SV: Tennis (tirsdag) af mpandersen
Jeg er selv på Montanes til flotte 2,88 BF. Granjollers er favorit, men Montanes bør minimum få 40% i min bog.

Monfils over Andreev, 2,63 888sport
Spillede selv til højere odds igår, men Monfils bør få 40% for at vinde over Andreev. Andreev spillede en flot turnering i Monte Carlo men har ellers været ret så skidt spillende i sine andre grusturneringer. Jeg er ikke overbevist om at han er tilbage i sin velkendte grus-form. Monfils er tilbage fra skade og er blevet bedre og bedre over de sidste turneringer. Han virker sulten og kan han spille med tålmodighed og få nogle gode 1. server ind, så kan jeg nappe sejren.

Melzer over Volandri, 3,25 Bet3,65
Melzer odds stiger og stiger. Volandri er solid favorit, men så heller ikke mere. Kan Melzer spille mod tålmodighed og angribe italienerens svage serv, så kan han få gode breakmuligheder. Volandri er rigtig god på grus, mens Melzer ikke er har de bedste resultater på underlaget. Med Rome Masters i næste uge, kan Volandris tanker være der og på forberedelse til denne. Skulle Volandri vinde idag, er det helt sikkert noget man skal have for øje i hans næste kampe.

Berrer over Haas, 2,87 Bet3,65 / 2,81 Pinnacle
Jeg kan ikke lade være med at gå imod Haas. Han trak sig i sidste uge mod Rochus og hans skulderskade er ikke helt klar. Motivationsmæssigt tvivler jeg en smule på Haas. Han har familie i München og denne turnering giver ham mulighed for at møde dem. Berrer er i skidt form. Ikke desto mindre ynder han at spille i Tyskland og gør det sædvanligvis godt. Haas er favorit men ikke mere end 60%.

Optakter

Grey: Herning vinder topkampen

20-11-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, tipper i denne omgang flere spændende kampe i 21. spillerunde af AL Bank Ligaen. Torsdag aften er der vaskeægte topopgør i Herning, når Rødovre kommer på besøg, og fredag er der bl.a. nordjyske ishockeybrag, når AaB og Frederikshavn tørner sammen.

Mike er…

Mestrernes optur fortsætter

20-11-2008
Vejle www.spilxperten.com AaB www.spilxperten.com Det er for alvor gået frem for AaBs forsvarende danske mestre efter Allan Kuhn har afløst Bruce Rioch som træner. AaB er ubesejret i 7 kampe, og man kommer til Vejle med en dugfrisk 2-1 sejr over Esbjerg. Vejlenserne er derimod i dyb krise – både på og…

Bachs NFL tipsforslag runde 12

19-11-2008
bet365 Spilxperten.com faste NFL ekspert Jørgen Bach giver nedenfor, i samarbejde med bet365, sine bud på årets 12. NFL runde. Jørgen er researcher på NFL for TV2 - ham Elming og Bøjgaard, har i øret under udsendelserne - og er aktiv spiller for Avedøre Monarchs.

Det var en fin sidste runde, specielt…

Danmark – Wales

17-11-2008
Danmark www.spilxperten.com Wales www.spilxperten.com Onsdag d. 19/11 spiller det danske landshold en venskabskamp mod Wales i Brøndby. Kampen, der markerer landsholdets 100 års jubilæum, bliver benyttet som en mulighed for træner Morten Olsen til at eksperimentere lidt taktisk, og afprøve forskellige