookmakeren at lave en anden match up, som så er uigennemskueligt for dem, som blot vil følge en dygtig spillers tip.

Jeg ville også ønske at jeg havde en løsning på det. Eneste løsning er nok at man ikke selv spiller det inden. For så er det blot andre tippere, som bookmakeren ikke kender til, som spiller. Måske slashet odds lidt løbende, men de tager nok ikke kampen af straks.
Men man kan jo heller ikke bede en ekspert om ikke at spille sit eget tip. Måske et enkelt tip til hver turnering kunne være på denne måde, hvad ved jeg?

Ud fra mit synspunkt vil det være sådan (og helt ok, hvis I ikke er enige), at de spil, som lægges på en site som Spilxperten bør være til rådighed for spillerne i minimum 30 min i gennemsnit.
Ikke nødvendigvis til samme odds, men til et odds, som stadig i følge eksperten indeholder noget værdi.

Det er selvfølgelig meget lettere med en kamp, som 20 bookmakere har på listen, såsom en håndboldkamp. Og synes i øvrigt at det er super god service, når Xperten ud over sit tip så lige har listet de steder, hvor næstbedste odds fås, så man ikke skal til at lede efter dette.

Stadig stor respekt for at kunne finde så mange match ups på skisport og køre en så flot procent. Men fra en brugers synspunkt, så er det selvfølgelig mest attraktivt med tips, som ikke er hyper volatile eller fjernes helt.

Jeg håber altså virkeligt ikke at I tager dette ilde op.

Fortsat god jagt på de gode tips
/ Snezzy

Optakter

Ugens Serie A kamp i samarbejde med bwin

21-11-2008
Ugens Serie A kamp præsenteres hver uge i samarbejde med bwin.com.

Hver uge stilles der skarpt på en udvalgt Serie A kamp, som kan følges via live videostreaming hos bwin. Samtidig udbyder bwin naturligvis live betting på kampen.

For at kunne se bwins LIVE-audio og video-udbud, skal du have en…

Mads Junkers hollandske oddsforslag

21-11-2008
Mads Junker www.spilxperten.com SpilXperten.coms hollandske fodboldekspert Mads Junker, der til dagligt huserer i hollandske Vitesse, giver nedenfor sine oddsforslag til 12. runde i den bedste hollandske række "Eredivisie".

Vi er nu nået frem til 12. runde og jeg håber at kunne opretholde snittet…

Per P: "Esbjerg får vigtig sejr"

20-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, er igen klar med udførlige analyser af weekendens kampe. Denne gang tror han på, at Esbjerg rejser sig efter fyringen af Troels Bech og at FC København overtager førstepladsen med en sejr…

Greys ishockey fiduser

20-11-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, tipper i denne omgang flere spændende kampe i 21. spillerunde af AL Bank Ligaen. Torsdag aften er der vaskeægte topopgør i Herning, når Rødovre kommer på besøg, og fredag er der bl.a. nordjyske ishockeybrag, når AaB og Frederikshavn tørner sammen.

Mike er…