SV: SV: SV: Vedr. Villa - Podolski af Mathias1
Problemet er, at du bygger det på forkerte præmisser. har jo ikke noget imod korte analyser, men det skal bare være kvlaitet så. Din analyse er fejlfyldt og fører til en forkert chancevurdering. Nu har jeg kigget lidt på dine tidligere bets, og det virker primært som om, at det er håndbold, hvor du har klaret dig fantastisk. Der vil jeg følge dine tips, selv hvis du skrev en enkelt linje. Men i fodbold og hvertfald til EM er din viden mangelfuld.

Jeg kan kort lige skitse op hvorfor du tager fejl.
1) Podolski starter for Tyskland. Officielt nu, godt nok på venstrekanten, men der kan han alligevel være farlig.
2) Villa starter sandsynligvis på bænken. Han skal nok få sine indskiftninger, men mon ikke Podolski hvis han får ca. 3 gange så meget spilletid i gennemsnit som Villa (vel meget sandsynligt, hvis man også tager i betragtning at Tyskland har en lettere vej til finalen), vil have ca. samme scoringsfrekevens som Villa?

Starter Villa i angrebet (er jo muligt), så er der værdi i dit spil. Men det virker det ikke som om. Hvis du føler, at du ved bedre end medierne som speklurer i kun torres oppe i angrebet, så kunne du skrive kort, at du godt er klar over, at der bliver spekluteret i at villa starter på bænken, men du mener du, at de tager fejl pga. det og det. Men som jeg læser analysen tyder intet på, at du er klar over det, og det virker som en omgang meget tynd research.

Men jeg vil gerne undskylde min lidt misvisende overskrift. Jeg mener din analyse var elendig, men som tipper har du jo gjort det glimrende, ingen tvivl derom. Derfor skal du selvfølgelig fortsætte med at lægge bets ud på de områder som du er god til.

Optakter

FC København – Rosenborg

01-12-2008
FCK www.spilxperten.com Rosenborg www.spilxperten.com Torsdag d. 4. december udkæmper danske FC København og norske Rosenborg et meget vigtigt opgør i UEFA Cuppens gruppespil. De danske løver kan tage et stort skridt mod videre avancement, hvis det lykkes dem at hente sejren over nordmændene.

Den…

Bachs NFL spilforslag runde 13

28-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 13. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Tre kampe blev spillet torsdag i forbindelse…

Per P: "Djiby scorer mod AGF"

28-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, tror på sejre til SAS Ligaens tre tophold - også selvom to af dem skal på svære udebanebesøg.

Nedenunder er hans kommentarer til weekendens kampe.

Husk at deltage i SAS Liga Konkurrencen…

Bachs NFL Thanksgiving spilforslag

26-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 13. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Igen en fin sidste runde, der viste,…