Brøndby overrasker... af Diego
Jeg poster ikke et ekspertspil, og det gør ikke noget, at nogle vil kalde mig anti-AaB´er hvis nordjyderne vinder mesterskabet i aften, MEN jeg fatter altså ikke, at AaB er helt nede i 1,60-1,65 rundt omkring ved diverse bookmakere.

Det må næsten være bold.dk´s overskrift "Brøndby må undvære op til 11 spillere", der har fået hele den danske befolkning til at spille hjemmesejren.

Ja, Brøndby har nogle spillere ude, men det er altså "kun" tre mand, der er i karantæne - og så nævnes også spillere som Duncan og forsvareren Morten Rasmussen, der ikke har været på holdet i lang tid. Fra den trup, der blev udtaget i går, hvor der rigtig nok er nogle tvivlsomme, kan man mønstre følgende hold:

S Andersen

Daugaard, Schleebrugge, Howard, Wass
Holmén, Retov, Gislasson, Spelmann
Katongo, Lorentzen

- og så har man endda reserverne Per Nielsen, Peter Madsen, Mike Jensen og David Williams, hvis nogle af de nævnte ikke kan spille alligevel. Jeg tror dog, at de fleste vil hæve smertetærsklen en smule for at spille så spændende en kamp.

Alt i alt forstår jeg ikke, at man kan få 2,30 på x2 ved Betway, og andre bookmakere ligger på cirka det samme.

Jeg nøjes dog med dette forumspil, da jeg jo åbenbart er den eneste, der er til Brøndby-vejen, og jeg skal slet ikke udelukke, at jeg kan tage fejl... :-)

Optakter

Vejle - OB

21-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. D. 23/7 kl. 19.00 tager sidste års vindere af 1. divisionen, Vejle, imod det stribede hold fra Fyn, OB.

Mandskabet fra Vejle benyttede en række kampe i det danske som optakt til deres SAS Liga eventyr.…

FC København - Esbjerg fB

20-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. D. 21/7 kl. 19.00 påbegynder de københavnske løver deres jagt efter dansk guld. Den første modstander, der gæster Parken, er Esbjerg fB.

For hjemmeholdet har optakten til dette års SAS Liga været…

Aab - FCM

16-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. Sidste års 1’er og 2’er mødes d. 20/7 til deres første ligaopgør i den nye sæson. Aab tager imod FC Midtjylland.

For spillerne i begge klubber er formen ved at have indfundet sig. Ser man nærmere…

Randers FC – AGF

13-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. Lørdag d. 19/7 kl. 17.00 fløjtes sæsonens første opgør i gang. Randers lægger græstæppe til åbningskampen mod AGF-mandskabet.

Begge klubber har naturligvis spillet venskabskampe op til opgøret,…