Vedrørende Diegos analyse af Brøndby - AaB af EVSI
Hej Diego.

Jeg er ny her på siden.

Så jeg kan ikke sige at jeg har fulgt alle dine tips, men mener du overvurderer brøndbyholdet en anelse og undervurderer AaB en pæn del!

At kun 3-4 AaBspillere kunne få plads i Brøndbytruppen?? den påstand må stå for egen regning, for AaB holdet er trods alt noget højere placeret. Selvfølgelig er der forskellige faktorer der har bevirket det! Men mener SAGTENS at følgende spillere ville kunne gå drekte ind på brøndbyholdet: Zaza, Jakobsen, Due, Nomvete, Johansson, Nilsson og Curth. Tror bestemt ikke lynge jakobsen ville bytte trup med brøndby:)

Tilbage til selve spillet:

Brøndby bliver enormt handicappet af savnet af Duncan, syntes personligt han er en herlig angriber... Og han har betydet meget for Brøndby, for der er iikke mange i brøndbytruppen der besidder hans skarphed foran mål, og det er mig en gåde de ikke har andre alternativer end Katongo... han spiller ok og indgår fint i spillet, men scorer jo aldrig...

Johansson skulle være tilbage i fuld styrke nu, og Nomvete nærmer sig langsomt, så Johansson må være en seriøs bejler til startformationen, selvom de andre har gjort det ganske godt!

At du desuden skriver at AaBspillet ikke har været fremragende kan jeg sådan set godt nikke genkendende til, men hvad har brøndbyspillet så budt på? at de slår et slattent Randershold, og formår at slå FCM på 2 scoringer indenfor 7 min... Så syntes sagtens man kan argumentere for at AaB har spillet bedre og syntes desuden sværheden sagtens kan sammenlignes i de 2 holds første 3 kampe...

Tidligere på ugen spillede jeg selv AaB til 3,6 og der mener jeg der var kæmpeværdi, mens den nu ligger i ca. 3... Tror på en lige kamp, men mener værdien tidligere lå på udeholdet... nu er den væk, og kunne måske finde værdi i hjemmesejeren til 2,45, men savnet af Duncan gør at jeg ikke finder værdi i spillet!

God kamp og held og lykke med spillet:)

Optakter

Ugens Serie A kamp i samarbejde med bwin

21-11-2008
Ugens Serie A kamp præsenteres hver uge i samarbejde med bwin.com.

Hver uge stilles der skarpt på en udvalgt Serie A kamp, som kan følges via live videostreaming hos bwin. Samtidig udbyder bwin naturligvis live betting på kampen.

For at kunne se bwins LIVE-audio og video-udbud, skal du have en…

Mads Junkers hollandske oddsforslag

21-11-2008
Mads Junker www.spilxperten.com SpilXperten.coms hollandske fodboldekspert Mads Junker, der til dagligt huserer i hollandske Vitesse, giver nedenfor sine oddsforslag til 12. runde i den bedste hollandske række "Eredivisie".

Vi er nu nået frem til 12. runde og jeg håber at kunne opretholde snittet…

Per P: "Esbjerg får vigtig sejr"

20-11-2008
Per Pedersen www.spilxperten.com SpilXpertens faste SAS Liga-ekspert, den tidligere landsholdsspiller Per Pedersen, er igen klar med udførlige analyser af weekendens kampe. Denne gang tror han på, at Esbjerg rejser sig efter fyringen af Troels Bech og at FC København overtager førstepladsen med en sejr…

Greys ishockey fiduser

20-11-2008
MikeSpilXpertens hockeyekspert, Mike Grey, tipper i denne omgang flere spændende kampe i 21. spillerunde af AL Bank Ligaen. Torsdag aften er der vaskeægte topopgør i Herning, når Rødovre kommer på besøg, og fredag er der bl.a. nordjyske ishockeybrag, når AaB og Frederikshavn tørner sammen.

Mike er…