SV: Golf - Att. Fredarn af Fredarn
Det er veldig mange faktorer som er med i mine kalkulasjoner, og formelen jeg har kommet opp med har vist seg å fungere langt bedre enn bookiene sine lister. Nøyaktig hvordan min formel ser ut kommer jeg til å holde hemmelig.

Jeg må også nevne at jeg hver mandag bruker timesvis på å analysere og føre statistikker fra den siste golfturneringen, og basert på dette hele tiden arbeider med å forbedre mine kalkulasjoner.

Sist jeg gjorde endringer i mine kalkulasjoner var før forige ukes US Open.

Når det gjelder opplyse om min ranking for turneringene, så kommer jeg ikke til å gjøre det gratis. Husk at mine kalkulasjoner fungerer bedre enn bookiene sine, så jeg ønsker ikke å legge disse fritt tilgjengelig på nett. Det er dog mulig at jeg i framtiden vil selge mine kalkulasjoner til de som er interesserte.

Videre vurderer jeg også å lage et lite 'team' som jeg gratis sender mine kalkulasjoner til hver uke - mot at de sender meg informasjon om de spillene de mener ser gode ut, det er nemlig umulig for meg å sjekke alle mulige spill hos de veldig mange bookiene som tilbyr odds på PGA-Touren. Jeg kommer langt med bestbetting.com, men det er haugevis av spill hos de forskjellige bookiene som ikke er å finne der.

Optakter

FC København – Rosenborg

01-12-2008
FCK www.spilxperten.com Rosenborg www.spilxperten.com Torsdag d. 4. december udkæmper danske FC København og norske Rosenborg et meget vigtigt opgør i UEFA Cuppens gruppespil. De danske løver kan tage et stort skridt mod videre avancement, hvis det lykkes dem at hente sejren over nordmændene.

Den…

Bachs NFL spilforslag runde 13

28-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 13. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Tre kampe blev spillet torsdag i forbindelse…

Per P: "Djiby scorer mod AGF"

28-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, tror på sejre til SAS Ligaens tre tophold - også selvom to af dem skal på svære udebanebesøg.

Nedenunder er hans kommentarer til weekendens kampe.

Husk at deltage i SAS Liga Konkurrencen…

Bachs NFL Thanksgiving spilforslag

26-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 13. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Igen en fin sidste runde, der viste,…