SV: SV: SV: Att:Fredarn - Woods to break Nelsons record (Poor value) af Sutsko
Hel fint, at du ikke kunne finde den anden tråd. Det var derfor jeg skrev den til dig.

Noget helt andet, som irriterer mig er denne kommentar:

"Der er også en enkelt at jeres eksperter, hvor man ikke engang kan finde de væddemål, som er spillet kort efter."

Jeg går udfra det er "Mestr" du hentyder til. Og jeg syntes faktisk det er decideret uforskammet. Manden er måske den bedste Xpert af alle herinde. Manden er 100% fair og korrekt i væremåde. Han har 138% efter 72 spil. Det er ganske unikt. Når han poster spil er der naturligvis mange som følger med, og spiller igennem. Da disse markeder er forholdsvis små falder odds hurtigt. Med en tilbagebetaling på 138% er der dog plads til at man tager spil til en smule reducerede odds.

Der er jo rigtig mange, der får glæde af Mestrs tips. Man gør ikke selv, hvis man har slukket PC´en og kommer på sitet 6 timer senere. Sådan er det i en dynamisk verden.

Jeg håber du tager ovenstående positivt op, og tænker lidt over helheden inden du slynger en sådan kritik efter en mand, der gør en kæmpe indsats for denne side, og har været med til at flytte den fra nul til Skandinviens skarpeste.

Mvh.

Sutsko

Optakter

Ugens Serie A kamp i samarbejde med bwin

21-11-2008
Ugens Serie A kamp præsenteres hver uge i samarbejde med bwin.com.

Hver uge stilles der skarpt på en udvalgt Serie A kamp, som kan følges via live videostreaming hos bwin. Samtidig udbyder bwin naturligvis live betting på kampen.

For at kunne se bwins LIVE-audio og video-udbud, skal du have en…

Mads Junkers hollandske oddsforslag

21-11-2008
Mads Junker www.spilxperten.com SpilXperten.coms hollandske fodboldekspert Mads Junker, der til dagligt huserer i hollandske Vitesse, giver nedenfor sine oddsforslag til 12. runde i den bedste hollandske række "Eredivisie".

Vi er nu nået frem til 12. runde og jeg håber at kunne opretholde snittet…

Per P: "Esbjerg får vigtig sejr"

20-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, er igen klar med udførlige analyser af weekendens kampe. Denne gang tror han på, at Esbjerg rejser sig efter fyringen af Troels Bech og at FC København overtager førstepladsen med en sejr…

Greys ishockey fiduser

20-11-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, tipper i denne omgang flere spændende kampe i 21. spillerunde af AL Bank Ligaen. Torsdag aften er der vaskeægte topopgør i Herning, når Rødovre kommer på besøg, og fredag er der bl.a. nordjyske ishockeybrag, når AaB og Frederikshavn tørner sammen.

Mike er…