SV: Vedr. Lars Rasmussen og Torben N. Sørensen af Holger
Hej Bet85

Jeg forundres en del over dit indlæg. Det kan godt være, at dette site ikke endnu har nær så mange brugere som andre sites, der har været længere på markedet, men der kan vel ikke længere herske tvivl om, at ingen skandinaviske spil sites efterhånden når SpilXperten til sokkerholderne hvad angår kvaliteten på de spil, som der lægges ud.

Torben N. Sørensen!!???!?? Jeg går ud fra, at det er den gamle Tips Bladet-ekspert, som du hentyder til. Han lavede ganske vist et fint plus i Tips Bladet, hvor han fandt odds hos bookmakere, som ingen andre danskere end ham selv nogensinde havde anvendt. Nu er han, som nogen ved, ekspert ved en konkkurrent til SpilXperten, og her viser hans "fantastiske" statistik, at han i denne sæson efter 329 spil har 100,96% i tilbagebetaling. Det vil sige, at hvis du ikke HVER ENESTE GANG havde kunne spille hans odds, som med garanti er det højeste på markedet, så ville du gå i minus. I øvrigt ville det kun række til en foreløbig 13. plads i SpilXperterns Xpert-panel. Ikke just prangende.

Lars Rasmussen kender jeg ikke, men jeg er nu også ganske godt tilfreds med håndboldeksperterne her på siden. Sutsko og Sterbik er klassefolk, og jeg kan ikke se nogen statistik på ham Lars Rasmussens spil. Måske der er en grund til det.

Skal dog ikke afvise, at de to du nævner i længden laver plus, og alle der gør det må jo være af interesse for en side som SpilXperten, men tror altså du overvurderer dem kraftigt i forhold til de nuværende eksperter her på siden.

Det er bare min mening.

Optakter

Ugens Serie A kamp i samarbejde med bwin

21-11-2008
Ugens Serie A kamp præsenteres hver uge i samarbejde med bwin.com.

Hver uge stilles der skarpt på en udvalgt Serie A kamp, som kan følges via live videostreaming hos bwin. Samtidig udbyder bwin naturligvis live betting på kampen.

For at kunne se bwins LIVE-audio og video-udbud, skal du have en…

Mads Junkers hollandske oddsforslag

21-11-2008
Mads Junker www.spilxperten.com SpilXperten.coms hollandske fodboldekspert Mads Junker, der til dagligt huserer i hollandske Vitesse, giver nedenfor sine oddsforslag til 12. runde i den bedste hollandske række "Eredivisie".

Vi er nu nået frem til 12. runde og jeg håber at kunne opretholde snittet…

Per P: "Esbjerg får vigtig sejr"

20-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, er igen klar med udførlige analyser af weekendens kampe. Denne gang tror han på, at Esbjerg rejser sig efter fyringen af Troels Bech og at FC København overtager førstepladsen med en sejr…

Greys ishockey fiduser

20-11-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, tipper i denne omgang flere spændende kampe i 21. spillerunde af AL Bank Ligaen. Torsdag aften er der vaskeægte topopgør i Herning, når Rødovre kommer på besøg, og fredag er der bl.a. nordjyske ishockeybrag, når AaB og Frederikshavn tørner sammen.

Mike er…