SV: SV: til van basten af Van Basten
Puha det var godt nok en kold dukkert. Min chancevurdering ser ud til at have været hel galt.

Jeg har dog undersøgt det rigtig godt og vendt detmed folk, der er i miljøet alle var enige om en helt lige kamp. Der kan jo selvfølgelig være mange årsager til det gik som det gik.

Jeg beklager naturligvis spillet.

Optakter

Mike Grey jagter overraskelser

02-12-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, går efter de høje odds og overraskelserne i tirsdagens fulde runde i AL Bank Ligaen.

Mike er én af ligaens profiler og har spillet over 600 ligakampe og 159 A-landskampe for Danmark.

Her er Greys bud på kampene tirsdag aften:

Herning - AaB
Herning…

FC København – Rosenborg

01-12-2008
FCK www.spilxperten.com Rosenborg www.spilxperten.com Torsdag d. 4. december udkæmper danske FC København og norske Rosenborg et meget vigtigt opgør i UEFA Cuppens gruppespil. De danske løver kan tage et stort skridt mod videre avancement, hvis det lykkes dem at hente sejren over nordmændene.

Den…

Bachs NFL spilforslag runde 13

28-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 13. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Tre kampe blev spillet torsdag i forbindelse…

Per P: "Djiby scorer mod AGF"

28-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, tror på sejre til SAS Ligaens tre tophold - også selvom to af dem skal på svære udebanebesøg.

Nedenunder er hans kommentarer til weekendens kampe.

Husk at deltage i SAS Liga Konkurrencen…