Pinlige "eksperter"... af NN
Nu vil jeg ikke lege politi, men nogle gange undrer jeg mig over de såkaldte eksperters fodboldforstand.

Denne gang baserer "Madsmk" sit spil på udebanemål i den engelske Championship playoff. Som de fleste ved, så er der ikke noget der hedder udebanemål i den engelske playoff. Står der uafgjort efter de 2 kampe, er der forlænget spilletid og evt. straffe.

Desuden husker jeg utallige spil fra en vis hollandsk ekspert, der baserede sine spil på, om holdene kunne nå de forskellige europæiske pladser. Som vedkommende nok har fundet ud af nu, så er der playoff kampe om de europæiske pladser i denne liga, ergo er den konkrete placering fra hhv. 2.-5 og 6.-9. pladsen af mindre betydning.

I øvrigt til de fleste eksperters overraskelse: Det hedder Villarreal :)

Ellers tak for et godt site!

Optakter

Vejle - OB

21-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. D. 23/7 kl. 19.00 tager sidste års vindere af 1. divisionen, Vejle, imod det stribede hold fra Fyn, OB.

Mandskabet fra Vejle benyttede en række kampe i det danske som optakt til deres SAS Liga eventyr.…

FC København - Esbjerg fB

20-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. D. 21/7 kl. 19.00 påbegynder de københavnske løver deres jagt efter dansk guld. Den første modstander, der gæster Parken, er Esbjerg fB.

For hjemmeholdet har optakten til dette års SAS Liga været…

Aab - FCM

16-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. Sidste års 1’er og 2’er mødes d. 20/7 til deres første ligaopgør i den nye sæson. Aab tager imod FC Midtjylland.

For spillerne i begge klubber er formen ved at have indfundet sig. Ser man nærmere…

Randers FC – AGF

13-07-2008
Sommerpausen for holdene i den bedste danske række, SAS Ligaen, er nu langt om længe ved at være forbi. Lørdag d. 19/7 kl. 17.00 fløjtes sæsonens første opgør i gang. Randers lægger græstæppe til åbningskampen mod AGF-mandskabet.

Begge klubber har naturligvis spillet venskabskampe op til opgøret,…